Wiadomości

stat

Premiera BMW X7 w studiu filmowym

Ma ponad pięć metrów długości, trzy rzędy siedzeń i gigantyczny grill - mowa o flagowym SUV-ie spod znaku biało-niebieskiej szachownicy, modelu X7. W piątkowy wieczór w gdyńskim studiu filmowym Panika zobacz na mapie Gdyni odbyła się oficjalna trójmiejska premiera tego bawarskiego giganta, na którą zaprosiła Grupa Zdunek.



Po raz kolejny potwierdziło się, że Studio Panika to świetne miejsce nie tylko do realizowania produkcji filmowych, ale również do organizacji imprez motoryzacyjnych. W ubiegłym roku w przestronnej hali filmowej debiutowały modele Jaguara E-PaceToyoty Camry, teraz przyszła kolej na przedstawiciela niemieckiej motoryzacji - potężne BMW X7.

Nie był to jednak jedyny model, który zaprezentowano w piątkowy wieczór. Grupa Zdunek przygotowała dla zaproszonych gości niespodziankę w postaci prezentacji drugiego, równie ważnego modelu w gamie BMW - serii 7. Flagowa limuzyna bawarskiego koncernu przeszła modernizację.

Premierowy pokaz modelu X7 zobaczyło blisko 150 zaproszonych gości, głównie klientów BMW Zdunek. Imprezę poprowadził ambasador trójmiejskiego dealera, komentator sportowy - Mateusz Borek. Natomiast o oprawę muzyczną zadbała wokalistka Natalia Lubrano.

BMW X7 to pierwszy przedstawiciel Bawarczyków w segmencie luksusowych SUV-ów. Debiutujący model o klienta powalczy z bardzo mocnymi rywalami. To chociażby Mercedes-Benz GLS, Range Rover czy Lexus LX. Niemiecki gigant ma 5151 mm długości, 2000 mm szerokości i 1805 mm wysokości. Ogromny rozstaw osi mierzy aż 3105 mm. Monstrualna bryła została "odziana" w felgi w rozmiarach od 20 do 22 cali. Wielkość tego modelu robi wrażenie.

W standardowej konfiguracji w kabinie SUV-a miejsc jest siedem. Środkowy rząd można jednak modyfikować - montując w nim dwa pojedyncze fotele. Przy siedmioosobowym zestawieniu pojemność bagażnika wynosi 326 litrów, przy dwóch fotelach jest ponad dwa razy większy (750 litrów).

W zasadzie od momentu pojawienia się w sieci pierwszych zdjęć X7 głośno komentuje się stylistykę bawarskiego SUV-a. Głównym powodem są oczywiście największe w historii BMW "nerki". Ocenę pozostawiamy wam, bo przecież o gustach się nie dyskutuje.

Aktualnie oferta silnikowa BMW X7 składa się z trzech, 3-litrowych propozycji: jednego "benzyniaka" o mocy 340 KM i dwóch diesli o mocach 265 KM i 400 KM.

Cennik BMW X7 otwiera kwota 393 100 zł za wersję xDrive30d, czyli 265-konnym dieslem pod maską.

Warto jednak zaznaczyć, że jak na przedstawiciela klasy premium przystało, podstawowe wyposażenie jest z górnej półki. W standardowej konfiguracji auto posiada m.in. pneumatyczne zawieszenie obu osi i adaptacyjny układ jezdny z elektronicznym sterowaniem amortyzatorów oraz aktywną stabilizacją przechyłów bocznych, BMW Live Cockpit Professional, ekran multimedialny o przekątnej 12,3 cala, trzyczęściowy dach panoramiczny, reflektory diodowe, skórzaną tapicerkę czy czterostrefową klimatyzację automatyczną.

Oprócz debiutującego BMW X7 zaproszeni goście mieli okazję przymierzyć się do zmodernizowanej serii 7. Trzeba przyznać, że Bawarczycy dość wyraźnie odświeżyli swoją flagową limuzynę.

Więcej szczegółowych informacji na temat obu samochodów napiszemy po pierwszych jazdach testowych.

Opinie (52) 19 zablokowanych

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Sprawdź się

Który trójmiejski dealer jest przedstawicielem marki Smart?