- 1 Jesienią zamkną węzeł Gdańsk Południe (160 opinii)
- 2 Śmierć na hulajnodze. Sprawa wraca do sądu (204 opinie)
- 3 Amerykańskie klasyki przy sopockim molo (30 opinii)
- 4 Po alkoholu jechał motocyklem 190 km/h (87 opinii)
- 5 Co ważniejsze: przepisy czy korki? (146 opinii)
- 6 We wrześniu koniec prac na Chwarznieńskiej (87 opinii)
Bardzo młody Tata pojawił się w Trójmieście
W Trójmieście pojawił się nowy gracz motoryzacyjny. W ubiegłą sobotę oficjalnie zadebiutował u nas indyjski Tata Motors. Jak klienci przyjmą samochody tej egzotycznej dla nas marki?
Czym kusi nas Tata? Wybierać możemy spośród dwóch odmian osobowego modelu Indica, hatchback i kombi, oraz pikapa Xenon i SUV-a Safari.
Ile kosztują indyjskie samochody? Gdy po raz pierwszy mówiło się o wejściu koncernu do Polski, cena miała być kluczowym atutem mającym zachęcić klientów do zakupu indyjskich pojazdów.
Indica z silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 1405 cm sześc. i mocy 85 KM przy 6000 o/m dostępna jest w trzech specyfikacjach GLS, GLX i Sport. Wersja GLS posiada wspomaganie kierownicy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek i poduszkę powietrzną kierowcy. Cena brutto 27 900 zł.
Safari dostępne jest z napędem na jedną oraz na dwie osie z jedną wersją silnika 2.2 DICOR Jego maksymalna moc to 140KM przy 4000 o/m i maksymalny moment obrotowy 320Nm w zakresie 1700-2700 o/m.
Do sprzedaży trafiła jedna wersja wyposażenia dla samochodów z napędem 4x4 i 4x2. Auto posiada wspomaganie kierownicy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek, poduszkę powietrzną dla kierowcy i pasażera, ABS, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgielne, boczne progi i relingi.
Wersja z napędem 4x4 dodatkowo posiada przekładnię rozdzielczą z elektrycznym sterowaniem mechanizmu przełączającego i elektrycznym sterownikiem. Cena brutto - 79 900 zł. Cena brutto dla wersji 4x2 to 71 900 zł.
Xenon - z napędem 4x4 i 4x2 z silnikiem identycznym jak w modelu Safari, dostępny w dwóch wersjach wyposażenia - DLS i DLE z kabiną pojedynczą lub podwójną Wersja DLS jako wersja bazowa występuje tylko z napędem 4x2 z pojedynczą kabiną. Cena brutto 48 800 zł.
Na wszystkie samochody Tata udziela gwarancji na 36 miesięcy lub 100 tys. km. przebiegu.
Diler Taty, którym został KMJ Centrum liczy na szybką sprzedaż kilkunastu pojazdów. Wyniki debiutu Taty będziemy mogli jednak ocenić przynajmniej po pierwszym kwartale sprzedaży.
Opinie (62) 1 zablokowana
-
2008-11-25 18:44
tatatatatatatatatatatatatattatattata (1)
..a gdzie fotki jakieś..niema sie z czego pośmiać..hehehe
- 0 0
-
2008-11-26 12:00
NO JEST FOTKA TAM PO LEWEJ HEHE
- 0 0
-
2008-11-25 18:46
wstydziłbym się tym jezdzić
tragedia takie auto
- 0 0
-
2008-11-25 22:40
Ludzie nie dajcie się na to złapac !!! (4)
Te samochody za 2,3 lata bedą złomem. Maja roczną gwarancje, a potem bulicie za napawy jak za zborze bo nie bedzie zamienników do tego.
- 0 0
-
2008-11-26 14:00
a co to są "napawy" i "zborze"?
- 0 0
-
2008-11-26 22:28
gwarancję (1)
Roczną gwarancję to mają niemieckie złomy, bo kasują ludzi na serwisie. A TATA (ok, tandeta na maksa) ma 3 lata gwarancji
- 0 0
-
2008-11-28 11:44
już się serwisanci postarają, żebyś bulił na tej swojej gwarancji..
- 0 0
-
2009-08-09 18:56
3 lata gwarancji !!!
Jak byś dobrze przeczytał to wiedziałbyś że jest 3 lata gwarancji a auta produkuje sie od 1998 r. i części do niego są ogólnie dostepne. Zamienników czy orginału jest bez liku na różnych aukcjach internetowych, tylko trzeba umieć CZYTAĆ kolego. A... i jeszcze jedno zanim coś napiszesz to sprawdź !!
- 0 0
-
2008-11-26 00:43
Zastanowił bym sie 10 razy !!! (3)
Napewno tną po kosztach w produkcji więc fajerwerków bym się nie spodziewał .Pozdrawiam właścicieli MAZDY:)
- 0 0
-
2008-11-26 02:26
(2)
mistrzuniu każdy tnie koszta produkcji, Golf4 kupiony gdziekolwiek na Świecie jezdził gdziekolwiek byś nim pojechał, z Golfem5 już tak nie jest, Toyoty Yaris nie widział nikt w Japonii, a Polskich Chevroletów żaden Amerykanin
- 0 0
-
2008-11-26 13:32
polimeryzowałbym (1)
Golf skończył się na III, to znaczy jeszcze był OK ale już III się sypał. Prawdziwie bezawaryjne były tylko Golf I i Golf II.
- 0 0
-
2008-11-26 18:43
no tak, korby w drzwiach się nie psuły
- 0 0
-
2008-11-26 07:57
to z lewej na zdjeciu !? (1)
to cos to ta tata?
- 0 0
-
2008-11-27 09:43
Haha
Dokładnie to samo miałem napisać :) Ta z lewej to pewnie wersja Safari za 80 tys :D
- 0 0
-
2008-11-26 08:01
W najnowszym Top Gear jest test jakiegos pick upa TATA. Proponuje przeczytać. Porażżżżka....
- 0 0
-
2008-11-26 11:59
...A JA TAM WOLĘ MAMY.
- 0 0
-
2008-11-26 12:01
Zobaczcie sobie krasztesty te "wozy" łamią się w pół. (1)
- 0 0
-
2009-07-12 11:30
bzdura
Nie wiem co może Ci się złamać w aucie z ramą. Jak cos piszesz to pisz z głową i na temat. Safari to auto na ramie, a takich testów niestety nie robiono dla tego auta. Mam Safari i powiem Ci że większość nie wie co pisze o tym aucie. Auto jest naprawdę dobre.
Atak na zdrowy rozum jeśli jeździ po drogach w indiach i radzi sobie to na polskich będzie tylko lepiej.
A co do BMW z gazem roku 19... to darujcie sobie bo śmiech pusty mnie porywa z tymi poskładanymi z kilku trupami dla zimnych łokci.
K.- 0 0
-
2008-11-26 21:35
za 80 tys. pln
za taka kase wole 2 1 gelande 1 gr i 2 samuraje
- 0 0
-
2008-11-27 11:39
"A więcej robienia z nas przysłowiowego...
...TATA-WARIATA!"
Jak również tata-psychopata :)
W porównaniu z produktami firmy Tata, nasze rodzime osiągnięcia z drugiej połowy ubiegłego wieku to szczyt marzeń miłosnika samochodów sportowych.
Nie wierzycie? Sprawdźcie takie cudo jak Tata Nano. W porównaniu z nim Kaszlak to Cadillac :)- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.