• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Peugeot z nowym lwem w logo

mJ
27 lutego 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
Tak prezentuje się najnowsze logo marki Peugeot. Tak prezentuje się najnowsze logo marki Peugeot.

Marka Peugeot jest w trakcie wdrażania sporych zmian. Elektryfikacja i stylistyczne odświeżenie gamy modelowej, zakusy na klienta z segmentu premium, a teraz także spora zmiana wizerunkowa. Peugeot ma nowego-starego lwa w herbie. Lwa, który wrócił do korzeni i stracił... tułów.



Czy podoba ci się nowe logo Peugeot?

Nowy kod stylistyczny Peugeota to niemała rewolucja, bo Francuzi praktycznie całkowicie zmienili swoją szatę graficzną. Tą najważniejszą zmianą jest oczywiście odmienione, bardziej eleganckie logo.

Przypomnijmy, że logo Peugeota na przestrzeni dekad było modyfikowane wielokrotnie. Oczywiście zawsze główną rolę odgrywał lew, ale w różnych konfiguracjach. Ewolucję emblematu najlepiej pokazuje poniższa grafika.

Tak zmieniały się emblematy Peugeota. Tak zmieniały się emblematy Peugeota.
Nowy-stary lew z tłem w kształcie tarczy wyraźnie nawiązuje do poprzednika z lat 60. Skierowana w lewą stronę głowa lwa z bujną grzywą, a nad nią prosty napis Peugeot - trzeba przyznać, że oba herby są bardzo podobne. Zresztą sami Francuzi nie kryją, że nowy emblemat inspirowany jest jego dziedzictwem.

Pierwszym samochodem, który zostanie ubrany w nowe logo, będzie kolejna generacja kompaktowego Peugeot 308. Prezentacja nastąpi niebawem, bo 18 marca.

Nowy wygląd salonów Peugeota. Nowy wygląd salonów Peugeota.
Oprócz nowego emblematu, włodarze Peugeota pochwalili się także nową stylistyką przyszłych salonów. Fasady obiektów zostaną ubrane w odświeżone logotypy i liternictwo, a także nową kolorystykę. Francuzi żegnają kolor granatowy, a witają matowo-czarne bądź matowo-niebieskie barwy.

Czytaj także: Nowy salon Peugeot w Gdańsku


Czytaj także: Peugeot 2008 - stylowy crossover z lwim pazurem


Czytaj także: Peugeot 508 dostępny także w nadwoziu kombi



mJ

Opinie (67) 1 zablokowana

  • Marka Peugeot zamiast pracy nad nowym logo powinna popracowac nad cennikiem. (6)

    Bo ceny mają z kosmosu. Ceny na poziomie marek premium za coś co pod blachą jest Citroenem, czyli autem które można kupić (tylko po co?) za 60-70% wartości cennikowej.

    • 37 15

    • (2)

      Wszystkie podrożały
      Te twoje folcwageny też

      • 18 1

      • vw to kosztuje prawie 2x tyle co Pgt więc jak chcesz leczyć kompleksy to podbijaj do kijanek albo hjundai

        • 6 9

      • Przez 3 lata auta podrożały ok 30%.

        • 8 0

    • Klientom audi nie przeszkadza (1)

      Że mają pod spodem części ze skody :)

      • 23 0

      • Racja, bo co tu ma przeszkadzać ?

        • 2 0

    • A co masz do citroena?zamieniłem bmw na citroena i nie żałuję, i nie 20 letnie.

      • 15 1

  • (5)

    Kiedyś peugeot 405,406 czy 206 to były ładne i dobre auta. Teraz idą w jakąś futurystyke zamiast robić po prostu fajne wozy.

    • 23 23

    • Gdziez tam

      106 xn 3 drzwiowy to dopiero linia. Prosty, praktyczny, dynamiczny. Nawet z silnikiem 1.1 wyprzedzał na światłach jak ścigacz.

      • 3 1

    • Jak się nie podoba futurystyka (2)

      to bierz vw. To się nie zmienia, bo wielbiciele vw boją się zmian i mentalnie tkwią w latach dwutysięcznych

      • 14 4

      • (1)

        Boją się zmian tak bardzo że w 2015 kupowali paski b8 z wyposażeniem, którym konkurencja zaczęła chwalić się dopiero po 3-4 latach.

        • 0 8

        • Tym wyposażeniem, które dawał VAG nikt nie chciał się chwalić.

          10 mld kuż wypłacili za to "wyposażenie" i siedzieć poszedł ktoś w USA.

          • 3 0

    • 504....

      • 1 0

  • To z pewnością zachęci mnie do kupna tej przeszacowanej marki (8)

    gdzie przepalaja się żarówki zaraz po wyjeździe z salonu;-)

    • 19 30

    • (1)

      Ile miałeś nowych pezotow?
      Czy twój jedyny "nowy" to 15 letni folcwagen z salonu pod starogardem gdańskim?

      • 21 4

      • a dlaczego peżociarze zawsze muszą odnosić się do VW? to nie VW komentują tylko pewnie zazdrośni koreańczycy albo ludzie jeżdżący czym popadnie byle nie kosztowało więcej niż 2000 zł

        • 1 10

    • (1)

      Masz rację. Ja mam peżocika od 10 lat i też często wymieniam żarówki. Poza tym nie mam z nim innych problemów.

      • 7 2

      • Ja mam vw i nie mam w nim żarówek. Problemów też nie.

        • 0 0

    • Chyba z komisu, bo w salonie to ludzie biorą wersje z ledami ;)

      • 7 2

    • (1)

      Zgadzam się .W mojej byłej 406 żarówki H 7 przepalały się raz w miesiącu.

      • 4 1

      • też miałem 406

        tam faktycznie H7 siadały ekstremalnie szybko, zawsze ze 2 miałem w zapasie

        • 0 0

    • Mi po 4 latach przepalila się żarówka, i to pierwsza usterka była. Tragedii nie ma.

      • 0 0

  • Fajne samochody ale ceny bliskie markom premium (4)

    A tu jednak czego by dobrego nie napisać głównie o silnikach ,utrata wartości dość znaczna .

    • 21 8

    • Czyli jakich premium?

      • 7 0

    • Z jednej strony masz rację, bo ceny podobne do Audi czy BMW.

      Z drugiej takie marki "premium" oferują w podstawie wersję tak ubogą, że 30 letnia Astra miała podobne wyposażenie. Pytanie co wolisz, bo wybór nie jest taki oczywisty.

      • 10 1

    • W 508 nie ma 3 cylindrowego silnika 1.5 (1)

      A w premium BMW 3 jest, do tego BMW droższe

      • 8 0

      • Dobre porównanie. Tylko, że BMW ma jeszcze 5 i 7 czyli jest też tam, gdzie król lew już nie istnieje.

        • 2 4

  • To jest fenomen ...

    ..jak można wyprodukować auta ,które z daleka wyglądają jak milon dolców a z bliska tektura i blacha falista ........

    • 9 17

  • Janusze motoryzacji (1)

    Widzę że wszyscy "znawcy" ostatnio mieli citroena bądź peugeota 20 lat temu lub wcale. Auto to nemecke musi być kurdebele fort gunwo wort a fiat jego brat! Hehe. Masakra z wami dziady borowe.

    • 41 6

    • Nie dlaczego. Ja mam cytrynkę rocznik 93 i odpala w największe mrozy. A i ruda jej nie bierze, bo to ful ocynk. Większość Niemców z lat 90 tych. pochłonął już tlenek żelaza.

      • 16 0

  • Ceny jak w mercedesie, jakość gorsza niż u fiata (4)

    taka jest francuska motoryzacja

    • 17 34

    • (3)

      Z jakością to merc już dawno się z Fiatem zamienił.

      • 26 1

      • a pełgot z mercem ceną

        • 1 8

      • (1)

        Buahaha, klepiesz coś aby tylko klepnąć.

        • 0 3

        • Niestety nie.

          Od wtopy Daimler-Chrysler jakość MB spadła.
          Teraz nie jest już tak źle jak 15 lat temu, ale poziom W124, W126, R129 czy nawet W140 to nie jest.
          Teraz jest "premium" z silnikami Renaulta przerobionymi Nissanami Navarra.

          • 6 1

  • Z daleka od lambo nie odróżnisz.

    • 9 2

  • Oh nie!

    Wygląda jak skaza i do tego złośliwie się śmiejący. Co jest? Jak jakaś zmiana to zawsze na gorsze. Brzydkie to

    • 8 7

  • Peuga wspomonam bardzo mile.

    Ten pierwszy to 205 GL, wprawdzie mierzyłem w CC ale GL był bardziej pragmatyczny. Bezawaryjny i wspaniały, Potem 405, niestety luksus ma swoją cenę. To nie to samo. Teraz chciałbym kupić moją 205 z 86 roku.

    • 9 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Co oznacza skrót PAB?

 

Najczęściej czytane