- 1 Pod prąd uciekał przed policją (271 opinii)
- 2 Tak organizowano Rajd Monte Carlo w Gdańsku (1 opinia)
- 3 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (314 opinii)
- 4 Stacje tankowania wodoru w Trójmieście (131 opinii)
- 5 Wyścigi zdalnie sterowanych modeli (14 opinii)
- 6 Paraliż drogowy na północy Gdyni (198 opinii)
Każdej doby przejeżdża tędy około 67 tysięcy pojazdów. - Gdyby tą trasę całkowicie można było zamknąć, prace remontowe trwałyby o wiele krócej - mówi dyrektor Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku, Romuald Nietupski.
Dziś rozpoczyna się kapitalny remont największego mostu w Gdańsku. Będzie prowadzony przez 1,5 roku. Całkowity koszt remontu wiaduktu na gdańskim Błędniku szacuje się na 40 milionów złotych. Zmieni się organizacja ruchu w rejonie Błędnika. Inaczej będzie kursować komunikacja miejska.
Już teraz zmieniona trasą kursują tramwaje linii 2 i 6. Zmieniło się też kursowanie linii 14. Objazdy dla samochodów prowadzą ulicami: Jana z Kolna i 3 Maja.
Kierowcom, którzy od strony Podwala Przedmiejskiego chcą jechać do Sopotu i Gdyni łatwiej będzie się tam dostać objazdem przez Morenę lub obwodnicą Trójmiasta.
Opinie (14)
-
2005-04-16 08:31
Lepiej pozno, niz wcale...
Dobrze, ze w koncu ktos podjol decyzje. To bardzo zalosnsa wizytowka dla Gdanska. Mimo utrudnien jestem zadowolony.
- 0 0
-
2005-04-16 10:41
a może jednak trochę za długo to bedzie trwało...?
A ja uważam, że 1,5 roku to zdecydowanie za długo! Gdyby się wzięli w garść to pewnie poszłoby o wiele szybciej. Komuś się to widocznie opłaca...
- 0 0
-
2005-04-16 11:00
Czy bez błędnika da się jeździć samochodem?
- 0 0
-
2005-04-16 11:31
Żałosne jest tempo większosći prac drogowych w Gdańsku
Z reguły panowie opierają się o szpadle tylko na jdenej zmianie, rzadko na dwóch. W takich Niemczech prace trwają cała dobę i każdy kto to obserwował to potwierdzi, że cechują się one znacznie większą intensywnością, nawet w nocy, na swietnie zorganizowanych, oswietlonych placach budowy. Nasze firmy krzaki - partacze w znacznej większości, którzy budują gnioty niezdolne wytrzymać w całości nawet okresu gwarancyjnego muszą mieć 2-3 x więcej czasu niż solidny wykonawca. I nie można w takim miejscu przywoływać argumentów kosztów, jakie musiałoby ponieśc miasto na pracę "na okrągło". Koszty kongestii, straty lokalnych przedsiębiorstw, wściekłość kierowców i większe zużycie paliwa oraz degradacja innych dróg na objazdach nie są brane pod uwage jak zwykle.
- 0 0
-
2005-04-16 12:07
Człowieku
Albo wyrywkowo czytujesz wiadomosci, albo udajesz Greka. Prace na Błędniku będą trwały 24 h/dobę (równiez i na tym portalu pisano o tym) a termin zakończenia wynika z prostej przyczyny. Otóż na wiadukcie zostanie utrzymany normalny ruch kołowy, co więcej pod wiaduktem będą przejeżdżać tramwaje oraz w normalnych ilosciach pociągi a także składy SKM. Wszystko to powoduje, że jest to ogromne przedsięwzięcie logistyczne. Główny wykonawca (Mosty Płock) mając taki potencjał jaki posiada twierdzi, że gdyby zamknąć Błędnik remont przeprowadziłby w 6 miesięcy.
- 0 0
-
2005-04-16 12:29
Jak to komentowaliście przy Trasie Kwiatkowskiego?
"40 mln za pół kilometra? To 10 razy więcej niż autostrada A-1! Skandal! Marnotrawstwo!!!"
- 0 0
-
2005-04-16 12:34
haha dobrze wam tak
GIŃCIE KIEROWSCY SAMOCHODÓW!!!!!
- 0 0
-
2005-04-16 12:57
za dlugo
- 0 0
-
2005-04-16 13:24
Dodatkowy pas dla autobusow
Ciesze sie ze pomyslano o tym, mam tylko nadzieje ze kierowcy to uszanuja i nie beda jezdzic tym pasem i blokowac go. Dobrze by bylo ustawic tam patrol Policji i karac mandatami.
- 0 0
-
2005-04-16 14:02
G_R_A_T_U_L_A_C_J_E !!!!!!!!!!!!!
Szkoda ze dopiero teraz ten remont!!!!!!!!!!!!!
Powodzenia- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.