- 1 Tak organizowano Rajd Monte Carlo w Gdańsku (17 opinii)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (276 opinii)
- 3 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (316 opinii)
- 4 Stacje tankowania wodoru w Trójmieście (133 opinie)
- 5 Pomorskie Targi Autokosmetyki po raz drugi (34 opinie)
- 6 Paraliż drogowy na północy Gdyni (200 opinii)
Zdunek: odważne i niebanalne działania marketingowe
Zdunek Premium, jedyny autoryzowany dealer marek BMW i MINI w Trójmieście, stosuje odważny i niebanalny marketing, pozyskujący coraz większą rzeszę nowych fanów i zadowolonych klientów.
Początek roku rozpoczęliśmy z należnym posiadaczom marki BMW ekskluzywnym przytupem. Wyszliśmy na główne ulice Trójmiasta z pokazowymi modelami BMW i ustawiliśmy na jedynie słusznych dla nich czerwonych dywanach, prezentując auta w iście gwiazdorskim stylu.
Motoryzacyjne gwiazdy w asyście pięknych hostess przypomniały posiadaczom marki o ich wyjątkowości. Modele BMW prezentowały się na czerwonym dywanie wspaniale, w efekcie czego ściągały na siebie spore zainteresowanie.
Zobacz film z akcji.
Nie czekając długo, zarezerwowaliśmy i przygotowaliśmy nieprzeciętnie luksusowe miejsca parkingowe na terenie Centrum Handlowego Matarnia, specjalnie dla naszych klientów. Hostessy BWM - niczym łowcy gwiazd - poszukiwały kierowców marki BMW, po czym wskazywały idealnie zlokalizowane miejsca parkingowe. Nie sposób było nie poczuć się wyjątkowo i nie pozazdrościć tak prestiżowego miejsca na zatłoczonym parkingu, czemu towarzyszyły zazdrosne spojrzenia.
Zobacz także: Specjalne miejsca parkingowe dla kierowców BMW - zobacz film.
Innym razem, gdy Trójmiasto jeszcze spało, przykryte grubą warstwą śniegu drużyna Zdunka wyruszyła w miasto szukać szczęśliwych posiadaczy marki BMW, którym zrobi miłą niespodziankę i odśnieży auto. Zaskoczeni i zadowoleni kierowcy chętnie powierzali tę czynność naszym specjalistom od dbania o ich poczucie wyjątkowości i ekskluzywności. Jak im się to udało? Sprawdźcie sami na filmie.
Na przełomie czerwca i lipca w Trójmieście zaczęły dziać się nietypowe rzeczy, w czym również maczała palce drużyna Zdunka. Nieokiełznany i odważny charakter MINI został zaprezentowany za pośrednictwem wielkich drewnianych skrzyń, rozlokowanych w Gdańsku i Gdyni.
Charakterystyczne oznakowania oraz intrygujące dźwięki wydobywające się z ich wnętrza ściągały wszystkich głodnych emocji i niestandardowych wrażeń. W środku skrzyń ukryte były prawdziwe, dzikie i nieokiełznane bestie, nawiązujące swoim design'em do charakteru danego miasta. W Gdańsku był to lew, symbolizujący miasto, jako wytrwałe, dostojne i dumne ze swojej bogatej historii. Z kolei w energetycznej i nowoczesnej Gdyni, był to kameleon, który z łatwością adaptuje się do coraz szybciej zmieniającego się świata.
Ten niestandardowy ambient poza promocją oryginalnej, inspirującej i odważnej osobowości MINI wsparł promocję salonu BMW MINI Zdunek pt. "Dopasuj MINI do siebie". W jej ramach, auto zakupione w salonie może przybrać dowolny design, tak oryginalny, jak jego przyszły właściciel.
Usłysz dzikiego zwierza i daj się zainspirować MINI - zobacz film.
Staraliśmy się pozytywnie zaskakiwać swoimi niestandardowymi działaniami. Akcje skupiały się głównie na wyjściu do ludzi, eksponując ekskluzywny charakter marki BMW oraz prestiż, jaki im towarzyszy, a także dzikie, odważne i przede wszystkim oryginalne usposobienie MINI. Śmiało można powiedzieć, że drużyna Zdunka nie ogranicza się do banałów i utartych procedur. Działamy na rynku trójmiejskim tak, jak to mają w zwyczaju nasze marki - ekskluzywnie i odważnie. Nie podążamy za standardami, lecz sami je wyznaczamy. Mamy nadzieję, że z nami poczuliście i jeszcze poczujecie się wyjątkowo.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (3) 9 zablokowanych
-
2013-09-12 11:57
BMW
Miałem okazję, brać udział w jednej z takich akcji. Dostałem możliwość odbycia jazd próbnych różnymi modelami BMW, kiedy nie było mnie stać na żaden samochod zwłaszcza BMW. Teraz gdy już myśle o zakupie nowego samochod będzie to BMW.
- 0 1
-
2013-09-12 12:40
Niestety, moim następnym autem
nie będzie BMW. W stosunku do starych, sprawdzonych modeli, te nowe są zbyt awaryjne. Raczej poszukam coś japońskiego.
- 0 0
-
2013-09-14 19:16
wiadomo
BMW to marzenie każdego kierowcy co ma pojecie o motoryzacji i ceni sobie wygodę. Ale widomo d*p...ozy też muszą się sprzedawać. Kto raz kupił nie trzeba go wiecej namawiać ;-)
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.