• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Remont ul. Kartuskiej i torowiska w stronę Brzeźna

30 kwietnia 2007 (artykuł sprzed 17 lat) 
Przebudowa ul. Kartuskiej

Ze względu na kolejny etap remontu ul. Kartuskiej od 28 kwietnia br. od ok. godz. 6:00 ruch autobusów w kierunku Siedlec odbywa się objazdem ul. Bema i Zakopiańską (tzw. "Stara Kartuska"). Przystanki "Bema" i "Zakopiańska" są przeniesione na trasę objazdu na wysokość stałych lokalizacji.

Otwarcie dla ruchu ul. Mickiewicza

W nocy z dnia 4 na 5 maja 2007 zostanie przywrócony ruch drogowy i tramwajowy na ul. Mickiewicza na odcinku od Pl. Komorowskiego do Al. Gen. Hallera.

Z uwagi na trwający kolejny etap przebudowy torowiska, objazd z ul. Mickiewicza w kierunku Brzeźna odbywać się będzie ul. Hallera z przejazdem przez torowisko tramwajowe na wysokości ul. Reja. Objazd do ul. Mickiewicza z kierunku Węzła Kliniczna odbywać się będzie ul. Hallera z przejazdem przez torowisko na wysokości ul. Kościuszki.

W związku z rozpoczęciem remontu rozjazdu torowiska w stronę Brzeźna od 5 maja 2007 roku komunikacja miejska w Gdańsku będzie funkcjonowała według następujących zasad:

2 - zmiana trasy na: Jelitkowo - Przymorze - Zaspa - Opera - Dworzec PKS - Podwale Przedmiejskie - Przeróbka

4 - wraca na stałą trasę: Zaspa - Kliniczna - Nowy Port

8 - linia zostaje uruchomiona na trasie: Jelitkowo - Zaspa - Opera - Dworzec PKS - Podwale Przedmiejskie - Przeróbka - Stogi Pasanil (wybrane kursy do Stogów Plaży)

13 - zostaje zawieszona

15 - zmiana trasy na: Oliwa - Abrahama - Hallera - Mickiewicza - Zaspa

98 - zostaje zawieszona

T2 - zastępcza linia autobusowa za tramwaj zostaje zlikwidowana

T13 - zostaje uruchomiona zastępcza linia autobusowa za tramwaj na trasie: Mickiewicza - Hallera - Brzeźno Plaża

T15 - zostaje uruchomiona zastępcza linia autobusowa za tramwaj na trasie: Mickiewicza - Hallera - Dworska - Gdańska - Krasickiego - Oliwska - Nowy Port (możliwa przesiadka na tramwaj na wys. przystanku "Mickiewicza")

Opinie (42)

  • zwężenie kartuskiej

    I co barany jest bezpieczniej na kartuskiej. Zwężenie Kartuskiej nie miało na celu zwiększenia przepustowości a uspokojenie ruchu przez częste wypadki i kolizje powodowane nadmierną prędkością Już nie ma wyprzedzania na trzeciego na przejściu dla pieszych na wys. Poczty i nie tylko.A korki w Gdańsku i tak będą bo jest zarejestrowanych ponad 400.000 samochodów to prawie na każdego mieszkańca po 1 a przyjezdnych i firmowych zarejestrowanych na innych tablicach. Żadne z miast tego nie wytrzyma. Część ludzi powinna przesiąść się do komunikacji miejskiej.Nie narzekać i stać w korkach godzinami chociaż tramwajem im po drodze i sto razy szybciej i taniej. W takim Nowym Yorku 70% mieszkańców nie ma samochodu bo i po co żeby stać w korkachż Niektórym do najbliższego sklepu nie chce się iść bo trzeba tam jechać samochodem.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Premiera Volvo EX90 (1 opinia)

(1 opinia)
dni otwarte

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Do którego dealera należy sopocki salon Porsche?

 

Najczęściej czytane