- 1 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (123 opinie)
- 2 Nowy Ford Mustang już w Trójmieście (98 opinii)
- 3 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (369 opinii)
- 4 Hamowanie przed autem to bandyterka (171 opinii)
- 5 Nie będzie podatku od aut spalinowych (167 opinii)
- 6 Tak organizowano Rajd Monte Carlo w Gdańsku (25 opinii)
Salon Renault Zdunek został przebudowany
Kolejny obiekt należący do Grupy Zdunek został przebudowany. Tym razem dealer odświeżył salon i serwis Renault w Gdańsku.
Salonowy kompleks Grupy Zdunek przy ul. Miałki Szlak zmienia się nie do poznania. Najpierw dealer zbudował serwis i salon sprzedaży motocykli oraz używanych samochodów marki BMW, a wkrótce uruchomi obiekt nieobecnej dotąd na naszym rynku marki DS Automobiles. Teraz przyszła kolej na stację Renault.
To nie koniec rozbudowy motoryzacyjnego miasteczka. W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu Renault powstaje salon Dacii.
Nowoczesny salon Renault
Największy i najnowocześniejszy w regionie salon marki Renault powstał w miejscu dotychczasowego obiektu. Przebudowa rozpoczęła się wiosną ubiegłego roku i trwała blisko rok.
Aktualnie zakończony został I etap inwestycji, skupiony na modernizacji części salonowej. Teraz powierzchnia ekspozycyjna salonu Renault jest zdecydowanie większa. Obecnie w strefie demonstracyjnej zaparkowało 15 aut, a docelowo będzie ich 24.
Trwa realizacja II etapu inwestycji, która dotyczy przebudowy części administracyjnej w salonie Renault oraz budowy obiektu Dacii. Finalizacja prac planowana jest na przełomie roku.
Aktualnie salon i serwis Renault otwarty jest od poniedziałku do piątku w godz. od 9 do 17.
Zdunek dba o zdrowie klientów
W związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa Covid-19 dealer wprowadził dodatkowe środki bezpieczeństwa i szereg udogodnień dla swoich klientów.
To chociażby usługa door-to-door, dzięki której możliwe jest odbycie jazdy testowej w miejscu swojego zamieszkania. Samochód demonstracyjny tuż przed jazdą próbną zostanie zdezynfekowany, a sama jazda odbędzie się bez udziału doradcy.
Usługa door-to-door oferowana jest także w przypadku serwisu. Pracownik firmy odbierze samochód od klienta, a po wykonanych pracach serwisowych odstawi go na miejsce.
Czytaj także: Salony i warsztaty samochodowe oferują usługę door-to-door
Dealer uruchomił na swojej stronie internetowej chat, w którym doradcy są do dyspozycji klientów 7 dni w tygodniu od godz. 8 do 23. Istnieje również możliwość wideoprezentacji wybranego modelu Renault i Dacia, wraz z przedstawieniem oferty finansowania.
Warto dodać, że w godz. od 10 do 12 salony oraz serwisy mogą przyjmować i obsługiwać wyłącznie klientów powyżej 65. roku życia. W pozostałych godzinach obiekty dostępne są dla wszystkich.
Czytaj także: Salony samochodowe otwarte
Miejsca
Opinie (113) 9 zablokowanych
-
2020-04-04 00:49
(5)
Ja u tego Pana już nic nie kupię, jeżeli tak się dba o pracowników. W czasie takich okoliczności jest bardzo dużo możliwości na utrzymanie pracowników, nie żeby zarabiali niewiadomo ile ale przynajmniej żeby mieli na jedzenie. Mam nadzieję że przeczyta to ktoś z zarządu albo przynajmniej z rodziny i zrobi mu się poprostu głupio i kilka nocy nie prześpi
- 12 1
-
2020-04-04 10:54
Przecież to dzbany kaszubskie to inny stan umyslu o ile jakiś maja
- 2 0
-
2020-04-04 05:22
Nie liczyl bym rowniez na rodzinę. Bo to ona decyduje. (2)
Młode wilczki!
- 3 0
-
2020-04-04 08:15
Decydują Doradcy obcy ludzie (1)
Niestety odbici od rzeczywistości zapatrzeni w liczby w siebie młode wilczki niestety mało co. Jest ich trzech jak św Trójca
- 1 0
-
2020-04-04 08:50
A nie troje?
No cuz. juz kilka lat nie pracuje w tym folwarku, może czasy się zmieniły a i decyzyjność pani z fundacji się zmniejszyła na korzyść obcych - jeśli tak to tylko lepiej...
Tak czy siak - pogarda się należy - tak się nie robi po 2tygodniach przestoju z ludźmi którzy dołożyli cegielke do zdunkowego imperium - kolos na glinianych nogach, a może te krzywe ruchy spowodowane są tylko zapachem płynu do dezynfekcji...- 5 0
-
2020-04-04 08:21
Ja też już nic tam nie kupię nie naprawię
A kupiłem tam 8 aut i serwisowem
Będę jeździł do Elblaga lub do Adamowskich- 6 0
-
2020-04-02 18:11
Michał napisz lepiej ilu ludzi zwolnił Plichta i Zduenk (8)
i jak u innych dealerów radzą sobie z kryzysem
- 21 2
-
2020-04-02 20:24
(4)
Ale pretensje masz do ludzi którzy nie będą Ci mieli co dać do roboty, a wypłatę i koszty muszą ponosić? Od kiedy pracodawca = altruista?
- 3 6
-
2020-04-04 10:50
Przestan pisac to samo znasz tylko to slowo ? Tadeuszu jest jeszcze słowo filantrop mozesz uzywac zamiennie ...
- 2 0
-
2020-04-03 10:46
Biedny nie jest. Zwalnia, bo z 5 milionów na koncie straci 1 milion na utrzymanie ludzi w kryzysie. Pamiętaj, na jego miliony pracowali ciężko pracownicy, którzy dzisiaj są zwalniani. Zatrudnianie na działalności, aby jak najmniej obciążeń miał jako pracodawca a dodatkowo jak przyjdzie kryzys wrzucę jednego dnia 100 osób. Dlatego w Polsce jest jak jest myślimy tylko o sobie.
- 9 0
-
2020-04-02 22:22
Tadek skacz pier
- 5 0
-
2020-04-02 20:28
Ty
Altruista wikipedi sie naczytałeś?
- 4 0
-
2020-04-03 06:51
Zdunek 120, Plichta 200.Kumpel mówił może się myli.
- 5 0
-
2020-04-02 22:08
No dobrze jak chciał żeby ludzie robili więcej zostawali dłużej oddawali się firmie na maxa to było dobrze jak raptem 2 tygodnie kryzysu to już ich nie zna kop w d*pe??
- 7 0
-
2020-04-02 18:58
Nie napisze
Bo to Klienci Trójmiasta
- 6 0
-
2020-04-02 21:54
Tym razem zgodnie z prawem? (3)
A tym razem budowali zgodnie z warunkami zabudowy? Czy tak jak w Gdyni nielegalnie i potem po cichu zrobili odbiory?
- 7 1
-
2020-04-03 18:02
Ale w gdańsku (1)
Zgodnie z prawem
Tylko salon DS-A o PARĘ metrów za szeroki w str miałkiego- 3 0
-
2020-04-04 10:01
Pinb
Nie widzi o nie slyszy
- 1 0
-
2020-04-03 18:03
No i jeszcze jeden
Stary salon Bmw też troszku sie posezył po odbiorach
- 1 0
-
2020-04-02 17:34
Opowiedzcie ile ludzi na smieciowkach juz wyrzuciliscie na bruk w trakcie kryzysu (2)
- 20 1
-
2020-04-04 08:38
To nie śmieciowki były to umowy b2b..
Tak wiec jeden biznesmen wydupcył 100 biznesmeników.
- 4 0
-
2020-04-02 17:45
Około
100szt
- 7 0
-
2020-04-02 08:11
nigy wiecej (7)
Dziękuję Serwisowi Renault Zdunek za skuteczne zniechęcenie mnie do marki Renault.
Obsługa serwisu bardzo chętnie przyjmuje samochody na serwis. Mechanicy kilkukrotnie naprawiają te same elementy w samochodach, a potem przy sprzedaży auta okazuje się, że ma długą historię serwisową - co wpływa na wartość samochodu. Oczywiście nigdy nie powiedzą prawdy, co się dzieje w samochodzie, dlaczego te same elementy się psują.
Nie kupię więcej Renault dopóki Zdunek nie będzie miał konkurencji w Gdańsku.- 55 3
-
2020-04-02 08:46
(6)
Ale nie rozumiem, przy odsprzedazy najwazniejsze ze naprawione i wszystko jest sprawne, samochody sie psuja. Lepiej zeby sie nie podejmowali napraw, zwlaszcza jak sa to naprawy gwarancyjne i sie za nie nic nie placi?
- 1 3
-
2020-04-02 08:58
(5)
Opisany problem tego serwisu to jeden z wielu do którego można mieć pretensje. Też myślałem, że regularnie serwisując i naprawiając w ASO auto robię dobrze, ale przy odsprzedaży samochodu do przysalonowego komisu Zdunek usłyszałem "samochód ma długą historię serwisową " więc nie chcemy kupić tego auta.
- 7 0
-
2020-04-03 11:38
To chyba dobrze, że auto ma długą historię serwisową? (1)
To znaczy, że ktoś dbał i wymieniał części. Co w tym dziwnego?
- 2 0
-
2020-04-04 05:28
Nadmierna wymiana czesci i naprawy nie swiadczą dobrze o jakisci produktu
- 1 0
-
2020-04-02 09:21
(2)
OK, ja do komisu nie odsprzedawalem (niemniej jakbym samemu kupowal toi majac dluga i szczegolowa historie serwisowa to dla mnie nawet by bylo na plus), ale serwisuje tam samochod od 4 lat, moze nie zawsze bylem w 100% zadowolony (zwlaszcza jezdzac przez pol roku z jednym i tym samym problemem w kolko kiedy kazda kolejna naprawa byla nieskuteczna), ale porownujac obsluge do nieautoryzowanych serwisow z ktorych uslug korzystalem posiadajac poprzedni samochod to jednak wybieram ASO. A co jeszcze bylo nie tak?
- 2 1
-
2020-04-02 13:48
(1)
RenoArt
- 1 2
-
2020-04-02 18:53
Ale co
Reno art?
- 2 2
-
2020-04-02 22:24
Tadek ty zgrywusie (2)
Kogo kolej w next tyg. Harem tez jest brany pod uwagę
- 12 1
-
2020-04-04 05:19
Harem zostaje!
Alexander P. To ty?
To co zawody w rozwiązywaniu umów o współpracy na czas? Igrzyska zamiast chleba.- 5 0
-
2020-04-03 13:15
To Tadzio jeszcze moze ?
- 3 0
-
2020-04-02 07:49
Kogo to obchodzi w dzisiejszych czasach.... (3)
Nowy samochód w obliczu braku pracy i wydatków związanych ze zdrowiem. Wybór jest chyba jasny?
- 47 3
-
2020-04-02 09:34
czyli jaki? (2)
- 0 4
-
2020-04-02 10:42
Czyli ludzie wkoncu na jakis czas przestana sie zadluzac przez strach przed utraca pracy (1)
I dobrze bo branza moto to cwaniaki niech zrą piasek teraz
- 7 1
-
2020-04-03 21:46
miejmy jednak nadzieję, że to jak najszybciej minie bo inaczej będzie mega bieda dla wszystkich
na rząd jak widać liczyć nie można bo nakradli i porozdawali wszystko. Nawet Lotos nam zabierają.
- 2 1
-
2020-04-03 07:19
Nie dba o pracowników - WSTYD (1)
Nowe salonu, pokazy na eventach. Wielki janusz biznesu. Kilka tygodni kryzysu i zwalnia ludzi. Ważne, żeby pokazać w internecie jaki to on jest cudowny. Dba o klientów bo pieniądze ale o pracowników już nie.
- 16 2
-
2020-04-03 19:32
Nic
nowego
tak było zawsze na zewnątrz co innego wew. Co innego a jak ktoś podskakiwał but- 1 0
-
2020-04-03 18:05
A nowy Galeon
Odebrany?
- 10 0
-
2020-04-03 17:27
Kto jeździ "renowka" wraca taksówka
- 9 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.