• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowa Insignia debiutuje w Opel Konocar

22 czerwca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 

Po dziewięciu latach od pojawienia się na rynku debiutanckiej odsłony Opla Insignii, w końcu doczekaliśmy się drugiej generacji flagowego modelu niemieckiego producenta. W najbliższy weekend odbędzie się ogólnopolska premiera zupełnie nowej Insignii. Auto będzie można podziwiać w gdańskim salonie Opel Konocar przy al. Grunwaldzkiej 303 zobacz na mapie Gdańska.



Podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie odbyła się oficjalna światowa premiera nowego Opla Insignii. Niemcy pochwalili się światu modelem w dwóch wariantach nadwozia: Grand Sport (liftback) i Sports Tourer (kombi). Po blisko czterech miesiącach od tamtego wydarzenia, oba samochody będzie można zobaczyć na żywo w Gdańsku. Wystarczy w ten weekend, 23-25 czerwca, wybrać się do salonu Opel Konocar. Na gości dni otwartych czekać będą atrakcje, w tym jazdy testowe nowym modelem.

- W trakcie dni otwartych nowej Insignii klienci będą mieli możliwość zobaczenia pojazdu w wariancie Sports Tourer w najbogatszej wersji wyposażenia Elite, który zaparkuje w naszym salonie. Ponadto wszystkich zainteresowanych zapraszamy do odbycia jazd próbnych samochodem demonstracyjnym w nadwoziu Grand Sport wyposażonym w jednostkę wysokoprężną. Fani większych silników benzynowych będą mogli zapisać się na testy debiutującej jednostki o mocy aż 260 KM z zupełnie nową, 8-biegową przekładnią automatyczną oraz napędem na cztery koła - zapewnia Rafał Konowałek, szef sprzedaży w Opel Konocar.
Ople Insignia w nadwoziach: Sports Tourer i Grand Sport Ople Insignia w nadwoziach: Sports Tourer i Grand Sport
Jaka jest nowa Insignia? Opel zapewnia, że pod każdym względem lepsza od swojej poprzedniczki. Rzeczywiście, należy oddać Niemcom, że odrobili prace domowe i poprawili wszelkie niedociągnięcia pierwszej generacji. Teraz nowa Insignia może pochwalić się eleganckim i dynamicznym wyglądem, ale również praktycznym wnętrzem. Auto zostało zbudowane na nowej płycie podłogowej, dzięki czemu udało się nieznacznie powiększyć jego rozmiary, ale przede wszystkim odchudzić jego masę nawet o 200 kg.

Niemieckim projektantom zależało na sportowym charakterze nowej Insignii. Dlatego zdecydowali się na kilka zabiegów, dzięki którym udało się osiągnąć zamierzony cel, to m.in. zwiększony rozstaw osi, spłaszczone reflektory przednie, obniżony grill, ciekawe przetłoczenia na drzwiach i wyraźnie opadająca linia dachu niczym w coupe.

Nowy Opel Insignia prezentuje się bardzo korzystnie. Nowy Opel Insignia prezentuje się bardzo korzystnie.
Nowa Insignia oferowana jest w trzech wersjach wyposażenia: Enjoy, Innovation i Elite. Trzeba przyznać, że już samo wyposażenie podstawowe robi wrażenie. Klienci kupujący Insingię z bazową konfiguracją otrzymają auto z m.in. systemem ostrzegania przed kolizją z funkcją wykrywania pieszych, asystentem utrzymywania pojazdu w pasie ruchu, wspomaganiem hamowania przy małych prędkościach w celu uniknięcia potencjalnej stłuczki, monitorowaniem odległości od poprzedzającego auta czy systemem automatycznego hamowania awaryjnego.

Dzięki bardzo bogatemu wyposażeniu dodatkowemu, Insignia bez żadnych kompleksów może aspirować do segmentu premium. Auto można doposażyć w ciekawe rozwiązania i gadżety, takie jak: matrycowe reflektory adaptacyjne Opel IntelliLux LED z 32 diodami o zasięgu 400 metrów, wyświetlacz przezierny (Head-Up Display), system multimedialny Navi RF900 IntelliLink, czujniki wykrywające ruch poprzeczny z tyłu oraz przeszkody z boku (rozwiązanie szczególnie przydatne podczas wyjeżdżania tyłem z miejsca parkingowego), kamerę 360 stopni, fotele z funkcją masażu i 8-kierunkową regulacją położenia, elektryczne odmrażanie przedniej szyby, kamerę "Opel Eye" rozpoznającą znaki drogowe czy adaptacyjny układ zawieszenia FlexRide.

Stonowane wnętrze nowej Insigni.

Stonowane wnętrze nowej Insigni.
W ofercie silnikowej klienci znajdą w sumie aż 15 pozycji. To trzy "benzyniaki" i cztery diesle w różnych konfiguracjach. Podstawową jednostką napędową jest 1.5-litrowy "benzyniak" Turbo Ecotec o mocy 140 KM. Na osoby szukające wrażeń czeka najmocniejszy, zupełnie nowy silnik benzynowy o pojemności 2 litrów i mocy 260 KM. Miłośnicy jednostek wysokoprężnych będą wybierać między CDTI o pojemnościach 1.6 i 2.0. Mniejsze pojemności generują moce 110 KM i 136 KM, natomiast większe jednostki odpowiednio - 170 KM i 210 KM.

Cennik nowej Insignii otwiera kwota 99 900 zł za egzemplarz w wersji Enjoy ze wspomnianym silnikiem benzynowym 1.5 (140 KM).

Dni otwarte nowej Insignii w salonie Opel Konocar

Godziny otwarcia:
23 czerwca (piątek) - od 9 do 18
24 czerwca (sobota) - od 10 do 16
25 czerwca (niedziela) - od 10 do 16

Program:
- prezentacja walorów nowej Insignii
- jazda testowa
- konfiguracja własnego egzemplarza oraz przygotowanie indywidualnej oferty
- poczęstunek dla klientów
  • Nowy Opel Insignia.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (163) 3 zablokowane

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Debiut nowego Opla Insignii

    To auto to gniot

    Nic sie (poza ksztaltem blach i szkiel reflektorow) nie zmienilo w tym gniocie. Ten Opel pozostaje ciasny i niewywazony podczas jazdy tak jak byl. Zadziwiajace, ze Opel ma opoznienie w stosunku do innych aut na rynku o dokladnie jedna generacje: gdy Opel wprowadza nowosc, jezdzi ona juz w postaci innym marek na rynku. To tak jakby lansowac DAEWOO ESPERO jako nowosc!

    • 0 0

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Debiut nowego Opla Insignii

    Toć to trochę bardziej kanciata Omega.

    Ale sie wysilili......

    • 0 0

  • (5)

    Ja mam Opla Corsę C 1.7 DTI ISUZU BEZ KOŁA MASOWEGO . Najlepszy silnik w historii motoryzacji ( oprócz 1.9 VW ). Spalanie na trasie około 3.8 w mieście 5. Polecam wersję trudno dostępna 1.7 DI tam spalanie mniejsze jeszcze o 0.5 litra.

    • 1 6

    • najlepszy silnik

      A diesel Fiata,1910 ccm JTD, później multijet ? Pionier technologii nowoczesnych silników wysokopreznych .

      • 0 0

    • (3)

      Wow... nieźle go ciśniesz .... mi taki pali 2,5 litra

      • 3 1

      • (1)

        Wow2 - mi tam pali 0 ltr 100/km - stoi popsuty i rdzewieje... Ps. 1.7 DTI - to najgorszy silnik.

        • 1 2

        • Najgorszy jak się kupuje szepty z Niemiec od turasow a nie np Krajowe

          • 0 1

      • Nie możliwe

        • 0 1

  • Jakie Niemieckie? (6)

    Jak się o czymś piszę artykuł to dobrze mieć jakieś minimalne pojęcie. Opel od 2017 należy do PSA (Francja), a wcześniej przez 88 lat należał do General Motors (USA).

    • 48 2

    • Jak się napisze Polakowi, ze niemieckie to chętniej je kupi (2)

      • 11 0

      • Zobaczcie reklamę nowej Insigni w tv. (1)

        Dorociński mówi o "niemieckiej technologii". Zwykły przeciętny Polak ciągle sądzi, że Opel to w pełni niemieckie auto. Przecież Opel już nawet ze swoich diesli rezygnuje i wszędzie wrzuca włoskiego diesla produkowanego przez Fiata. Te same diesle od Fiata były/są montowane w Alfach Romeo, Saabach i właśnie w Oplach. Jest to pokłosie kupna tych marek przez General Motors.
        A jeśli takiemu przeciętnemu Polakowi powiesz, że w Oplu jest włoski silnik Fiata, to już uruchamia mu się jego uprzedzenie do aut na "F".

        • 3 0

        • Ferrari

          • 0 0

    • Jakie znaczenie ma to kto jest właścicielem akcji? (1)

      Projekt był robiony jeszcze za czasów przynależności do GM, a linię montażową robił Thyssen Krupp. Produkcja odbywa się na całym świecie. Części to miszmasz z całego świata, GMowskie, Boschowskie, Magneti Marelli czy mniej znane marki. Ogólnie trudno o jakimkolwiek aucie powiedzieć że ma przynależność narodowościową.

      • 2 1

      • Elektronika i plasitiki głównie Chiny, wiem bo plasiti klepią, a elektronika lubi płatać figle, ogólnie auto ok.

        • 1 0

    • żadna marka nie ma narodowości

      • 2 1

  • Jaki to siet .same usterki

    • 0 1

  • Opel Omega - to był super wóz

    Ostatnim i jedynym porządnym oplem była Omega. Auto wygodne, o odpowiednich osiągach i nie do zajechania. Po Omedze to już opel nic tak dobrego nie wypuścił na rynek a szkoda. Insignia niestety to już nie ta klasa.

    • 0 1

  • Brawo inżynierom Pani Merkel za piękne AUTO (7)

    • 2 16

    • A co? Wyemigrowali do Stanów za pracą że im dziękujesz za amerykański/francuski samochód? (5)

      • 7 0

      • Insignia 2 to jeszcze twór Opla pod okiem General Motors. Francuzi z PSA nie mieli wpływu na nią, bo niedawno dopiero przejęli (4)

        Ale już są wstępne zapowiedzi, że w Oplach będzie montowana francuska technologia z PSA. Już widzę konsternację Januszy, którzy oczekiwali niemieckiej technologii, a w środku okaże się, że jest francuska. I wtedy Opel straci w ich oczach.

        • 1 0

        • jaka to będzie technologia? (3)

          • 4 0

          • Już dwa miesiące temu PSA ogłosiło, że kolejna generacja Corsy, która pojawić ma się na rynku w 2019 roku, zbudowana zostanie w oparciu o francuską platformę.
            Także w przypadku napędu zostaną użyte konstrukcje PSA, które mają zastąpić stosowane do tej pory podzespoły GM.
            Wykorzystanie silników Opla w nowej platformie może po prostu wymagać zbyt dużego wysiłku. Poza tym zastosowanie francuskich silników ma ogromną zaletę – PSA dominuje w konstruowaniu motorów wysokoprężnych, bo jako jedyny z producentów małych aut dostarcza jednostkę wykorzystującą AdBlue. Otwarte pozostaje w związku z tym pytanie: co to oznacza dla oplowskiej fabryki silników w Kaiserslautern?

            • 0 0

          • (1)

            Żabojadzka - czyli dno totalne.

            • 2 4

            • czego owa technologia będzie dotyczyć?

              • 3 1

    • Piękny samochód....

      • 2 2

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Debiut nowego Opla Insignii

    W DWA TYSIĄCE ÓSMYM

    nie "dwutysięcznym ósmym"...

    • 2 1

  • Insygnia do Omegi to dziadostwo Ciekawe czy ta nowa tez (1)

    A ja swego czasu miałem Omege 3.2 V6 Kombi w full opcji BOSE Skóry Klima etc i miałem też okazję pojeździć chwilę Insygnia i powiem że w porównaniu do Omegi to dziadostwo!
    Insygnia można porównać może do Astry bo do Omegi to jej daaaaleko

    • 2 3

    • A co masz teraz Seba?
      VW b5 czy BMW E34?

      • 1 0

  • Wierna klientka Opel Konocar (1)

    Bardzo przyjemni i kompetentni handlowcy.Od 4 lat korzystam tylko z ich serwisu,bo nie naciągają i nie wymieniają części na silę.U Hallera kasowali mnie 2 razy drożej za wszystko.

    • 3 3

    • Opel i zadowolona?

      To niemozliwe. Opel to frustracja. I badziew.

      • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Event w Audi City Gdańsk

warsztaty, dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

Wystawa amerykańskich aut zabytkowych "Made in USA 2"

zlot

Sprawdź się

Sprawdź się

Co oznacza skrót KM?

 

Najczęściej czytane