- 1 Burza o "nowy" parking, który już istnieje (230 opinii)
- 2 Dodatkowy lewoskręt odkorkuje Trasę WZ? (205 opinii)
- 3 Mapa pożarów aut w Trójmieście (132 opinie)
- 4 Nowe, elektryczne Volvo EX90 w Trójmieście (79 opinii)
- 5 Podsumowanie majówki na drogach (62 opinie)
- 6 Po majówce podwyżki na stacjach paliw? (60 opinii)
Elektryczny Ford Mustang z wizytą w Trójmieście
Mamy świetną informację dla fanów motoryzacji. Pod koniec tego tygodnia, 11 i 12 grudnia, będzie można na żywo zobaczyć głośno zapowiadanego Forda Mustanga... na prąd. W piątek demonstracyjny egzemplarz Mach-E zaparkuje w gdańskim salonie Ford Plichta, a w sobotę w gdyńskiej stacji Euro-Car. Będą to pierwsze pokazy nowego Forda w Polsce.
Ford Mustang Mach-E to bez wątpienia jedna z ciekawszych premier tego jakże dziwnego roku. Co ciekawe, do Trójmiasta przyjedzie jedyny dostępny w Europie egzemplarz Mach-E, który właśnie odbywa międzynarodowe tournee.
Pierwsza trójmiejska prezentacja odbędzie się 11 grudnia w Gdańsku w salonie Plichta przy ul. Lubowidzkiej 50. Auto będzie można oglądać w godz. od 10 do 19. W sobotę, 12 grudnia, Mach-E zaparkuje w gdyńskim obiekcie Euro-Car przy ul. Owsianej 13. "Elektryk" będzie dostępny w godz. od 10 do 17.
Demonstracyjny Mach-E, którego na własne oczy zobaczą motomaniacy z Trójmiasta, posiada napęd na wszystkie koła i jest w kolorze Rapid Red.
Więcej na temat aut elektrycznych
Mustang Mach-E dostępny w kilku wariantach mocy i zasięgu:
- Tylny napęd i mniejsza bateria (RWD Standard Range) - 269 KM mocy i 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 440 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Tylny napęd i większa bateria (RWD Extended Range) - 294 KM mocy, 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 610 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,2 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Napęd na wszystkie koła i mniejsza bateria (AWD Standard Range) - 269 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 400 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,6 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Napęd na wszystkie koła i większa bateria (AWD Extended Range) - 351 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Napęd na wszystkie koła i większa bateria (wersja First Edition) - 351 KM mocy i 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Napęd na wszystkie koła i większa bateria (topowa wersja GT) - 487 KM mocy i 860 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Baeria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 490 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 3,7 s, prędkość maksymalna: 200 km/h.
Bateria o mniejszej pojemności może być ładowana prądem stałym o mocy 115 kW, natomiast większa aż o 150 kW. Czas ładowania w przedziale od 10 do 80 proc. to odpowiednio: 45 i 38 minut przy wykorzystaniu maksymalnej mocy ładowania.
Miejsca
Zobacz także
Opinie (88) 3 zablokowane
-
2020-12-08 14:40
Może coś przeoczyłem, ale czy to są jakieś zawody ostatnio wsród producentów (4)
o to kto stworzy jak najbardziej przeciętne i anonimowe auto, które nie ma żadnej cechy wyróźniającej, innej niż duże srebrne litery z nazwą modelu na tylnej klapie? A o tym czy auto jest CACY czy BE decyduje wielkość felg i wielkość tableta?
- 42 10
-
2020-12-10 02:51
Niestety Europa nie ma impulsu indywidualności już dawno. Obecnie skupiają się na walce ze wschodem Europy choć sami obrywają baty. Nie ma europejskich telefonów, komputerów, baterii do aut, itd, itd.
- 3 2
-
2020-12-08 14:47
ja tam nie potrzebuję się wyróżniać (2)
ważne by auto było ładne, a to mi się nawet podoba
- 5 4
-
2020-12-09 16:33
Tyle tylko ze ten samochod jest brzydki (1)
Ladny to byl mustang z 1969.
- 4 2
-
2020-12-09 16:58
ale nie tylko on był ładny, było wiele ładnych samochodów
ten jak na dzisiejsze czasy jest ładny, choć Mustangiem to bym go nie nazwał.
- 1 1
-
2020-12-09 23:19
Jedyny egzemplarz w Europie? Co za bzdura.
W Norwegii są już setki tych aut, stoją na placach dealerów, w halach garażowych i czekają na klientów. Do tego sporo lawet wozi je po całym kraju.
Jedyny w Europie hhehehehehe
No chyba, że Norwegia to Afryka, to ok.- 2 2
-
2020-12-09 18:19
Auta dla impotentów w rurkach
- 7 0
-
2020-12-08 14:51
(1)
A jaka jest cena tych samochodów
- 5 1
-
2020-12-09 16:57
Cena Mustanga E-Mach
Cena w Niemczech najtańszej wersji to 46,500 Euro, czyli u nas zapewne sporo powyżej 200 k PLN.
- 1 0
-
2020-12-08 14:48
Nowe nie znaczy lepsze (6)
Kto wymyślił te ogromne ekrany na kokpicie... Następnym krokiem będzie telewizor zamiast przedniej szyby z wyświetlanym obrazem z przedniej kamery.
- 25 3
-
2020-12-08 18:41
Dokładnie tak będzie, a nawet więcej (4)
W środku będą same ekrany pokrywające całe wnętrze do linii szyb razem z sufitem. Szyby odejdą w niebyt, szklane szyberdachy też. Wyświetlający sie na wyświetlaczach o realistycznej rozdzielczości (zapewne 16 lub 24K) obraz zewnętrza będzie pozbawiony martwych stref i widocznośc zawsze będzie doskonała z każdej strony. Podczas cofania będziemy widzieli to co się dzieje z tyłu i przed zderzakiem. Podczas skrętu będziesz widział cały bok pojazdu. To nieunikniona przyszłość, a dzięki temu projektanci będą mieli wolną rękę w projektowaniu kształtu karoserii, co z kolei na pewno pozytywnie wpłynie na aerodynamikę, poziom hałasu wewnątrz, wygląd i przede wszystkim bezpieczeństwo. Będzie można stworzyć prawie niezniszczalną skorupę chroniącą pasażerów.
- 1 2
-
2020-12-09 13:37
Raczej stawialbym na ekrany w szybach
Coś na kształt hid. Ekran jako cała szyba jest zbyt zawodny i w gruncie rzeczy bezsensowny. Pojedyncze wstawki np. do kamery cofania jak najbardziej.
Ale jak dla mnie fizycznych przycisków żadne panele dotykowe nie zastąpią.
Czekam tylko aż każdy pojazd będzie częściowo autonomiczny i samochody będą wzajemnie komunikować się ze sobą/ o swojej obecności- na matołków wyprzedzających na trzeciego lub na ostatnią szansę to idealne- 1 0
-
2020-12-08 22:48
myślę że nie aż tak drastycznie (2)
nie ma potrzeby wstawiać ekranu zamiast szyberdachu, tak samo szyba przednia i boczne nimi zostaną bo i tak sobie pod pachę nie zajrzysz, a na pewno nie będzie to niczyja jakaś istotna potrzeba. Więcej kamer na pewno, ekranów też ale bez przesady. Ekologia na to nie pozwoli.
- 0 1
-
2020-12-09 10:48
Zobaczymy. Już teraz słupki są tak grube, że stanowi to duży problem (1)
Myślę, że zacznie się od "owijania" słupków wyświetlaczami, a potem będa się one pojawiac wszędzie.
- 1 0
-
2020-12-09 11:43
ze słupkami to całkiem prawdopodobne
- 1 0
-
2020-12-08 18:02
Aż w końcu dojdziemy do tego że będziemy siedzieć w domu i oglądać na ekranie widoki
Tak jak byśmy naprawdę gdzieś jechali.
- 5 0
-
2020-12-09 12:56
dramat ble, to nie jest ford mustang !!
- 2 0
-
2020-12-09 12:33
No i koniec legendy
- 6 0
-
2020-12-09 10:23
Może to i ford, ale na pewno nie mustang...
smutne czasy, najgorsza wiadomość tego roku - mustang się skończył.
- 7 0
-
2020-12-09 09:46
przyjechal na lawecie
tak gesto mamy stacje ladowania
- 5 0
-
2020-12-08 15:23
Mustang ? (4)
W tym momencie to juz nie Mustang .
- 43 3
-
2020-12-08 20:35
(2)
Ja bym dodał, że w momencie gdy powstał elektryczny mustang zakończyła się motoryzacja.
- 8 2
-
2020-12-09 09:14
21.12.20
to był oficjalny koniec świata w kalendarzu majów, nie 2012, ale właśnei 2020 (pomyłka w odczycie). Wiąże sie to oczywiście z elektrycznym mustangiem.
- 1 0
-
2020-12-08 22:07
Koniec kalendarza
- 1 0
-
2020-12-09 08:57
ja wiem, jedyny prawdziwy mustang to ten rozbity ecoboost ściągnięty z US przez naszych domorosłych milionerów w kredycie. O tym tutaj opisywanym prawie wszyscy tu komentujący mogą tylko pomarzyć
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.