• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Odświeżone Suzuki SX4 już w salonach

Marcin Tymiński
22 sierpnia 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
Suzuki SX4 S-Cross, japoński crossover o nieco chińskim wyglądzie. O tym, czy to udany facelifting zdecydują klienci. Suzuki SX4 S-Cross, japoński crossover o nieco chińskim wyglądzie. O tym, czy to udany facelifting zdecydują klienci.

Po trzech latach od debiutu, Suzuki odświeżyło model SX-4 S-Cross. Auto może teraz pochwalić się przeprojektowanym przodem i poprawionym wnętrzem. Samochód można już zamawiać w trójmiejskich salonach marki.



To, na co od razu zwrócimy uwagę w największym obecnie modelu Suzuki po faceliftingu to nowe materiały wykończeniowe we wnętrzu i bogatsze wyposażenie. Z zewnątrz pojazdu uwagę zwraca na siebie przede wszystkim nowy grill, o którego stylistyce można dyskutować, nadaje jednak pojazdowi charakterystycznego "looku". SX-4 S-Cross ma także nowe reflektory z przodu (wyposażone w matrycowe światła LED), tył pozostał bez większych zmian.

Pod maską "japończyka" mamy do wyboru dwa turbodoładowane silniki boosterjet. Pierwszy o pojemności 1.0 l oferuje kierowcy 112 KM i 5-stopniową skrzynię biegów. Większy boosterjet to pojemność 1,4 l i moc 140 KM i 6-stopniowa przekładnia manualna. W obu przypadkach możemy zdecydować się na automatyczną 6-stopniową skrzynię biegów.

  • Suzuki SX4 S-Cross
  • Suzuki SX4 S-Cross
  • Suzuki SX4 S-Cross


SX4 dostępny jest także z dwoma wersjami napędu, na jedną lub obie osie - allgrip. W samochodzie zastosowano koła w rozmiarach 16' i 17', pozwoliło to zwiększyć prześwit podwozia.

Standardem SX4 S-Cross jest siedem poduszek powietrznych, jak i system Hill Hold Control, dzięki któremu ruszanie pod górę nie sprawi kierowcy problemów. O zmniejszenie zużycia paliwa zadba system Engine Auto Stop Start. W podstawowym wyposażeniu znajdziemy m.in. tempomat i rozwiązania bluetooh ułatwiające komunikację.

Podstawowa wersja pojazdu - Comfort - to wydatek 66 900 zł. Wersja Elegance to wydatek 87 900 zł, odmianę Premium wyceniono na 73 900 zł, a topowa Elegance Sun z mocniejszym silnikiem, automatyczną skrzynią biegów, napędem na cztery koła oraz topowym wyposażeniem to wydatek 106 900 zł.

Suzuki SX-4 S-Cross można już zamawiać u trójmiejskich przedstawicieli marki. Samochód miał już swoją oficjalną prezentację w Motor Centrum w Gdańsku, dzisiaj, w poniedziałek 22 sierpnia zaprezentuje go K&K Wojtanowicz. U tego dealera możemy już oglądać i zamawiać auta w nowym salonie przy ul. Kcyńskiej 21a w Gdyni. Obiekt już funkcjonuje, jego uroczyste otwarcie zaplanowano na wrzesień.

Miejsca

Opinie (36) 2 zablokowane

  • (4)

    Ale strucel

    • 40 4

    • Multipla ma konkurenta...

      • 9 8

    • (1)

      tylko Jimny!

      • 6 1

      • Fajne autko. Dobrze radzi sobie w terenie.

        Moja żona jeździ Jimny.

        Ja jeźdzę większym "japońcem". Oczywiście buda na ramie, reduktor, LSD w tylnym moście, napęd 4x4 załączany ręcznie - old-schoolowo - trzeba wysiąść, przekręcić manualne sprzęgiełka w piastach przednich kół i drugą dźwignię (obok dźwigni zmiany biegów) przesunąć z 2H na 4H lub 4L. Nie ma to jak offroad i topienie samochodu w błocie :)

        • 4 0

    • nooo straszny

      vitare spieprzyli to czas na sx4...

      • 0 0

  • już wyschły?

    • 15 0

  • Co to?

    Kto ten gril projektowal? Tajniak z konkurencji by nikt na S4 nie spojrzał? Ma udawać bmw?

    • 20 6

  • Suzuki i vw mówię stanowcze nie !

    • 9 14

  • mi się podoba po lifcie (1)

    poprzednik był dużo brzydszy. Inna sprawa że ja zmieniam auto co ok. 6 - 8 lat i robię ok. 250 - 300 tys (głównie trasa), więc te silniki, mimo że fajne, to nie dla mnie. Szukam prostszych konstrukcji.

    • 3 7

    • tylko 1.9 tdi

      z wycietym filtrem :D

      • 7 1

  • takie autko (2)

    za 100 tys. szukaja głupków???
    bo o silniczku od kosiarki 1litr to nie ma co gadać

    • 31 0

    • silniki stały sie cześciami

      zamiennymi. 1.0 i 112 km. Po przebiegu 50 tys , producent zaleca chyba wymianę ??? Podajcie jaka jest cena takiej cześci zamiennej. oceniam ,ze jakies 20 tys.

      • 21 1

    • euro szmelc

      jak cała europejska motoryzacja - drogie g*wno za mocno zawyżoną cenę...

      • 1 0

  • Zielone adidasy do reszty... przeginka nieco (4)

    No to poleciał , pasi mu ( jak ten nowy grill w aucie ) do całości.

    • 10 0

    • Niezły modniś

      Naczytał się LOGO chyba

      • 9 0

    • Moje doswiadczenia (1)

      Miałem 1,5 D w Qashqai-u i było to niezbyt dobre posuniecie ze strony Francuzow. Za dużo mocy napchane w taka mala pojemność. Dosc duza awaryjność, RTG poszlo pierwsze, potem dwumasa. Wymienilem silnik po 80 tys. Teraz jest 180 tys ale na wymienionym ale nie nowym. Zobaczymy... Ale te 1.0 i 113 koni to będzie się dzialo ! (w serwisach oczywiście) :)

      • 12 0

      • Dwumasy we francuzach to normalka, u mnie w megance też poleciało przy 92 000.

        • 4 0

    • ktoś mirkowi powiedział że zielone adiki są modne

      ...nie dopowiedział do czego...

      • 3 2

  • -------fani motoryzacji : nadciaga koniec!!!!!!--------- (1)

    1.0 turbo. 113 km. Start stop. Kwintesencja wyrafinowanej technologi ;) powiem tak : tfuuuu

    • 30 0

    • No własnie... ście**wo nadciąga

      Start Stop... czyli zamiast zaprojektować skrzyżowania żeby nie stawać to stajemy i silnik się wyłącza... jak ruszamy to z minimalnym opóźnieniem, które powoduje, że na zielonej fazie przejeżdża mniej aut... i znowu przez to kolejni stoją. Jeśli tak ma wyglądać ekologia... to ja ją pitole.

      • 1 0

  • Co to za cena...

    • 13 0

  • inspired by Wolga 31105

    • 16 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

4MOTION to napęd na wszystkie koła stosowany przez którego producenta?

 

Najczęściej czytane