• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

We wrześniu Toyota C-HR zadebiutuje w trójmiejskich salonach

mJ
3 sierpnia 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
Nowa Toyota C-HR. Nowa Toyota C-HR.

Toyota C-HR, czyli najnowszy model ze stajni japońskiego koncernu, wjedzie do trójmiejskich salonów we wrześniu. Lokalni dealerzy - Walder i Carter - ze zniecierpliwieniem wyczekują debiutu najnowszego modelu.



Samochód - według hucznych zapowiedzi japońskiego producenta - jest ponoć fuzją trzech innych modeli z gamy Toyoty. C-HR łączy zalety bestsellerowego Aurisa z nieco podwyższonym RAV4 i bardzo oszczędnym Priusem. Jednak o tym, jaki jest w rzeczywistości, dowiemy się po wakacjach. To właśnie wtedy planowana jest europejska, ale i polska premiera japońskiego crossovera.

- Toyota bardzo starannie przygotowuje się do premiery nowego modelu. Nasi handlowcy od pewnego czasu przechodzą intensywne szkolenia, poznając coraz lepiej nowy produkt - mówi Maja Lesińska z Toyota Carter Gdańsk.
Nowa Toyota C-HR. Nowa Toyota C-HR.
Toyota uchyliła rąbka tajemnicy. Co wiemy o nowym modelu? C-HR w dużym stopniu przypomina samochód koncepcyjny, który w minionym roku zrobił furorę na targach we Frankfurcie. Nowa Toyota będzie jednym z największych crossoverów na rynku - ma 4360 mm długości, 1795 mm szerokości i 1555 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi 2640 mm, czyli zaledwie o 2 cm mniej niż w rodzinnym RAV4.

W ofercie crossovera znajdzie się napęd hybrydowy o mocy 122 KM oraz nowy silnik benzynowy 1,2 Turbo generujący moc 116 KM ("benzyniak" zadebiutował w Aurisie). Klienci będą mieli do wyboru 6-biegową manualną skrzynię biegów lub bezstopniową przekładnię CVT.

- O Toyocie C-HR wiemy w zasadzie wszystko. Nie znamy jedynie ceny, niestety. Poznamy ją najpóźniej w pierwszych dniach września, wtedy również rozpoczniemy przyjmować zamówienia na nowy model. 26 września - tuż po trójmiejskich Targach Motoryzacyjnych - auto zaparkuje w naszym salonie - dodaje Lesińska.
Wcześniej, bo w pierwszy weekend września, auto będzie można zobaczyć podczas przedpremierowego pokazu w salonie Toyoty Walder.

Nowa Toyota C-HR. Nowa Toyota C-HR.
mJ

Miejsca

Opinie (37)

  • Widziałem

    Widziałem Toyotę C-HR mi się bardzo podoba dobry produkt do ceny to nie jest X6 jak ktoś wcześniej pisał ale to nie kosztuje 450tys.jak BMW z takimi dodatkami jak C-HR i nie zapali się po 150.000km filtr cząstek

    • 0 0

  • 122 KM..lub 116 KM..... (4)

    to ani nie będzie ekonomiczne, bo trzeba będzie to cisnąć, żeby w ogóle pojechać, ani z tego samego powodu ekologiczne....kolejne dziadkowozy od Toyoty

    • 7 2

    • Proponuje się przejechać nowym priusem IV generacji wcisnąć gaz na A1 do Torunia i z powrotem, a potem dawać krytyczne informacje które nie mają odniesienia do rzeczywistości , aby pisać o osiągach najpierw trzeba je sprawdzić a nie pisać dyrdymały :-)

      • 0 0

    • (2)

      Uwielbiam to forum.
      Pewnie jak większośc tu masz V6/V8 w nowej budzie.. 122 KM to za mało do sprawnego przemiszczania się.

      • 7 4

      • nie, mam Forda 150 KM, dużo podróżuję pomiędzy Gdańskiem a Monachium i Zurychem (1)

        i uważam, że moje 150 KM to mało jak na szybką, komfortową podróż po niemieckich autostradach. Każdy musi zadać sobie pytanie, czy będzie samochodem jeździł, czy toczył się. Duża moc nie jest wcale potrzebna do tego, żeby rozpędzać się do 250 km/h. Potrzebna jest do dynamicznego wyprzedzania i przy prędkościach przelotowych rzędu 140-200 km/h mocny silnik o wiele mniej męczy się a więc i wolniej zużywa. Z Toyotą wszystko fajnie, tylko brak mocniejszych jednostek napędowy powoduje bardzo duży odpływ klientów od marki.Gwarantuję Ci, że jak rac pojedziesz w dłuższą trasę mocniejszym autem, na takie 1.6 120 KM nie będziesz chciał patrzeć.

        • 0 1

        • to auto ma 4,3m

          to tyle co kompakt. wiec same gabaryty powodują ze nie będzie ono królem autostrad.
          Po prostu.
          Do częstego jeżdżenia w długie trasy sa pojazdy innej klasy.
          Moc to nie wszystko - nie sadze by clio RS sie nadawało do rodzinnych wyjazdów na południe europy mimo posiadania odpowiedniej mocy.

          • 3 0

  • (3)

    Golf w dizelku lepszy

    • 9 17

    • bredzisz

      no super, jeździ jak wyjdzie od mechanika i truje wszystkich dookoła. c-hr jest od toyoty więc już jest lżej na kieszeni bo się tak często psuć nie będzie. poza tym w hybrydzie i z gwarancją nawet do 10 lat na akumulatory.

      • 0 0

    • (1)

      Zapomnaiłem się podpisać.

      • 4 5

      • a my?

        • 2 1

  • git

    jak dla mnie c-hr to bardzo efektowne i muskularne auto w hybrydzie o mocy 122 KM. sam się już nie mogę doczekać aż będę mógł go zobaczyć.

    • 0 0

  • uuu

    Jestem na "tak". Charakterny wygląd zewnętrzny, wnętrze fajnie zagospodarowane, moc trochę mała, ale wystarczająca, bo w końcu to hybryda. Podoba mi się

    • 1 0

  • a ja mam takie zdanie

    Toyota to całkiem niezłe samochody. Ale cóż temu od designu czas dać podwyżkę albo zmienić, żeby więcej nie projektował takich dziwactw ... ani to ponadczasowe a o silniku nie wspomnę dobrze, że choć turbo już wkładają bo myślałem, że się cofają w rozwoju

    • 1 0

  • (4)

    Nie zaimponowało mi. Nie jest to żaden rywal dla X6. Samochód na kredyt na 20 lat dla klasy średniej. Dajcie wreszcie jakieś suvy za 300,000+

    • 3 32

    • jupppi

      No dajcie głąbowi te suvy niech sobie chociaż poogląda.

      • 2 0

    • X6...pomyliły Ci się klasy, temu cięzko będzie konkurować z Fordem Kugą (1)

      116 KM, jak tym jechać? generalnie Toyoty demonami nie są, ale to czym będzie?
      Fajna, agresywna buda a pod maską nuda.

      • 4 0

      • pod maska nuda

        bo urodziłeś się w europie a nie stanach :)

        • 2 0

    • a gdzie jest napisane

      ze jest to rywal XG, łosiu?

      • 1 1

  • silnik (1)

    Moda na male silniki doladowane+hybrydy baterie wytrzymują od 7 do 10 lat...a potem utylizacja.
    .gdzieś w Meksyku tam ich truja...pseudo ekologią... A tak naprawdę tylko amerykańskie auta z V6 i V8 wytrzymują probe czasu i cieszą oko jako oldtimery.

    • 2 2

    • a w Fordach montują v6 3.5 ecoboost

      to tak jak u nas 1.0 ecoboost ?

      • 0 0

  • (2)

    A gaz darade założyć ?

    • 4 3

    • (1)

      pewnie da rade ale po co skoro c-hr w hybrydzie ma być, więc niskie spalanie. trochę bez sensu. a toyota jeszcze 10 lat gwarancji na akumulatory daje,.

      • 0 2

      • był w 3city Lexus LS 600h w gazie

        jak to zobaczyłem, to się posikałem ze śmiechu, fura za 600 tys.i gaz sekwencja
        a typ miał gębę buca
        i się już nie śmiałem
        głośno

        da radę w hybrydzie

        • 1 1

  • (4)

    Wygląd - świetny.
    Silniki (pod względem mocy) - żenada.

    • 8 1

    • (3)

      Ile masz KM w obecnym samochodzie?
      Czy jeżdziłeś kiedyś nowym samochodem obecnie produkowanym choćby ze 100KM?
      Tak wiem... pewnie masz minimum 200-300 KM pod maską
      he he he

      • 3 1

      • 110KM pół roczny Fiat Tipo

        wolnossący
        można? można
        a nie pchają się w mikro turbiny ze start-stop, albo hybrydy

        • 1 0

      • 360 koni audi s3....

        • 0 3

      • ja mam 320KM

        i tez uważam, że europa to motoryzacyjny szmelc

        • 1 2

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Co to jest TPMS?

 

Najczęściej czytane