- 1 Auto wjechało w pieszych i w budynek (275 opinii)
- 2 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (195 opinii)
- 3 "Podatek od aut spalinowych i tak będzie" (58 opinii)
- 4 Nowy Ford Mustang już w Trójmieście (112 opinii)
- 5 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (378 opinii)
- 6 Hamowanie przed autem to bandyterka (173 opinie)
Ten samochód o zdecydowanym charakterze będzie oferowany w wersji coupe (3-drzwiowej) i hatchback (5-drzwiowej). Mégane II przywodzi na myśl nowatorski design modeli Avantime i Vel Satis. Jawi się jako auto inne niż wszystkie w segmencie, w którym wiele samochodów jest do siebie podobnych, odwołując się zarówno do elementów emocjonalnych jak i racjonalnych. Jest to samochód « energiczny », o wyraźnie sportowym duchu, widocznym zwłaszcza na miejscu kierowcy, zapewniający rzeczywistą przyjemność jazdy.
Nowy Megane II jest solidny, a także charakteryzuje się wysoką jakością wykończenia widoczną w materiałach, zestawieniach i połączeniach. Ponadto w tym nowym modelu zaoferowano klientom innowacyjną możliwość wyboru. Ilość kombinacji wystroju wnętrza, silników i wyposażenia jest niemal nieograniczona. Zasada jest prosta: każdy klient definiuje swoją wersję wybierając wśród wystrojów wnętrza (Authentique, Expression, Dynamique i Privilè ge), poziomów wyposażenia (Pack, Confort i Luxe) i silników. Do tego należy dodać szeroki wybór opcji.
Już w momencie wprowadzenia do sprzedaży Mégane II będzie dysponował szeroką ofertą silników benzynowych i wysokoprężnych oraz skrzyń biegów nowej generacji. Gama benzynowa będzie początkowo obejmowała trzy jednostki: 1. 4 16V 98 KM, 1. 6 16V 115 KM i 2. 0 16V 136 KM. Dwa ostatnie silniki są wyposażone w układ przestawny wałka rozrządu w fazie ssania, co zapewnia większą przyjemność jazdy i mniejsze zużycie paliwa. Wszystkie jednostki benzynowe spełniają normy ograniczenia emisji Euro 3 (Euro 2000) oraz kwalifikują się do korzystnych kategorii podatkowych IF Euro 4, obowiązujących w niektórych krajach. Natomiast gama silników wysokoprężnych Mégane II będzie początkowo obejmowała jednostki 1. 5 dCi 80 KM (120 g CO2/km) i 1. 9 dCi 120 KM. Są to silniki turbo diesel Common Rail wyposażone w najnowsze wyrafinowane technologie. Nowoopracowane skrzynie biegów: 5 i 6-biegowa mechaniczna oraz automatyczna pozwalają na wykorzystanie pełnego potencjału silników. Liczne badania poświęcono również wyeliminowaniu hałasu w Mégane II (mającemu zasadnicze znaczenie dla zapewnienia przyjemności i komfortu jazdy) oraz innowacyjnym wdrożeniom.
Opinie (26) 3 zablokowane
-
2005-03-07 13:07
renault megane
to autko jest boskie:)mowie wam........test wypadl pomyslnie:P:):):):)kocham to autko:)
- 0 0
-
2005-08-29 20:10
Renault Megane
to nie będzie samochód dla przęciętnego Polaka-w Polsce będzie to luksusowy samochód
- 0 0
-
2005-08-29 20:17
ten sam
sory jestem troche cofnięty w czasie:)
- 0 0
-
2006-02-21 19:15
Hak
samochodem tym jedziłem podczas jazd próbnych dobry silnik 1,5d brzydkie obwódki wskażnikow, skrzypiąca obudowa wskażników
- 0 0
-
2007-01-21 21:14
stka silnik
po roku jazdy megan 2.0 100000km silnik pracuje dosłownie jak dizel w Fordzie tak coś nap.... że strach jeżdzic dodam serwisowany rozrząd wymieniony ASO LUDZIE NIEKUPUJCIE TEGO BADZIEWIA!!!!!!!!!!!!!!
- 0 0
-
2008-04-09 09:19
poszukuję książke instrukcji
szukam książke instrukcji dla meganki 1.9 dci 2004r. kombi w polskim języku.Auto zakupiłem z Francji i chciałbym dowiedzieć się coś o komputerze ,a tam wszystko po Francusku.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.