- 1 Auto wjechało w pieszych i w budynek (273 opinie)
- 2 "Podatek od aut spalinowych i tak będzie" (56 opinii)
- 3 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (195 opinii)
- 4 Nowy Ford Mustang już w Trójmieście (112 opinii)
- 5 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (378 opinii)
- 6 Hamowanie przed autem to bandyterka (173 opinie)
Jeśli wydaje ci się, że Peugeot 207 to "babskie" auto i ruszając spod świateł pokażesz mu, gdzie jego miejsce to masz rację: wydaje ci się. Przynajmniej jeżeli chodzi o wersję 150 THP.
Prawie najmniejsze Peugeoty potrafią sprawiać niespodzianki. Dawno temu, 205 mocno zaznaczył swoją obecność w rajdach, a jego następca 206, pokazał, że Francuzi potrafią projektować piękne samochody o ponadczasowych kształtach.
207 w 150-konnej wersji THP też nie wypadł lwu spod ogona. Turbodoładowane, benzynowe 1.6, raczy świetną dynamiką już od najniższych obrotów, niczym diesel z potężnym momentem obrotowym. Do setki startuje w 8,7 sekund, jest cichy gdy trzeba i nieźle brzmi gdy go podkręcić.
Ten 207 nie jest autem sportowym lecz usportowionym. Na zewnątrz świadczy o tym chociażby chromowana końcówka wydechu i spojlery. Wewnątrz mamy m.in. dziurkowane pedały, chromowane obwódki zegarów i metalową kulę - końcówkę dźwigni sześciobiegowej skrzyni. Parzy gdy gorąco, zimą lepiej przez pierwsze minuty zmieniać biegi w rękawiczce. Lubimy seryjny w tej wersji, panoramiczny dach. Lubimy przestronność z przodu, z tyłu nie lubimy jak kolana wbijają się nam w przednie fotele.
Bez znacznego uszczerbku dla komfortu w tej wersji 207 usztywniono zawieszenie. Wiadomo po co i zrobiono to bardzo dobrze. Słabością Peugeotów bywały zbyt gumowe układy kierownicze, tutaj cecha ta prawie nie występuje. Jest też na tyle "twarde", że zapewnia poprawne czucie tego co dzieje się z pojazdem.
Nazywając 207 banalnie lwiątkiem, stwierdzamy, że to dobrze odżywione lwiątko (coś około 1200 kg), więc swoje musi skonsumować. W mieście wypije i 9,5 litrów benzyny, na autostradzie w czasie jazdy z przepisową prędkością, na komputer liczący zużycie paliwa lepiej nie patrzeć. Gdy jedzie się spokojniej, jest oczywiście lepiej, konsumpcja spada do ok. 6 litrów na 100 km.
Jeśli ktoś myśli o miejskim aucie szybszym niż przeciętniaki w swojej klasie, ceni sobie ciekawy design, poukładane wnętrze i jest gotowy na nieco wyższe wydatki na utrzymanie samochodu, powinien poważnie rozważyć propozycję Peugeota. Tym bardziej, że ma szansę rzadko spotkać się z takim samym autem na ulicy. 150 THP jest sprzedawany na indywidualne zamówienie w cenie nieco powyżej 60 tys. zł.
Opinie (95) ponad 10 zablokowanych
-
2011-12-14 14:04
najlepsi to oceniający nowe auta w których nawet nie siedzieli a gdzie tu mówić o jeżdżeniu nimi, gdzie cud techniki to igiełka i perełka 20 letnia w gazie albo w dizlu tedei
- 8 2
-
2011-12-14 14:37
ja jeżdżę peugeotem 407sw już 4 lata (1)
i nic sie nie zepsuło....
- 8 3
-
2011-12-14 15:14
407 powiadasz a wiesz jak go nazywają mechanicy?
as serwisowy bo zapewnia utrzymanie lektrykom:-)
- 5 0
-
2011-12-14 15:42
a w srodku samochodu plastikowe klamki pomalowane na srebrno ;DD
- 7 0
-
2011-12-14 15:47
sam posiadam (1)
207 w wersji sporty, czyli 1 niżej niż THP. (teraz już nazwy wyposażenia się zmieniły). Auto ma 5 lat, nalatane prawie 80kkm i nic sie z nim nie dzieje.
Bawią mnie opinie osób, które twierdzą, że jak francuskie to musi się psuć, jednocześnie polerując swojego wieśvagena passata 1.8turbo w gazie.... albo trzymającego się w całości na słowo honoru golfa II... żenada...- 14 5
-
2011-12-17 19:28
auto masz niemal nowe,ale poczekaj jeszcze chwilke...:)
- 0 0
-
2011-12-14 16:11
MARKA TA OSTATNIMI CZASY JEST BARDZO DROGA
a jakość bez zmian
- 9 0
-
2011-12-14 16:23
kupcie,pojeżdżijcie i pogadamy wtedy
- 6 1
-
2011-12-14 16:26
bardzo fajne autko. Cztery lata śmigałem takim tylko 1,6 HDI. Zadnych problemów, a wizyty w serwisie wiązały się tylko z wymiana elementów eksploatacyjnych
- 8 2
-
2011-12-14 16:46
(2)
tylko Golf a nie ta kupa że po 4 m/cach siada system zmiany biegów
- 9 3
-
2011-12-14 16:56
(1)
a jeździłeś tym ponad 4 miesiące? czy piszesz takie bzdury bo ktoś Ci to powiedział?
- 2 5
-
2011-12-14 18:29
jeździłem wersją CC, 4 m/ce i 16 tys km i poszedł synchronizator 2 biegu plus te gówienka od przełączania, poza ty żyleta :-)
- 8 0
-
2011-12-14 17:22
Peugeot 207 (1)
Zamiasta narzekać,że to brzydkie bo francuskie nijakie choć twierdzę,że to kwestia gustu a o gustach się nie rozmawia porozmawiajmy o tym jak auto sie sprawdza na co dzień.Jakie są usterki jaki mamy styl jazdy i w końcu najważniejsze co ile kosztuje jeśli chodzi o naprawę.I tu niestety zwolennicy aut japońskich i niemieckich leżą bo do nich części są tak drogie,że każe zastanawiać gdzie tu sens i powiązanie niemieckie bo solidne i solidne bo drogie???Przykład???Wtryski do Mazdy 6 serwis 25tys zł tak tak 25tys zł.Do Peugeota 307 1 wtrysk z serwisu 1tys zł.Jest różnica?Bez komentarza
- 7 4
-
2011-12-14 20:29
a passtuch 2,0 TDI 1 wtrysk 3,5 tysiąca
- 0 2
-
2011-12-14 17:36
Ten model jest na rynku juz 6 lat !!! (1)
dziwią komentarze że to nowe auto i opinia negatywna to tylko wymysł.
- 4 6
-
2011-12-14 18:29
m
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.