• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Znane osoby reprezentujące salony samochodowe

Michał Jelionek
26 marca 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Mateusz Borek zmienia samochody jak rękawiczki. Średnio co trzy miesiące przesiada się do nowego modelu BMW. Mateusz Borek zmienia samochody jak rękawiczki. Średnio co trzy miesiące przesiada się do nowego modelu BMW.

Co łączy aktorkę Katarzynę Figurę, pięściarza Krzysztofa "Diablo" Włodarczyka i komentatora sportowego Mateusz Borka? Po pierwsze, każda z tych osób jest znana, a po drugie, każda z nich pełni rolę motoryzacyjnego ambasadora trójmiejskiego dealera samochodowego. Poznajcie znane osobistości, które na co dzień jeżdżą autami dostarczanymi przez lokalne salony.



Duże nazwiska przyciągają jak magnes, są gwarantem sukcesu. Dlatego też, bardzo często na szklanym ekranie goszczą sławne osoby użyczające swojego wizerunku w spotach reklamowych. To norma i doskonała forma promocji. Coraz częściej podobną ścieżkę reklamy obierają firmy motoryzacyjne, które "zatrudniają" ambasadorów marki, czyli nierzadko osoby z pierwszych stron gazet.

Krzysztof Głowacki, zawodowy mistrz świata organizacji WBO. Krzysztof Głowacki, zawodowy mistrz świata organizacji WBO.
Twarzą salonu samochodowego wcale nie musi być osoba związana z motoryzacją. I też często nie jest. Ambasadorzy reprezentujący dealerów to zazwyczaj znani sportowcy i aktorzy. Ich zasadniczym obowiązkiem - oprócz oczywiście codziennej jazdy udostępnionym modelem - jest promowanie dealera i identyfikowanie się z marką producenta.

Samochody ambasadorów zmieniane są jak rękawiczki, zwykle co kilka miesięcy. Starszy model zastępowany jest przez nowy, świeższy, lepiej doposażony.

W Trójmieście bezapelacyjnym liderem w angażowaniu i werbowaniu motoryzacyjnych ambasadorów jest firma Zdunek, przedstawiciel marek: BMW, Renault, Mini, Dacia, a od niedawna również Nissan.

Katarzyna Figura od roku jeździ samochodami Mini. Katarzyna Figura od roku jeździ samochodami Mini.
Piotr Myszka jest aktualnym żeglarskim mistrzem świata w klasie RS:X. Piotr Myszka jest aktualnym żeglarskim mistrzem świata w klasie RS:X.
Bez wątpienia, największą gwiazdą reprezentującą trójmiejskiego dealera jest Katarzyna Figura, która współpracuje z Mini Zdunek od kwietnia 2015 roku. Aktualnie aktorka jeździ Mini Cooperem S All4 Countryman z benzynowym silnikiem o pojemności 1.6 litra i mocy 190 KM. To już trzecie Mini "testowane" przez Katarzynę Figurę.

Innym znanym reprezentantem dealera jest Mateusz Borek. Komentator sportowy jest twarzą BMW Zdunek. Do tej pory dziennikarz jeździł BMW X5 i X6, a niedawno przesiadł się do najnowszej "siódemki".

- Mateusz Borek jest z nami już od dwóch lat, a średnio co trzy miesiące przesiada się do nowego BMW. Jako, że Mateusz praktycznie większość roku spędza w podróży, udostępniamy do jego użytku obszerniejsze modele, które poniekąd stanowią jego mobilną "garderobę" - wyjaśnia Agnieszka Moczyńska z BMW Zdunek.
Zdecydowanie najliczniejszą rodziną ambasadorów może pochwalić się Renault Zdunek. Do familii należą: aktor Mirosław Baka, windsurfer Piotr Myszka i aż trzech pięściarzy - Krzysztof "Diablo" Włodarczyk, Krzysztof GłowackiTomasz Adamek.

Pierwszym ambasadorem firmy Zdunek był Mirosław Baka, który współpracuje z dealerem od 2011 roku. Aktualnie aktor korzysta z modelu Koleos. Żeglarski czempion w klasie RS:X, Piotr Myszka, na zawody jeździ Renault Espace. Flagową limuzynę francuskiego koncernu, czyli model Talisman, "testują" bokserscy mistrzowie - Tomasz Adamek i Krzysztof Głowacki. Natomiast, "Diablo" podróżuje Kadjarem.

Aurisy sopockich siatkarek. Aurisy sopockich siatkarek.
Co prawda, Toyota Walder i Auto-Mobil nie mają swoich indywidualnych przedstawicieli, ale również są reprezentowani przez znane osoby... i to przez całe drużyny sportowe. Bo to właśnie wspomniani dealerzy dostarczają auta trójmiejskim klubom. Siatkarki PGE Atomu Trefl Sopot na co dzień poruszają się Toyotami Auris. Z kolei koszykarze Asseco Gdynia na treningi dojeżdżają niewielkimi Yarisami.

Fiaty 500 należące do siatkarzy: Marco Falaschi i Murphy'ego Troya. Fiaty 500 należące do siatkarzy: Marco Falaschi i Murphy'ego Troya.
- Współpraca z klubami sportowymi daje o wiele więcej korzyści firmie niż współpraca z ambasadorem marki. Sponsoring drużyn sportowych nie jest uważany za natarczywą formę reklamy, działa mniej inwazyjnie, ma szansę dotrzeć do szerszej grupy docelowej i jest lepiej przez nią odbierany. Zwiększa się także rozpoznawalność marki - tłumaczy Magdalena Senkowska z Toyota Walder.
Z kolei Fiatami 500 - należącymi do Auto-Mobil - poruszają się siatkarze Lotosu Trefla Gdańsk oraz koszykarze Trefla Sopot.

- Z Treflem Sopot współpracujemy już od trzech lat, a z Lotosem Trefl Gdańsk od dwóch. W tym sezonie przekazaliśmy sportowcom w sumie 12 aut. Siatkarze otrzymali sześć Fiatów 500 i jednego Fiata 500X, natomiast koszykarze cztery Fiaty 500 i jednego Hyundaia - zdradza Barbara Cyniak z Auto-Mobil.
"Szupryk" za sterami Mitsubishi Lancer Evo X. "Szupryk" za sterami Mitsubishi Lancer Evo X.
Sport wspiera również salon używanych aut luksusowych - Unique Cars. W ubiegłym roku firma rozpoczęła współpracę z Tomaszem Szupryczyńskim, utalentowanym kierowcą rajdowym z Trójmiasta, który stał się twarzą Unique-Cars Rally Team. Wiele osób o tym młodym chłopaku jeszcze nie słyszało, ale jest duża szansa, że już niebawem usłyszą.

- W ubiegłym roku rozpoczęliśmy współpracę z Tomkiem, bo uwierzyliśmy w jego talent. W 2015 roku był najmłodszym kierowcą, który wziął udział w Barbórce. Jest również chwalony przez profesjonalnych rajdowców. Nie przestaje nas zadziwiać wygrywając większość rajdów. Po prostu nie mogliśmy podjąć innej decyzji - wyjaśnia Magdalena Cieślak z Unique Cars.

Miejsca

Opinie (103) 3 zablokowane

  • to zdjęcie Figury to chyba sprzed dwudziestu lat ?

    • 7 0

  • Ja podobnie jak Borek często zmieniam środki transportu codziennie ze 2 razy SKM (2)

    • 99 1

    • Ja częściej:

      - do pętli tramwajowej autobus;
      - tramwajem do Śródmieścia;
      - potem SKM do Gdyni;
      - trolejbus w Gdyni do przystanku najbliższego miejscu pracy;
      - potem 900 metrów hulajnogą po chodniku (mam taką składaną);
      - a ostatnie 300 metrów po nieutwardzonej drodze na pieszo.

      Droga powrotna wygląda odwrotnie.
      I tak 5 razy dziennie w tygodniu. Zmieniają się numery służbowe autobusów, tramwaju i składów SKM.

      I nikt o mnie nie chce napisać :(

      • 12 0

    • No to Stary, nie ma na co czekać zgłoś sie do Zarządu SKM i zostań Znaną Twarzą Kolejki (ZTK)

      • 15 1

  • (2)

    No taką siódemka też bym nie pogardził. Panie Zdunek mogę taką jeździć po całej Polsce z pańską reklamą i to całkiem za free. Po co marnować pieniądze na jakiegoś celebrytę :D

    • 52 4

    • tak to już jest (1)

      jak ktoś ma pieniądze to ma ich jeszcze więcej bo coraz mniej wydaje, a większość dostaje za darmo, natomiast jak ktoś ma mało to dużo wydaje bo za wszystko musi płacić podwójnie.

      • 23 1

      • trw

        to zrob cos aby tobie tez chcieli dawac.

        • 4 4

  • (1)

    czytałem w kilku miejscach,że polscy kierowcy bawarisze motoren werke to jedni z najbardziej nieodpowiedzialnych i aroganckich użytkowników dróg..co to właściwie oznacza z punktu widzenia socjologi?

    • 6 1

    • Bajerisze.......Bajerisze.

      • 2 0

  • Znani są znani z tego...

    Że są znani.

    • 15 0

  • Ciekawe czy za otrzymywanie korzysci majatkowej "ambasadorzy marki" placa podatek zgodnie z polskimi przepisami? (3)

    Ciekawe czy Urzad Skarbowy to kontroluje?
    Poza tym jako potencjalnego kupca nowego BMW nie interesuje mnie to czy ktos znany nim jezdzi a to czy mi odpowiada ten samochod.

    Czy ktos kojarzy twarze tych osob na codzien poza Katarzyna Figura?

    Jak juz dealer chce blysnac pomyslem to zamiast tracic na autach lepiej niech zrobi promocje wsrod klientow typu " Raz w roku zwracamy koszt zakupu auta osobie, ktora zostanie wylosowana". Przynajmniej ktos cos z tego bedzie mial.

    Lub coroczne wylosowanie np 30 osob, ktorym dealer za darmo przedluzy gwarancje z 2 do 5 lat itd.

    • 21 2

    • z tym, ze Katarzyna Figura jezdzi mercedesem (2)

      i czesto raczej nie jest w stanie jezdzic

      • 5 3

      • a to czemu? (1)

        • 2 0

        • Bo...

          Za duże auto dla niej.

          :D :D

          • 0 2

  • (1)

    Kupujący znaczy się, sugerują się jakim autem jeździ celebryta? Jedynego celebrytę za kółkiem jakiego widuję w Gdańsku to Michalczewski.

    • 47 1

    • dodaj: w aucie za własne, zparacowane pieniądze

      • 29 1

  • a nam szarym obywatelom (1)

    pozostaje 20-letni passat po wieśniackim tuningu.

    • 16 1

    • Mam 13 letnią hondę i nie narzekam wartą prawie tyle co rower, który też mam.
      Naprawdę kupa nowej blachy w większości wypadków nie jest osiągnięciem życia - są lepsze pomysły na wydanie pieniędzy.
      Ogólnie to rób to co lubisz i patrz na siebie.

      • 8 1

  • Temu Borkowi to powinni dać Logana

    • 26 0

  • Kasa

    wiadomo ludzie doja ile moga

    • 5 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC (1 opinia)

(1 opinia)
30 zł
zawody / wyścigi

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Sprawdź się

Sprawdź się

Bentayga to SUV marki:

 

Najczęściej czytane