• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

W weekend trójmiejska premiera BMW serii 3

mJ
6 marca 2019 (artykuł sprzed 5 lat) 
Podstawową wersję BMW serii 3 wyceniono na 163 300 zł. Podstawową wersję BMW serii 3 wyceniono na 163 300 zł.

W październiku została zaprezentowana podczas salonu samochodowego w Paryżu, a teraz będzie można zobaczyć ją z bliska w gdyńskim salonie BMW Zdunek. Mowa o najnowszej, siódmej generacji serii 3 (G20). W sobotę, 9 marca, odbędą się dni otwarte debiutującego modelu.



Jeden z ważniejszych modeli w gamie bawarskiego producenta zadebiutuje w ten weekend w Trójmieście. Dealer BMW Zdunek zaprasza na prezentację nowej serii 3 połączoną z jazdami testowymi i dodatkowymi atrakcjami.

Po siedmiu latach od premiery poprzedniej generacji BMW serii 3, niemiecki producent zdecydował się na wprowadzenie kolejnej, siódmej już generacji tego popularnego modelu. Najnowsza odsłona otrzymała kod fabryczny G20.

Teraz nowa "trójka", choć zachowała dobrze znane dla tego modelu proporcje, ma agresywniejszą sylwetkę. Nie tylko wygląd zyskał pazura, ale również właściwości jezdne, bo auto względem swojego poprzednika jest sztywniejsze o 50 proc., ma niżej położony środek ciężkości i jest lżejsze o ponad 50 kg. Cennik "trójki" otwiera kwota 163 300 zł za wersję 320d (190 KM i 6-biegowy manual). Więcej szczegółów na temat debiutującego modelu przekażemy po jazdach testowych.

A o tym, jak jeździ nowe BMW serii 3 będzie można się przekonać podczas zbliżających się dni otwartych modelu. Wydarzenie odbędzie się w gdyńskim salonie BMW Zdunek przy ul. Druskiennickiej 1A zobacz na mapie Gdyni w godz. od 10 do 16.

Na odwiedzających - oprócz motoryzacyjnych emocji - czeka bar koktajlowy z owocowymi smoothie, fit przekąski i upominek dla pań z okazji ich święta.

Trójmiejskie salony samochodowe



  • BMW serii 3 debiutuje w Trójmieście.
  • BMW serii 3 debiutuje w Trójmieście.
  • BMW serii 3 debiutuje w Trójmieście.
  • BMW serii 3 debiutuje w Trójmieście.
  • BMW serii 3 debiutuje w Trójmieście.
mJ

Wydarzenia

Premiera nowego BMW serii 3 - dni otwarte (2 opinie)

(2 opinie)
dni otwarte

Miejsca

Opinie (76) 1 zablokowana

  • Z tą ceną to chyba kogoś oczadzilo ! (5)

    • 29 2

    • (1)

      Bierzesz leasing i patrzysz tylko na ratę. Kwota całkowita nikogo nie interesuje bo po 3 latach wymieniasz na kolejny model

      • 2 0

      • Biznes zycia

        Bo przeciez kazdego stac na 4tys zł raty leasingowej miesiecznie za bieda wersje bmw trójki.

        • 0 0

    • ale zobacz co ma podstawowa wersja w standardzie (1)

      jak tam dają silnik 250 koni to ile ma kosztować?

      • 2 1

      • Napisali ze za 163tys masz 2.0d 190km

        • 0 0

    • A ma kosztować tyle co kia lub vw??Za jakość się płaci

      • 0 0

  • Naprawde i to bez przesady wymiotowac mi sie chce od tych (24)

    natretnych reklam BMW. Sa inne takze bardzo dobre i tansze marki. Pieknych i dobrych samochodow jest pelno. Ale Polaka za granica to poznac od razu bo albo BMW albo Volkswagen. Ograniczeni czy co?

    • 29 31

    • (14)

      Kilka lat temu pracowałem w salonie samochodowym klasy premium i tam czasem przychodzili tacy "apacze" którzy twierdzili że nie widzą różnicy między np. oplem, fordem a samochodem klasy premium.
      Śmialiśmy się potem z takich kolesi :D Jeśli ktoś twierdzi, że nie widzi różnicy między np. audi, mercedesem, bmw, leksusem a markami budżetowymi np. opel, ford, nissan itp to może niech się lepiej nie wypowiada na temat motoryzacji. Bo z niego taki znawca jak z koziej d*py trąbka.

      • 24 15

      • (11)

        Miałem kilka Mercedesów, miałem Skody, Ople, Nissana GTRa a ostatnio dwie BM’ki. Powiedz mi gdzie jest ta ogromna różnica i gdzie to „premium” oprócz nazwy i ceny? Każdy jeden Mercedes miał wady, każdy jeden trafiał na serwis do poprawek gdzie najmniej szkodliwa była wymiana amorów na gwarancji po 5000km a w pozostałych przypadkach unieruchomienie auta. Dla porównania Skody z silnikami 1.9 całkowicie bezawaryjne, Ople Corsy i Astry nie dość że tanie i z fabrycznym LPG to również bezawaryjne. GTR już przeszło 100tys. km, bezawaryjny. Z BMW póki co nie ma problemów ale przebiegi 13tys. i 22tys, czas pokaże. Także z tym „premium” i „przepaściami” to chyba Ci jeszcze formatowanie ze szkoleń nie puściło.

        • 18 11

        • (9)

          Przejedź się nowym Audi A6 a potem Oplem Insignia to zobaczysz.

          • 10 16

          • (8)

            Nie muszę, jeździłem każdym Oplem i prawie każdym Audi. Nie ma żadnej przepaści która by te samochody dzieliła.

            • 15 5

            • jesteś parkingowym czy taksówkarzem? (7)

              • 5 5

              • Boyem hotelowym? (6)

                Odstawiasz fury na parking hotelowy ?

                • 2 5

              • (5)

                Widzisz, marny szyderco, kiedy kupujesz kilka lub kilkanaście samochodów u jednego dealera to jesteś , o dziwo, traktowany nieco inaczej niż klient detaliczny. Otrzymanie samochodu testowego na weekend lub na czas wykonania przeglądu okazuje się nagle standardem. Widać i nasi uczą się powoli od kolegów z Niemiec gdzie robi się tak od dawna, tam nikogo nie dziwi że klient zainteresowany modelem dostaje klucze na dzień lub dwa zamiast wycieczki 5km pod okiem sprzedawcy.

                • 5 2

              • Rożnica (3)

                Przede wszystkim chodzi o jakość wykończenia takiego samochodu, zobacz ile plastiku mają Ople a ile BMW. Również jakość tych skór jest o niebo lepsza w autach premium. Kolejna rzecz to gama silników, zobacz jakie silniki możesz wybrać w Mercedesie E klasa a jakie w Fordzie Mondeo ? Już nie mówiąc o pojemności tych silników i mocy.

                • 4 4

              • (2)

                Ile? Zasady są podobne - miękkie wykończenia od schowka w górę. Reszta twarda, czy to Insignia, Piątka czy E-klasa. O jakości skór ciężko się wypowiadać, wiadomo że wykończenia typu "skóra" eko są gorsze niż pełna skóra ale ta kosztuje grube pieniądze nawet w najwyższych modelach klasy premium. Masz natomiast rację co do możliwości wyboru silników - marki "premium" mają szerszą gamę i większe pojemności ale tak jak w przypadku skóry, nic za darmo. Pytanie czy możliwość wywalenia większej kasy to najważniejsza cecha marek "premium" czy powinny się raczej cechować ponadprzeciętną trwałością.

                • 1 1

              • masz możliwość szerszej aranżacji

                to komplikuje linię montażową i ją podraża. Potem masz etap salonu gdzie taka droższa fura gorzej się sprzedaje więc utrzymanie dystrybucji rozkłada się na mniej sztuk. Wszystko kosztuje. Jak dodasz grosz do grosza to się dowiesz z czego wynika ta cena. A trwałość skąd ma się brać? Ludzie raczej chcą zwinne i dynamiczne auta a nie ciężkie i ospałe. Taka jest cena trwałości. Żeby coś było trwałe to musi być przewymiarowane. Bo zakładam że nie rozmawiamy o super drogich materiałach, wtedy to by była dopiero cena premium.

                • 0 1

              • Dziwne ?

                Jednak jakość wykończenia jest lepsza w klasie premium, to nie podlega dyskusji. Zobacz chociaż kiedy i jak wprowadzano technologię. System Start - Stop w BMW wprowadzano już w 2003 roku, gdy VW dopiero w samochodach klasy średniej w 2009. Od schowka w górę? - to chyba w klasie średniej właśnie. W Mercedesie E-klasie miałem nawet miękki plastik i obity skórą tunel przy zmianie biegów już w 2003 roku. Ta różnica jest bardzo widoczna.

                • 1 1

              • dlatego pytam, albo flota albo taksówkarz który często zmienia bo zużywa fury

                • 0 1

        • różnica polega na poziomie luksusu a nie awaryjności

          przecież dostawcy części są ci sami niezależnie od premiowatości danego auta. Jakby robili specjalnie do fur premium mechanikę to by takie auta nie kosztowały kilkaset tys. tylko kilka baniek za sztukę.

          • 3 7

      • A oni mogli się pośmiać z was, ludzi którzy sprzedają produkt na który ich nie stać.

        • 4 1

      • Chyba kilkadziesiąt lat temu.

        • 10 0

    • O, nie jesteś na czasie! (3)

      Teraz dla wolaka liczy się AUDIK

      • 3 4

      • (2)

        a coto wolak?????

        • 2 0

        • (1)

          Ten "obatel", którego polityczny przywódca śpiewa hymn narodowy używając słowa "wolska" w miejsce Polska

          • 3 3

          • Wyborca PO?

            • 3 1

    • Wiedzą, co dobre. (4)

      • 10 11

      • Te szkopskie wraki, (3)

        które w globalnym rankingu awaryjności na 40 firm ledwo w tej "czterdziestce" się mieszczą? No rozśmieszaj mnie, bo mi zajady ze śmiechu popękają.

        Miejsce 31 - BMW, miejsce 34 - Audi

        • 8 9

        • Popsuły się Bambi

          Ostanie dobre to Bangle zrobił i go wywalili Szwaby

          • 0 0

        • ogólnie to mają do siebie fury premium

          bo są przeładowane elektroniką. Francuzy nawet jak nie są premium to okupują ostatnie miejsca w rankingach. Natomiast najważniejsze żeby nie było dużych i drogich awarii.

          • 0 0

        • Ja wrakami nie jeżdżę

          Trzy lata i zmieniam na nowy, a czy potem rozrząd, turbina czy dsg sie rozwali, to nie moje zmartwienie. Serio, auta jeżdżą świetnie, są na gwarancji, jak coś padnie przed czasem to wymieniają za friko. Wiec tak, to super auta :)

          • 5 5

  • (6)

    Coś chyba nie tak z ceną????
    Podstawowa za 163.000 to chyba przesada za "3"
    jak doposażymy do normalnego wyposażenia to pewnie z 280.000pln...................

    • 22 3

    • (2)

      Ten podstawowy benzynowy ma ponad 250KM, zwykle wystarcza.

      • 4 3

      • tak silnik pewnie 1,3 pojemnosci i 3 turbiny (1)

        lancuszek od roweru na rozrzadzie , wytrzyma 50 tys km i trzeba silnik wyjmowac do naprawy , potem dwumas za 5 tys itp , sorry dzieki niemiecka motoryzacja sie skonczyla 20 lat temu , dzis tylko male proste auta najlepiej koreanskie lub francuskie

        • 1 3

        • ale bzdury gadasz

          pomijam już że BMW ma 2 litrowca o tej mocy, ale nawet w tych kosiarkach o których mówisz masz całe urządzenie policzone jest na siły i momenty jakie na nie działają, często większe niż w wolnossących silnikach starej daty. Jedyne co to że są bardziej skomplikowane więc jest wiecej rzeczy do zepsucia.

          • 0 0

    • przecież prawie nikt nie kupuje już samochodów

      leasing albo odmiana konsumencka (różnie się nazywa w zależności od marki). Płacisz za utratę wartości + jakieś tam odsetki, potem oddajesz auto. Raczej się nie pomylę, jak napiszę że to 90% nowych aut wyjeżdżających z salonu.

      • 4 0

    • Jak Peugeot basic (1)

      Kosztuje 120 tys.

      • 7 0

      • Ale pezot ładniejszy

        • 3 0

  • Taniej kupicie nowego Range Rovera Evogue z dieslem pod maska.

    • 0 1

  • Seria 3 sie skonczyla na e46 w 2004 roku (2)

    Mam e91 z 2011 i pluje sobie w brode ze zachcialo sie badziewia.

    • 5 6

    • Z pierwszą częścią wypowiedzi zgodzę się. E 46 to chyba "najfajniejsza" 3 oczywiście w odniesieniu do swoich czasów produkcji. Z drugą nie. Jednym z posiadanych przeze mnie samochodów jest E90 z 2007 w benzynce i nie narzekam. Jest już powoli leciwy ale jakoś nie mogę się z nim rozstać a powinienem. Za długo trzymać nie jest dobrze. Do tej pory poleciała mi sławetna pompa vacum i niestety przekładnia kierownicza nie wytrzymała na naszych trójmiejskich drogach. Ogólnie niezły samochód może trafiłeś na odnowionego szrota ? Czy kupię kolejne BMW? Raczej nie. Kolejne modele nie zachęciły mnie do kupna.
      Spróbuję coś japońskiego na L lub I.

      • 1 1

    • Nie ma to jak kupić reanimowanego trupa odwiniętego z drzewa i rżnąć eksperta od motoryzacji .
      Jak byś kupił samochód a nie powyginaną kupę złomu z ilością szpachli większą niż pacjenci szpitala na oddziale powypadkowym to wtedy mógłbyś ponarzekać.

      • 4 2

  • Juzwa

    Bedziesz grilowany w czasie jazdy jak kupisz tego grilowoza

    • 0 0

  • ciekawe czy tez ulega samospaleniu

    tak jak model 5

    • 0 1

  • Fanem bmw nie jestem

    Ale co trzeba przyznać że 3seria prowadzi się rewelacyjnie. I nie mogę zrozumieć tych co nie widzą różnicy między trójką a Hyundaiem I20.

    • 5 1

  • Będziesz Miał Wypadek (1)

    • 9 12

    • Bredzisz Miekki Wujku...

      • 3 0

  • Najwięcej do powiedzenia i narzekania mają zazwyczaj kierowcy takich arcydzieł rękodzieła jak Daewoo Tico czy VW Golf II po wiejskim tuningu .
    BMW serii 3 to kupa złomu i może się popsuć ? Oczywiście ,że może się popsuć bo w przeciwieństwie do powyższych obiektów kultu gdzie najbardziej zaawansowaną technologicznie częścią jest korba do opuszczania szyb , mają bardziej skomplikowane części .

    • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Distinguished Gentleman's Ride (1 opinia)

(1 opinia)
w plenerze, zlot, imprezy i akcje charytatywne

Event w Audi City Gdańsk

warsztaty, dni otwarte

Sprawdź się

Sprawdź się

Do którego koncernu należy marka Acura?

 

Najczęściej czytane