- 1 Mapa pożarów aut w Trójmieście (93 opinie)
- 2 Auto wjechało w pieszych i w budynek (305 opinii)
- 3 "Podatek od aut spalinowych i tak będzie" (135 opinii)
- 4 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (202 opinie)
- 5 Nowy Ford Mustang już w Trójmieście (113 opinii)
- 6 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (378 opinii)
Hyundai i40 przedpremierowo w Gdańsku
Do Gdańska trafił pierwszy i póki co jedyny w Polsce, przedpremierowy egzemplarz Hyundaia i40. W sobotę 4 czerwca będzie jedną z wielu atrakcji towarzyszących imprezie z okazji dwudziestolecia firmy Margo, trójmiejskiego przedstawiciela marki.
W piątkowy poranek, prosto ze statku i40 trafił do gdańskiego salonu Hyundaia. W ten sposób centrala koreańskiego koncernu wykonała miły gest w kierunku lokalnego dealera.
- Cieszymy się, że tak ważny model możemy pokazać jako pierwsi mieszkańcom Trójmiasta - mówi Marek Kuźmicki z firmy Margo. - Na lokalnym rynku istniejemy już 20 lat. Byliśmy związani z Seatem i 18 lat z Mitsubishi. Z Hyundaiem współpracujemy od 1995 roku. Koreańska marka dobrze się u nas zadomowiła. Wyniki sprzedaży Hyundaia możemy uznać za naprawdę satysfakcjonujące.
Przedpremierowego i40 będzie można oglądać w sobotę, 4 czerwca od godziny 11 do 14 w salonie Margo przy ul. Grunwaldzkiej 250. Najnowszy Hyundai będzie towarzyszył festynowi z okazji dwudziestolecia firmy.
A sam i40? Kombi debiutuje u nas jako pierwsze, na sedana poczekać musimy do jesieni. i40 jest samochodem bardzo przestronnym ze sporą i praktyczną powierzchnią bagażową. Jego konstrukcja opiera się na zmodyfikowanej płycie podłogowej nowej Sonaty.
Hyundai konsekwentnie też projektuje kolejne modele pod gusta mieszkańców starego kontynentu. Nie inaczej jest z i40. Stworzono go w ośrodku badawczym w Rüsselsheim. We wnętrzu wszystko jest pod ręką i ergonomiczne. Jakość użytych materiałów sprawia dość pozytywne wrażenie. Koreańczycy postawili sobie ambitne plany konkurowania z tuzami klasy średniej m.in. z Citroenem C5 czy VW Passatem. Czy się uda? Wizualnie Hyundai dość blisko trzyma się europejskiej konkurencji, jednak jego prawdziwym atutem będzie pewnie cena.
Do i40 trafiają dwa silniki benzynowe i dwoma wysokoprężne. Hyundai twierdzi, że najpopularniejszą wersją będzie 1,7-litrowy silnik diesla, o mocy 136 KM.
Hyundai i40 ma także nowy silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów. Cztery cylindry, 177 KM i 213 Nm momentu obrotowego. Do tego sześciobiegowa, manualna skrzynia biegów. Przyśpieszenie do setki i40 z tym silnikiem ma zająć autu 9,7 sekundy.
Opinie (18) 1 zablokowana
-
2011-06-05 20:02
W takim dużum aucie silnik 1,7
to duża pomyłka. Powinien być przynajmniej 2 lub 2.2 l
- 2 0
-
2011-06-05 20:03
z okazji 20 lecia mogliby
oświetlić ten "salon"
- 5 1
-
2011-06-05 22:47
(1)
"Przyśpieszenie do setki i40 z tym silnikiem ma zająć autu 9,7 sekundy". lol, o sekundę szybciej niż moje 20-letnie 1.8 z przebiegiem 260 tyś km. czy jako ludzkość się uwsteczniamy? :)
- 1 2
-
2011-06-05 22:49
i 90 KM, czyli połowa Hyundaia
- 1 0
-
2011-06-07 15:04
i40
Fajne auto! Szkoda tylko, że prezentowane przez tak fatalnego dealera.
- 1 1
-
2011-06-10 21:24
i40
Auto Bardzo Fajne! Dealer też. Dobrze i profesjonalnie działa.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.