- 1 Burza o "nowy" parking, który już istnieje (230 opinii)
- 2 Dodatkowy lewoskręt odkorkuje Trasę WZ? (205 opinii)
- 3 Mapa pożarów aut w Trójmieście (132 opinie)
- 4 Po majówce podwyżki na stacjach paliw? (60 opinii)
- 5 Podsumowanie majówki na drogach (62 opinie)
- 6 Nowe, elektryczne Volvo EX90 w Trójmieście (79 opinii)
Dealer Opla uruchomił wirtualny salon
Trójmiejski przedstawiciel marki Opel, Serwis Haller, uruchamia pierwszy w kraju cyfrowy salon niemieckiej marki. Pilotażowy projekt wprowadza nowy format sprzedaży, który jest połączeniem rzeczywistego i wirtualnego salonu Opla. Co to dokładnie oznacza?
"Digital Dealer of The Future" to nazwa eksperymentalnego projektu Serwisu Haller, który w swoim gdańskim oddziale Opla przy ul. Odyseusza 20 , na powierzchni 250 m kw. stworzył specjalną przestrzeń wyposażoną w ekran LED, funkcję wirtualnej rzeczywistości VR oraz multimedialną ściankę z telewizorem zintegrowanym z opcją wyboru modelu dostępnego od ręki. Całość uzupełnia strefa relaksu dla klientów.
Dzięki wirtualnej rzeczywistości widzianej przez specjalne gogle VR, klienci mogą odbyć podróż po cyfrowym salonie oraz wybrać samochód dla siebie. Technologia pozwala "wsiąść" do auta i przyjrzeć się poszczególnym elementom wyposażenia danego modelu Opla.
Nowoczesny projekt pozwala na zaprezentowanie pełnej gamy modelowej Opla oraz akcesoriów w technologii cyfrowej z fizycznym doświadczeniem podczas prezentacji wybranego modelu i jazdy testowej, w której klientowi towarzyszy doradca handlowy.
- Projektując nasz koncepcyjny, cyfrowy salon Opla, kierowaliśmy się przede wszystkim zmieniającymi się oczekiwaniami i przyzwyczajeniami naszych klientów w zakresie robienia zakupów. Nasze rozwiązanie ma na celu sprawienie, by kupno samochodu było bardziej swobodne, nowoczesne i proste, a system obsługi jasny, przejrzysty i bardzo intuicyjny - tłumaczy Józef Haller, prezes Serwisu Haller.
W przyszłym roku planowane jest uruchomienie kolejnych cyfrowych funkcjonalności, dzięki którym goście salonu będą mogli nie tylko skonfigurować i obejrzeć swoje wymarzone auto, ale także dopasować formę finansowania, wycenić swój dotychczasowy samochód i sfinalizować umowę kupna za pomocą kilku kliknięć.
Miejsca
Opinie (41) ponad 10 zablokowanych
-
2018-11-29 18:25
(3)
Opel dobre fury. Mam drugiego i jest ok
- 4 7
-
2018-11-29 21:16
Minusy od zwolenników bjedakow od szrotow.
Tak..
Mam drugiego Opla od nowości i jest ok- 4 1
-
2018-11-29 23:31
(1)
Piec osób uważa, że Twoje auto nie jest ok. Też mam Opla, drugą astrę, i nie narzekam. Jak się kupuje nowe z salonu to nie ma co się psuć.
- 1 1
-
2018-11-29 23:42
Bo ja wiem. Nowka z salonu, juz na pierwszej nierownosci zastukala weslo ukladem kierowniczym
Po 3ch latach korozja na wylot. Po prostu szrot
- 0 0
-
2018-12-01 00:32
Słabi są to walczą o klienta
Ofertę na nowego Opla zrobili mi najdroższą w Trójmieście a handlowiec nie miał żadnej wiedzy technicznej.
- 0 0
-
2018-12-01 09:08
Opel to nie samochód
- 0 1
-
2018-12-01 11:02
Kolejny pomysł żeby chociaż ktoś tam wszedł :):):
Zakup auta to ma buc przyjemność a nie zamówienie jak w mcdonalds
- 0 0
-
2018-12-01 11:36
Opel z VR to nowosc
Dobrze ze choc ktos w zasciankowym teojmiescie zrobil jakas nowinke techniczna w salonie i to jeszcze Opel. Brawo za inicjatywe! Ciekawe czy technilogia sie przyjmie ale widac ze ktos zrobil cos nowego!
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.