• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Marki Land Rover i Jaguar w ofercie Grupy Zdunek

mJ
31 lipca 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Nowy obiekt Mazdy BMG w Gdańsku
Już niebawem Grupa Zdunek będzie oferowała swoim klientom m.in. nowego Land Rovera Defendera. Już niebawem Grupa Zdunek będzie oferowała swoim klientom m.in. nowego Land Rovera Defendera.

Grupa Zdunek dość nieoczekiwanie powiększa swoje portfolio o dwie kolejne marki - Land Rovera i Jaguara. Trójmiejski potentat rynku motoryzacyjnego zapowiedział, że jeszcze w tym roku będzie sprzedawał modele należące aktualnie do indyjskiego koncernu Tata Motors.



Przypomnijmy, że od wielu miesięcy trwają przepychanki na linii brytyjsko-hinduskiej firmy Jaguar Land Rover (JLR) a spółką zależną British Automotive Polska, która była polskim importerem tych dwóch marek. Aktualnym, od niedawna dystrybutorem na nasz rynek jest Jaguar Land Rover Inchcape Poland.

Początkowo na zawirowaniach chciał skorzystać Tadeusz Zdunek, który miał chrapkę na przejęcie gdańskiego salonu British Automotive Gdańsk. Jak udało się ustalić, chęć na przejęcie nowoczesnego obiektu wyraziło więcej trójmiejskich dealerów. Ostatecznie wszystkie podjęte rozmowy zakończyły się fiaskiem. Mimo to, właściciel Grupy Zdunek nie złożył broni i postanowił wystąpić o własną autoryzację marek Jaguar i Land Rover. I w tej kwestii osiągnięto porozumienie.

Grupa Zdunek zapowiedziała, że jeszcze w tym roku rozpocznie sprzedaż samochodów z gamy Jaguara i Land Rovera. Prawdopodobnie jesienią otwarty zostanie tymczasowy salon sprzedaży przy Miałkim SzlakuMapka, w miasteczku dealerskim Grupy Zdunek. Docelowy obiekt ma zostać wybudowany w przyszłości, w tej samej lokalizacji.

Warto przypomnieć, że Grupa Zdunek systematycznie powiększa swoje portfolio marek motoryzacyjnych i od lat jest pomorskim potentatem w tej branży. Aktualnie w ofercie dealera znajdują się marki: BMW, Mini, Renault, Dacia, Nissan, DS Automobiles, Citroen i Peugeot. Teraz do tej grupy dołączy Jaguar i Land Rover.

Czytaj także:

Jaguar F-Pace został odmłodzony

mJ

Opinie (49) 2 zablokowane

  • Kto to będzie naprawiał..

    ..jak daci nie są w stanie ogarnąć ....

    • 11 0

  • Współczuje ludziom kturzy bedom tam pracowac

    Mehanicy niemaja latwo

    • 4 1

  • Koniec Jaguara (1)

    Jaguar to się skończyły na modelu xj 8 generacji w 2009 roku Po tym roku klasyczna linia, eleganckie wzornictwo poszło w stylistykę Forda... To już nie ten sam ,,naleśniki " - zawsze mi się tak kojarzył w dzieciństwie, kiedy do końca nie znałem tej marki, mówiłem spłaszczone BMW

    • 11 0

    • To prawda

      Trochę za bardzo cudują z wyglądem nadwozia, zakochana byłam w xtype i stype ale teraz to trochę za bardzo w kierunku tych futurystycznych aut idą. Lubię klasykę, klasyczne ostre linie, Rovery niestety są zbyt klocowate, choć to pewnie +15 do prestiżu ale jakoś mi to wisi

      • 2 0

  • Grupa Zdunek Dziękuję nic ciekawego (1)

    Może kogoś to cieszy że tworzą się molochy typu Zdunek. Dzięki temu praca w takim kombinacie to nic fajnego. Odradzam pracę w czymś takim Motoryzacja to już przeszłość. Niskie płace z dużym naciskiem na ilość. Co to oznacza dla klienta może tańszy zakup lecz bardzo kiepski serwis i obsługę. Pojazdy coraz bardziej za awansowanie technicznie. A Specjalistą trzeba zapłacić.

    • 24 6

    • Fakt.

      Sprzedac auto kazdy moze, zwlaszcza jak ma gadanego.
      Ale potem jak cos sie z samochodem dzieje (zwlaszcza z elektryka) to w serwisie sa bezradni (nie mam tu na mysli konkretnie Zdunka, ale generalnie tzw. ASO, przez litosc nie napisze konkretnie ktore). Podlaczaja do kompa i gapia sie jak sroka w gnat oczekujac, ze komp im powie co maja zrobic. Zupelnie nie wiedza jak dziala sterowanie samochodu czy systemy takie jak np. ESP. Konczy sie na resecie kompa i zwrocie pojazdu. Zenada. Tylko oleje i swiece umieja wymieniac.

      • 13 0

  • (5)

    Lata 80 to były dobre czasy na kręcę ie lodów. Niestety było dużo tw... Można było działać w handlu autami i zarabiać krocie. Nie odkładało sie kasy tylko sie żyło. I to jak.

    • 17 3

    • (4)

      Brało się jakieś auto. Podbiglowalo czyli dorzucało pokrowce, halogeny czy nowe kołpaki. Na koniec plastmal na lakier i na giełdę w głąb kraju tam gdzie ludzie z kasą bo pomorskie to zawsze bida była.

      • 8 2

      • (3)

        Trójmiasto, to tutaj była duża kasa w 80-tych, w głębi kraju bieda....

        • 5 4

        • (2)

          Bzdura. Kasa od zawsze była na Śląsku, Warszawie i Wielkopolsce. Jeździło się do Rembertowa gdzie byl taki asortyment, że hoho.

          • 5 5

          • To prawda, na Śląsku auta zawsze były w bogatszych wersjach (1)

            • 5 1

            • bo górnicy wywalczyli odszkodowania, 13,14, wysokie emerytury

              a stoczniowcy tylko to, ze stocznie padly i do koryta dostal sie śniadek.

              • 4 0

  • (2)

    Każdy zaczynał prawie tak samo. Ale nie wszyscy mają to co ma p.Zdunek . I to jest do naśladowania chociaż teraz będzie trochę trudniej

    • 10 19

    • Co jest do naśladowania?

      zwolnienia i te "mega zarobki"

      "załóż własną firmę i płac po 10 koła"

      • 3 1

    • Do naśladowania ?

      Skandaliczne traktowanie pracowników ?
      Zastanów się nad tym

      • 14 0

  • Czekam, aż Zdunek otworzy salon dużego fiata, Nysy no i Tarpana. (1)

    • 21 3

    • Albo polskiego narodowego

      Elektryka!!!

      • 6 0

  • Panie Redaktorze, a może chociaż raz wykazać się medialną kulturą i powołać na tekst źródłowy Marcina? ;-)

    • 5 3

  • No to teraz PGE Ekstraliga już pewna.

    • 3 4

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Distinguished Gentleman's Ride (1 opinia)

(1 opinia)
w plenerze, zlot, imprezy i akcje charytatywne

Event w Audi City Gdańsk

warsztaty, dni otwarte

Sprawdź się

Sprawdź się

Jak nazywa się cykl imprez, dedykowany posiadaczom sportowych modeli Porsche?

 

Najczęściej czytane