- 1 Wandale niszczą "auta na minuty" (51 opinii)
- 2 Wrak nie do usunięcia przez biurokrację (218 opinii)
- 3 Nie było ofert na przebudowę Świętojańskiej (236 opinii)
- 4 Rowerzyści dostali drogę, której nie chcą (422 opinie)
- 5 138 policjantów z drogówki na torze (30 opinii)
- 6 Nietypowy remont ulicy. Prace w nocy i weekendy (69 opinii)
Obwodnica Metropolitalna: ruszają konsultacje
W poniedziałek rozpoczynają się spotkania konsultacyjno-informacyjne w sprawie przygotowania dokumentacji projektowej budowy Obwodnicy Metropolitalnej. Gdański oddział GDDKiA zaplanował siedem zebrań z mieszkańcami.
Drogowcy z gdańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad wraz z projektantami z poznańskiej spółki Lafarentz w poniedziałek rozpoczną cykl spotkań konsultacyjno-informacyjnych z mieszkańcami Gdyni, Gdańska, gminy Kolbudy oraz gminy Pruszcz Gdański. Konsultacje poświęcone będą budowie nowej drogi ekspresowej - Obwodnicy Metropolitalnej.
Zaplanowano siedem spotkań z mieszkańcami, podczas których omówione zostaną wyłącznie cztery z dotychczasowych siedmiu wariantów. Nie będzie analizowany wariant 1b (fioletowy), który zyskał największą aprobatę wśród naszych czytelników. W ankiecie przy naszym artykule sprzed trzech tygodni, opowiedziało się za nim 38 proc. głosujących. Nie ma też szans na realizację drogi według wariantu 1c (pomarańczowy) i 4 (szary).
Budowa Obwodnicy Metropolitalnej zaplanowana została na lata 2014-2016.
8 listopada godz. 18 - Zespół Szkół nr 14 w Gdyni przy ul. Nagietkowej 73
9 listopada godz. 18 - Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Chwaszczynie przy ul. Mickiewicza 16
10 listopada godz. 17 - Szkoła Podstawowa w Miszewie
15 listopada godz. 18 - Szkoła Podstawowa nr 83 w Gdańsku przy ul. Stokłosy 1
16 listopada godz. 18 - Szkoła Podstawowa, ul. Gdyńska 7, Żukowo
17 listopada godz. 18 - Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego w Kolbudach przy ul. Wybickiego 33
18 listopada godz. 17:30 - Zespół Szkół nr 4 w Pruszczu Gdańskim przy ul. Kasprowicza 16
Miejsca
Opinie (53)
-
2010-11-08 11:07
(4)
wg mnie wariant fioletowy czyli 1 b jest najlepszy i nie ma co się pytać motłochu z jakiś nor zabitych dechami tylko budować czym prędzej
- 9 26
-
2011-02-04 19:59
Norę masz w Żukowie
- 0 0
-
2010-11-18 23:52
Motłoch
Ty do nich należysz,a w głowie masz siano i trociny.
- 0 0
-
2010-11-08 16:18
"motłoch"
Do motłochu to Ty się zaliczasz i sam mieszkasz w jaskini buraku.
- 4 1
-
2010-11-08 12:01
Jak się o rodzinie wyrażasz?
- 6 0
-
2010-11-25 03:47
korytarz ok ale warianty do korekty
Wszędzie mieszkają ludzie i zawsze ktoś zostanie pokrzywdzony myślę że wariant fioletowy też poprowadzony był bezmyślnie - pod małym kontem w stosunku do DK 20 zamiatając kilkadziesiąt domów pozdrawiam
- 0 0
-
2010-11-24 10:41
może mieszkaja tam wpływowi tego świata dlatego 1b ale lepszy 1c zostały odrzucone a jedyne spełniają warunki drogi tranzytowej omijającej trómiasto.......lepiej zajeliby sie wybudowaniem chodników i dróg rowerowych chwaszczyno - żukowo to jest dopiero zakorkowana droga a dzieci chodzą poboczami bo gmina nie wszystkie dzieci dowozi gimbusami.Powstanie nastepna bezsensowna droga jak na żukowo,która i tak wszyscy będą jezdzić ,bo metropolitalna ma byc płatna powyżej 3,5 tony,dopiero będzie korek................................
- 0 1
-
2010-11-20 16:21
najlepszy wariant 1b
ale może być też 1a
- 0 2
-
2010-11-16 08:31
Ja tego nie chcę....
Tyle czasu szukałem swojego miejsca na ziemi i w końcu znalazłem gm Kolbudy. I co, po roku mieszkania taki news :( Za okno spojrzę i bedę mógł liczyć TIRY i inne auta...SUPER
- 1 2
-
2010-11-16 08:21
No to bedę miał autostradę 100m od domu. :(((((
- 0 0
-
2010-11-16 07:05
Tylko !
2b najlepsza propozycja !
- 1 1
-
2010-11-12 14:29
wariant fioletowy najlepszym rozwiązaniem !!!!
dziwie sie dlaczego drogowcy z GDDIK tak usilnie stawiaja na ogłuszenie i zasmrodzenie i zniszczenie wschoniej cześci Chwaszczyna, jest to dośc mocno zaludniona część i przekopywanie , niwelowanie tych terenów to świetokradctwo oraz pozbawienie mieszkańców mozliwości wypoczyknu w sowich domach na które cieżko pracowali , to nieprzespane noce i zszargane nerwy przez ogłuszające TIRy. Uważam że metropolitalna powinna byc poprowadzona przez tereny mniej zamieszkane , łaki pola, lasy i połaczyc sie z trasa lęborska w weżle Koleczkowo. To jest zdecydowanie bardzie j ekonomiczne i racjonalne rozwiązanie, gdyz cały tranzyt który leci z południa na zachód objechałby trójmiasto z zachodniej strony.
- 3 5
-
2010-11-09 13:31
Hahaha...wywalili dwa najlepsze warianty!!! (2)
Co za neptyki. Normalnie słów brakuje. Już widzę, te TIRy jadące z Wawy do Szczecina, którym będzie chciało się robić 15km więcej tylko po to, aby znów zjechać prawie na starą Obwodnicę w okolicach Gdyni. Jaaaasne. Totalny bezsens. Dalej cały tranzyt będzie ciągnął starą obwodówką. Spójrzcie na mieszkańców Gdańska Południe (sam się do nich zaliczam) jadących w stronę Słupska. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że 95% z nich wolałoby cofnąć się do węzła Straszyn, aby pojechać sobie nową Obwodnicą po wariancie fioletowym wyjeżdżając daleko poza aglomerację 3miejską. Przy obecnych wariantach nikt o zdrowych zmysłach tak nie pojedzie. Wszyscy będą do Trasy Kaszubskiej dołączać Na Wielkim Kacku korzystając ze starego Obwodu. B-E-Z-S-E-N-S!!!!!!!!
- 1 2
-
2010-11-09 17:14
prawda, niestety
Jedyna nadzieja, zeby poprawic potem ten blad, to postawic bramki wjazdowe na Straszynie i zakaz wjazdu TIRów. Ale nasze łosie we władzach pewnie zaczna belkotac ze to "niedemorkatyczne", albo przeciw "wolnemu rynkowi"...
- 0 0
-
2010-11-09 14:22
...zresztą nie tylko o mieszkańcach Gdańska Południe chodziło, ale praktycznie o cały ruch jadący na zachód Pomorza wylotówkami typu: Starogardzka, Świętokrzyska, Kartuska. To jest cała masa aut!!
- 2 0
-
2010-11-08 12:03
Jaki ruch ma obsłuzyć ta obwodnica? (2)
Gdynia-Kaszuby? Proszę o odpowiedź po co jest ta obwodnica?
- 3 9
-
2010-11-09 15:39
obwodnice z reguły służą aby coś objechać, w tym wypadku chodzi zatem o ominięcie jazdy przez Trojmiasto i okolice w ruchu tranzytowym (wschod-zachód, czy wschód-południe)
obwodnica aktualna juz tej roli nie spełnia, stała się drogą dojazdową dla mieszkańców Trojmiasta omijajacych krótkie odcinki miasta, zreszta i tak juz zapchana w godzinach szczytu- 1 0
-
2010-11-08 13:41
OMT na miarę naszych potrzeb
wg mnie OMT jest naprawą "fuck up'u" z obecną Obwodnicą Trójmiasta - brak możliwości jej poszerzenia, poprzez baaardzo krótkowzroczne myślenie podczas ostatniego remontu. To, że zdecydowano się na warianty, które mocno nie odbiegają od OT, wg mnie o tym świadczy.
Wniosek - jadąc np. z Torunia do Gdyni będziesz mógł sobie wjechać na nową drogę, zjechać na zachód i wjechać w okolicy Chwaszczyna z powrotem na OT...
pewnie za parę lat będzie wiele osób tak robiło, bo OT będzie zawalona...- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.