- 1 Nie było ofert na przebudowę Świętojańskiej (212 opinii)
- 2 Nietypowy remont ulicy. Prace w nocy i weekendy (66 opinii)
- 3 Rowerzyści dostali drogę, której nie chcą (420 opinii)
- 4 Wrak nie do usunięcia przez biurokrację (218 opinii)
- 5 Wandale niszczą "auta na minuty" (1 opinia)
- 6 Wypadki TIR-ów i wojskowej ciężarówki (60 opinii)
Obwodnica Metropolitalna: ruszają konsultacje
W poniedziałek rozpoczynają się spotkania konsultacyjno-informacyjne w sprawie przygotowania dokumentacji projektowej budowy Obwodnicy Metropolitalnej. Gdański oddział GDDKiA zaplanował siedem zebrań z mieszkańcami.
Drogowcy z gdańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad wraz z projektantami z poznańskiej spółki Lafarentz w poniedziałek rozpoczną cykl spotkań konsultacyjno-informacyjnych z mieszkańcami Gdyni, Gdańska, gminy Kolbudy oraz gminy Pruszcz Gdański. Konsultacje poświęcone będą budowie nowej drogi ekspresowej - Obwodnicy Metropolitalnej.
Zaplanowano siedem spotkań z mieszkańcami, podczas których omówione zostaną wyłącznie cztery z dotychczasowych siedmiu wariantów. Nie będzie analizowany wariant 1b (fioletowy), który zyskał największą aprobatę wśród naszych czytelników. W ankiecie przy naszym artykule sprzed trzech tygodni, opowiedziało się za nim 38 proc. głosujących. Nie ma też szans na realizację drogi według wariantu 1c (pomarańczowy) i 4 (szary).
Budowa Obwodnicy Metropolitalnej zaplanowana została na lata 2014-2016.
8 listopada godz. 18 - Zespół Szkół nr 14 w Gdyni przy ul. Nagietkowej 73
9 listopada godz. 18 - Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Chwaszczynie przy ul. Mickiewicza 16
10 listopada godz. 17 - Szkoła Podstawowa w Miszewie
15 listopada godz. 18 - Szkoła Podstawowa nr 83 w Gdańsku przy ul. Stokłosy 1
16 listopada godz. 18 - Szkoła Podstawowa, ul. Gdyńska 7, Żukowo
17 listopada godz. 18 - Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego w Kolbudach przy ul. Wybickiego 33
18 listopada godz. 17:30 - Zespół Szkół nr 4 w Pruszczu Gdańskim przy ul. Kasprowicza 16
Miejsca
Opinie (53)
-
2010-11-12 14:29
wariant fioletowy najlepszym rozwiązaniem !!!!
dziwie sie dlaczego drogowcy z GDDIK tak usilnie stawiaja na ogłuszenie i zasmrodzenie i zniszczenie wschoniej cześci Chwaszczyna, jest to dośc mocno zaludniona część i przekopywanie , niwelowanie tych terenów to świetokradctwo oraz pozbawienie mieszkańców mozliwości wypoczyknu w sowich domach na które cieżko pracowali , to nieprzespane noce i zszargane nerwy przez ogłuszające TIRy. Uważam że metropolitalna powinna byc poprowadzona przez tereny mniej zamieszkane , łaki pola, lasy i połaczyc sie z trasa lęborska w weżle Koleczkowo. To jest zdecydowanie bardzie j ekonomiczne i racjonalne rozwiązanie, gdyz cały tranzyt który leci z południa na zachód objechałby trójmiasto z zachodniej strony.
- 3 5
-
2010-11-16 07:05
Tylko !
2b najlepsza propozycja !
- 1 1
-
2010-11-16 08:21
No to bedę miał autostradę 100m od domu. :(((((
- 0 0
-
2010-11-16 08:31
Ja tego nie chcę....
Tyle czasu szukałem swojego miejsca na ziemi i w końcu znalazłem gm Kolbudy. I co, po roku mieszkania taki news :( Za okno spojrzę i bedę mógł liczyć TIRY i inne auta...SUPER
- 1 2
-
2010-11-20 16:21
najlepszy wariant 1b
ale może być też 1a
- 0 2
-
2010-11-24 10:41
może mieszkaja tam wpływowi tego świata dlatego 1b ale lepszy 1c zostały odrzucone a jedyne spełniają warunki drogi tranzytowej omijającej trómiasto.......lepiej zajeliby sie wybudowaniem chodników i dróg rowerowych chwaszczyno - żukowo to jest dopiero zakorkowana droga a dzieci chodzą poboczami bo gmina nie wszystkie dzieci dowozi gimbusami.Powstanie nastepna bezsensowna droga jak na żukowo,która i tak wszyscy będą jezdzić ,bo metropolitalna ma byc płatna powyżej 3,5 tony,dopiero będzie korek................................
- 0 1
-
2010-11-25 03:47
korytarz ok ale warianty do korekty
Wszędzie mieszkają ludzie i zawsze ktoś zostanie pokrzywdzony myślę że wariant fioletowy też poprowadzony był bezmyślnie - pod małym kontem w stosunku do DK 20 zamiatając kilkadziesiąt domów pozdrawiam
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.