- 1 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (150 opinii)
- 2 Nowy Ford Mustang już w Trójmieście (95 opinii)
- 3 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (377 opinii)
- 4 Hamowanie przed autem to bandyterka (172 opinie)
- 5 Nie będzie podatku od aut spalinowych (169 opinii)
- 6 Rondo w Kowalach i niezrozumiały wyjazd (46 opinii)
Tak harmonijnej współpracy między korporacjami nie było od dawna: Volkswagen, producent aut, dzięki którym kolejne pokolenia polskiej młodzieży poznają uroki własnych czterech kółek, oraz Adidas, producent odzieży dla żyjących aktywnie, wypuścili wspólnie limitowaną edycję Golfa VI - GTI Adidas.
Samochód powstanie tylko w ilości 4410 egzemplarzy, a charakteryzować go będzie usportowiony, nadający mu dynamicznego i zadziornego charakteru wygląd nadwozia i wnętrza.
W pojeździe znajdziemy więc sportowe fotele pokryte zaprojektowaną przez Adidasa tapicerką oraz gałkę zmiany biegów przypominającą piłeczkę golfową (przy sześciobiegowej skrzyni DSG). Przyglądając się limitowanemu Golfowi z zewnątrz, trudno nie dostrzec 18-calowych felg aluminiowych, świateł z diodami LED i bi-ksenonowych reflektorów. Wersję Adidas zamówić można w jednym z czterech kolorów: Candy White, Black Uni, Tornado Red i Oryx White Metallic.
Auto ma wzmocnione hamulce, a pod maską jednostkę znaną ze standardowej wersji GTI, a więc 2-litrowy silnik TFSI o mocy 210 KM, który do "setki" przyspiesza w ciągu 6,9 sekundy.
W limitowanej wersji VW nie zabrakło oczywiście najbardziej charakterystycznych elementów konfekcji Adidasa. Zamiast szyb w dolnej części drzwi, które umożliwiałyby podziwianie trzech pasków na ekskluzywnej odzieży wyjściowej właściciela samochodu, paski owe umieszczono nieco bardziej dyskretnie. Na przednich siedzeniach. W ten sposób załatwiono sprawę bez zbytniej ostentacji. Właściciel nadal ma świadomość bliskości kultowego wyróżnika w historii mody sportowej, a nie kłuje on w oczy postronnych obserwatorów.
Na razie VW z trzema paskami dostępny jest jedynie dla bardzo zamożnych miłośników wygodnego i niekrępującego stylu rekreacyjno-sportowego. Nie ma jednak tego złego. Za około dekadę będzie to najmniej tracąca na wartości wersja tego modelu. I ma szansę stać się samochodem prawdziwie pożądanym wśród "ludu", jak nieśmiertelne na naszych drogach Golfy z numerami II i III.
Jakie jeszcze marki mogłyby współpracować? Rolls Royce i Armani? Jeep i Columbia? MAN i producent koszul flanelowych w czarno-czerwoną kratę? Piszcie!
Opinie (116) 6 zablokowanych
-
2010-05-21 13:27
GD i wszystko jasne
- 2 1
-
2010-05-21 13:27
http://galeria.trojmiasto.pl/moje-vento-28444.html?id_g=3
- 0 0
-
2010-05-21 13:55
http://galeria.trojmiasto.pl/moje-auto-27479.html?id_g=3&pozycja=26#foto
- 0 0
-
2010-05-21 13:57
pewnie 1,4 gaz
http://galeria.trojmiasto.pl/CIVIC-11652.html?id_g=3&pozycja=116#foto
- 1 0
-
2010-05-21 13:57
http://galeria.trojmiasto.pl/White-Cobra-11624.html?id_g=3&pozycja=117#foto
- 1 0
-
2010-05-21 13:59
ten wygrywa
http://galeria.trojmiasto.pl/golf-III-11057.html?id_g=3&pozycja=124#foto
- 0 0
-
2010-05-21 14:04
ehh ten Gdańsk i jegi mieszkańcy
http://galeria.trojmiasto.pl/CALIBRA-TEAM-SESJON-25504.html?id_g=3&pozycja=31#foto
- 0 1
-
2010-05-21 14:05
śledziowy golf
http://galeria.trojmiasto.pl/moje-auto-27477.html?id_g=3&pozycja=27#foto
- 1 0
-
2010-05-21 14:06
tak się parkuje w Gdańsku
http://galeria.trojmiasto.pl/-29145.html?id_g=3&pozycja=19#foto
- 1 0
-
2010-05-21 16:23
biała
biała czapeczka ,solarka na maxa któtkie spodenki ,czarne adki ,160 cm wzrostu waga ok 50 kg i świat należy do mnie a o golfie II mogę tylko pomarzyć
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.