Polski dostawczak wraca w nowej wersji

Pasagon to następca Lublina. Samochód dostawczy produkowany w lubelskiej firmie DZT Tymińscy



DZT Pasagon to polskie auto, które chce konkurować z samochodami dostawczymi zachodnich marek. Następcę popularnego Intralla Lublin wskrzesiła polska firma z Lublina.



Czym kierujesz się wybierając samochód dostawczy?

Zobacz wyniki (167)
Pierwsze Pasagony zjechały z taśmy montażowej w lutym tego roku i jeżdżą już po naszych drogach.

- W ciągu trzech lat chcemy produkować około ośmiu tysięcy Pasagonów rocznie. Będzie to jednak uzależnione od uzyskania kredytów, niezbędnych do powiększenia produkcji. Zbankrutowało Daewoo i zbankrutował Intrall. Trudno przekonać, czy się nam uda, ale jesteśmy dobrej myśli - mówił podczas rozpoczęcia produkcji Pasagonów Zbigniew Tymiński, szef DZT Tymińscy. Firma przejęła część majątku upadłych zakładów i wskrzesza produkcję polskiego dostawczaka.

Gdy produkcja ruszyła, a po auto ustawiło się sporo chętnych, skuszonych atrakcyjną ceną (od 55 tysięcy złotych) i dobrymi walorami użytkowymi pojazdu.

Od Intralla Lublin, na podstawie którego powstał, Pasagon różni się m.in. zmienionym wyglądem przodu kabiny, dłuższą ramą, powiększoną komorą silnika oraz mocniejszym, 115-konnym silnikiem ADCR Andoria-Mot, spełniającym wymogi czystości spalin Euro 5. Samochód występuje w kilku wersjach nadwozia.

Przedstawicielem Pasagona w Trójmieście została firma Auto Fit z Gdyni, sprzedająca do tej pory indyjskie Taty. Jak zapewniają jej przedstawiciele, po Pasagona ustawiła się kolejka chętnych, czekających na odbiór pojazdu.

Opinie (73) 8 zablokowanych

  • (5)

    jakie to brzydkie.... fuuuujjj
    stylink made by: siekierą ciosany

    • 28 45

    • (1)

      jezeli jest tani i okaze sie dobry i trwały to ta brzydota mi nie przeszkadza. On ma pracowac

      • 27 0

      • nie będzie tani ma kosztować 70 tys pln

        • 0 0

    • to samochód dostawczy, młocie, kogo interesuje jego wygląd?

      • 16 7

    • Po za tym jest całkowicie POLSKI!

      I trzeba to wspierać.

      • 12 0

    • pasagon

      jeśli ten samochód będzie sie dobrze sprzedawał, to za 2-3 lata na pewno doczekamy sie gruntownego FL, a wtedy to będzie naprawde dobry samochód

      • 0 0

  • ale ochyda - wygląd i nazwa! (2)

    straszne

    • 26 32

    • kurcze... logo po prostu padaczka (1)

      a przednie światła można było zrobić 100 razy ładniejsze mniejszym kosztem.
      Dlaczego polacy nie mają gustu?

      • 11 2

      • Bo każdy się naśmiewa z tego co polskie.

        Ty też im nie pomagasz.

        • 10 0

  • Wolałbym kupić 20-letniego mercedesa "kaczkę" (4)

    niż to badziewie.

    Polskie to tylko dziewczyny i kobiety-reszta o kant tyłka rozbić.

    • 14 59

    • Cóż, niektórzy wolą nowe adidasy, a inni będą obstawiać przy swoim, że lepsze dziurawe kalosze - w końcu te kalosze to jeszcze 10 lat temu był cud.

      • 10 1

    • wsiowy znawca w golfie 20 letnim z reichu

      • 5 0

    • on te auta sprzeda

      i ty bedziesz mu jaja lizal

      • 0 0

    • no ja miałem kaczkę. Sam sprowadzałem z niemiec, 250000 km przebiegu i historia awarii. A jak ją sprzedałem, to następny własciciel oskarżył mnie o zatajenie wad ukrytych. Dziadostwo, szmelc i nigdy więcej merca. 208D dla informacji. Szkoda że cie wtedy nie znałem, sprzedałbym ci ten kłopot.

      • 0 0

  • Z przodu wygląda jak Rolls Royce Phantom

    :)

    • 59 2

  • Polacy kupili od radzieckiego GAZ'a licencję na pobiedę (3)

    i tak "powstała" warszawa. Na podłodze i silniku z warszawy zbudowano "nowoczesny" samochód dostawczy - żuk. Żuk został zmodernizowany (taki facelifitng) i powstał lublin. A po niewielkich poprawkach (znów fl) wyszedł pasagon. I jak tu nie powiedzieć, że przemysł motoryzacyjny w polsce leży? Tymbardziej, ze pasagon stylistycznie nie odbiega od prototypów lublina z lat 80.

    • 28 7

    • pobieda... czyli bieda po zwycięstwie

      • 3 0

    • Ciekawostka!

      Jeszcze cztery lata temu widywałem polskie Żuki w Jordanii,a matka-staruszka mojego przewodnika pierze w pralce marki Frania!

      • 3 2

    • Po pierwsze-sowieci narzucili nam taką, a nie inną licencje, zapóźnionej technologicznie pobiedy. Funkcjonując w gospodarce planowej należało zrobić dostawczaka- najtaniej wyszedł na warszawie, z której została praktycznie cała mechanika, jednak z biegiem czasu przekonstruowana. Lublin jest zupełnie nowym autem- z jedynki pasuje most hipoidalny z resorami? Coś jeszcze? Koła ewentualnie pasują, ale są inne. Żuka produkowano 40 lat i był zbyt. Ludzie zrobili się zbyt wymagający...

      • 0 0

  • Piękne Logo...

    Majstesztyk garficzny.. ;D

    • 27 2

  • Trzymam kciuki!

    Niech coś pozostanie z tej naszej motoryzacji.

    • 28 4

  • Więcej optymizmu!

    Może to jest nasza nisza? Tanie i nowe. Ja doceniam wartość VW T3 czy Kaczki ale nie każdy lubi kupować używane auta.

    • 31 1

  • Co za bełkot, jaki niezawodny?!

    Auto idzie na częściach z innych fabryk, kto inny składa! Jak można na filmie powiedzieć, że coś co ma pare miesięcy znane jest z bezawaryjności! Redaktorek nie ma pojęcia o tym co mówi i jedzie na tym co było kiedyś a niewiele może miec do teraz!

    • 9 13

  • Kształt atrapy chłodnicy oraz lamp beznadziejny, kabina również z poprZedniej epoki, dlaczego nie zaczerpną ze sprawdzonych (2)

    wzorców ( np. piękne amerykańskie pickupy )

    • 14 12

    • piękne amerykańskie pickupy?

      hahahahah! ale mi poprawiłeś humor, dzięki :)))

      • 6 3

    • bo kupili prasy do tłoczenia blach w kształcie Lublin

      to proste. z G... bata nie ukręcisz, mówi prszysłowie

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ogłoszenia polecane

Wydarzenia

MotoWOŚP - Pomagamy! 2022
MotoWOŚP - Pomagamy! 2022
imprezy i akcje charytatywne
sty 30
niedziela, g. 15:00
Gdańsk

Sprawdź się

Sprawdź się

Serwis Haller to przedstawiciel marki:

 

Najczęściej czytane