- 1 Po alkoholu jechał motocyklem 190 km/h (31 opinii)
- 2 We wrześniu koniec prac na Chwarznieńskiej (15 opinii)
- 3 Od soboty spore utrudnienia na A1 (84 opinie)
- 4 Apel policji do kierowców aut i motocykli (87 opinii)
- 5 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (266 opinii)
- 6 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (74 opinie)
Jedyny autoryzowany dealer francuskiej marki Renault w Trójmieście, Grupa Zdunek, z salonami w Gdańsku i w Gdyni ma ciekawą propozycję dla osób poszukujących ekonomicznego miejskiego samochodu. To limitowana oferta dla modeli Renault Clio z rocznika 2023.
Promocja na Clio
W limitowanej ofercie "Od jutra z Renault Clio" można uzyskać korzyść nawet do 8 tys. zł, a ceny samochodów rozpoczynają się od 67 900 zł. Trzeba się jednak spieszyć, bo promocją objęte są 22 egzemplarze Clio.
Auto bazowo posiada m.in. easy link z 7-calowym ekranem, zespół wskaźników i zegarów z wyświetlaczem cyfrowym o przekątnej 7 cali, replikace ekranu smartfona za pomocą WiFi (bezprzewodowo), światła przednie full LED, klimatyzację manualną, system wspomagania parkowania tyłem czy system utrzymywania pasa ruchu.
W celu bliższego poznania modelu dealer zaprasza na jazdy testowe do swoich salonów zlokalizowanych w Gdańsku i w Gdyni.
Samochody dostawcze
Renault Zdunek w swojej ofercie ma również szeroką gamę aut dostawczych z krótkimi terminami realizacji zamówienia. Samochody dostępne są "od ręki" lub maksymalnie z 2-miesięcznym oczekiwaniem.
Tym zdecydowanie najpopularniejszym modelem jest oczywiście Renault Master. To pojazd do zadań specjalnych, zaprojektowany, aby sprostać wymaganiom profesjonalistów. Wyposażony w m.in. multimedialny ekran dotykowy z R-LINK Evolution lub Media Nav Evolution czy Easy Load. A do tego jeden z niższych progów załadunkowych na rynku i masa systemów bezpieczeństwa (m.in. aktywny system nagłego hamowania, sygnalizator martwego pola).
Renault Trafic to kolejny popularny model z gamy aut użytkowych. Lider w swojej klasie pod względem długości ładunkowej (nawet 4,15 m długości przestrzeni ładunkowej). Oferuje aż 88 litrów pojemności schowków, nawet 1250 kg ładowności i 10 systemów wspomagania prowadzenia.
Renault Express Van dzięki 1,91 m długości ładunkowej z pełną przegrodą oferuje 3,3 m sześć. pojemności załadunkowej, a także najlepszy stosunek długości użytkowej do długości całkowitej w swojej kategorii. Co więcej, przesuwne drzwi boczne oferują rekordową szerokość otworu bocznego wynoszącą 716 mm, znacznie ułatwiając dostęp do przestrzeni ładunkowej.
Renault Zdunek zaprasza do swoich salonów zlokalizowanych w:
Gdańsku, ul. Miałki Szlak 43/45
Gdyni, ul. Morska 517A
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (24) 5 zablokowanych
-
2024-02-23 08:38
Mam Renault Clio 4
od ponad 3 lat, ma teraz 5 lat i w sumie to spoko samochód do miasta. Po za miastem ma problemy i nie jest to przyjemna jazda. Ot taki tani czteroliterowóz miejski. Wydaje mi się, że jego max to 100k km na liczniku, potem trzeba się go jak najszybciej pozbyć. Kupowałem go za 25k zł full opcja i była to uczciwa cena, 70k na pewno bym nie dał.
- 0 0
-
2024-02-19 07:43
Niestety auto bardzo ciasne z tyłu...
- 0 0
-
2024-02-16 12:32
Mam clio3 od paru ładnych lat (6)
Polonez był przy tym aucie wzorem niezawodności. Kolejne roczniki klientów mają nadzieję że teraz to już renault się nauczył robić samochody. Nic bardziej mylnego...
- 38 13
-
2024-02-17 12:18
Kiedyś samochody projektowali inżynierowie. Dzisiaj ekonomiści. Po co mają robić coś niezawodnego, skoro potem nie zarobisz?
- 4 0
-
2024-02-16 14:58
Ja mam clio2 1.5dci z 2006 r. (2)
i coś czuję, że przeżyje to co dziś wyjeżdża z fabryk. Leję ropę, zmieniam olej, filtry + części eksploatacyjne i dalej ładnie działa. Tylko po dłuższej trasie wychodzę z niego z kacem ze względu na hałas, ale coś za coś.
- 8 5
-
2024-02-16 20:18
(1)
Ja mam starego wysłużonego i super bezawaryjnego Audi A2 i też się cieszę że ciągle jestem jego pierwszym właścicielem od nowości. Miał tylko jedną awarię i to niewielką. Lać tylko odpowiednie płyny i gitara
- 4 3
-
2024-02-17 10:28
nie ma brzydszego auta niz a2 i cieszysz sie ze jestes posiadaczem starego auta?
- 2 5
-
2024-02-17 10:27
Polonez kosztowal 207 miesiecznych pensji, przy pensji 4 tys dzisiaj to jest ponad 800 tys zl - czyli to roczna G63 lub nowa G500! Więc moze to nie problem z auta, a ze musza uzywac czesci jakie uzywaja w tej cenie - czyli twoj ze za malo zarabiasz?
- 0 3
-
2024-02-17 07:36
Clio V
No widzisz, a ja mam Clio V z 2020 roku z silnikiem 1,0 TCE z fabrycznym LPG i od nowości zrobiłem nim prawie 80 tysięcy km i żadnej awarii nie miałem. Jedyna zasada- wymieniać olej raz częściej niż zaleca producent, czyli max co 15 tys, a nie 30 i auto ci się odpłaci bezawaryjnością. Jestem zadowolony z niego bo ma wszystko co potrzebne a do tego jest mega ekonomiczne.
- 8 1
-
2024-02-17 10:34
Serwis (1)
Samochód póki się nie zepsuje jest spoko, ale jak już wstawisz do serwisu Zdunka to dłuuuugo go nie zobaczysz. Powiedzmy, że panowie się nie śpieszą. Raz trzymali mi auto 2 miesiące...
- 6 0
-
2024-02-17 11:42
o jakość
też się nie troszczą
- 3 0
-
2024-02-16 16:26
67 kafli za nowy samochód to moim zdaniem uczciwa cena (1)
Ale to pewnie wersja podstawowa... Za każdy kolejny element wyposażenia dodatkowego do wersji "full wypas" trzeba zapłacić drugie tyle... I to jest nie w porządku...
- 41 1
-
2024-02-17 10:29
Wiadomo, za darmo to uczciwa cena. Ocet powinni dorzucić, za darmo to i ocet słodki dałbym halynie do ciasta
- 0 3
-
2024-02-17 10:15
Stylizacja
Jak toyota
- 1 0
-
2024-02-17 09:40
Najpierw pojechali z cenami za covida... a teraz zastanawiają się co zrobić, żeby ludzie kupowali te ich auta
z eko-bzdurami, które powodują, że silniki są tragicznej jakości, podzespoły, itd... Opel też obniża, ale tam jest podobno masakra silnik.
- 5 0
-
2024-02-16 10:14
(3)
Najbardziej mi szkoda aliansu Renault z Mitsubishi,Colt teraz to Clio,ASX to Captur,tylko wymiana znaczków.Plus mikrosilniki jak do kosiarki.
- 17 1
-
2024-02-17 09:13
Ehh
Nie słyszałem o litrowych 90-cio konnych silnikach do kosiarek. Polecisz jakąś? Poza tym jaki byś chciał silnik do miejskiego auta? I ostatnie - wsiądź sobie do starego mieszczucha z 1,4 l silnikiem wolnossącym o mocy ok. 70 km i do Clio 1,0 90 km z turbo i poczuj co o niebo lepiej przyspiesza. A awaryjność - akurat w przypadku małych turbo Nissan Renault można poczytać ze produkowane od 2013 r. są niezawodne.
- 2 0
-
2024-02-16 13:12
Takie czasy (1)
opracowanie nowego modelu kosztuje, często więc blisko współpracujące firmy robią to wspólnie. Teraz tylko trzeba znaleźć tańszy z tych dwóch (a czasem więcej - patrz pierwsza generacja Toyoty Aygo, Citroena C1, czy Peugeota 107 które nawet powstawały w tej samej fabryce) i ten właśnie nabyć.
- 1 2
-
2024-02-16 14:55
No właśnie, zabili charaktery marek żeby było taniej
ale jakoś taniej nie jest
- 8 0
-
2024-02-17 00:24
Clio całkiem fajny samochód
ale nie z silnikami 3-cylindrowymi z turbinami - czyli dzieło zniszczenia unijnych urzędników
- 1 1
-
2024-02-16 18:23
,,silnik,, 1.0 to marny żart
Wolę kupić koreańca z normalnym 4 cylindrowym silnikiem .
- 4 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.