• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Skoda. Nowe logo, większe zmiany

Mart
2 marca 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Nowe logo Skody - strzała ma teraz bardziej ostry design i żywe kolory. Nowe logo Skody - strzała ma teraz bardziej ostry design i żywe kolory.

Kilka dni temu prezentowaliśmy zarys nowego logo Skody. Okazuje się, że oficjalna wersja różni się nieco od tamtej wersji. Nowe logo to jednak nie koniec zmian wizerunkowych u czeskiego producenta aut.



Zobacz porównanie starego logo Skody i poprzedniej - jak się okazało, nieostatecznej - wersji odświeżonego logotypu.

Skoda informuje, że "stoi u progu wielkiej przemiany". Podczas tegorocznej wystawy Geneva Motor Show marka przedstawia kluczowe elementy tworzące nowy, tzw. Corporate Design. Co to oznacza w praktyce?

Zmienia się nie tylko logotyp, ale także wykorzystywana w komunikacji zewnętrznej kolorystyka oraz wygląd stacji dealerskich. Nowy design jest używany we wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych nośnikach komunikacyjnych marki. Skoda zaprezentowała też nowe hasło, którym chce komunikować swoje produkty, teraz brzmi ono - "Nowa siła Skody".

Nowe logo Skody ma soczysty, zielony kolor. Poprzedni czarny okrąg wokół strzały został przeprojektowany i jest prostym, chromowanym wzorem, umiejscowionym w większej odległości od strzały. Ma to stwarzać wrażenie, że logo jest teraz bardziej przestronne i budzi "przygodowe" skojarzenia. W okręgu nie ma już legendarnego "Skoda Auto" - zastąpiono je bardzo widocznym słowem "Skoda", umiejscowionym centralnie nad logo.

Wydaje się, że przedstawiciele marki są z tych zmian bardzo zadowoleni. - Skoda zamierza rozpowszechnić swoje nowe wytyczne na arenie międzynarodowej - mówi Jurgen Stackmann, członek zarządu Skody, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.

- Od wczoraj nowy design prezentuje się już np. na stronie internetowej koncernu, pozostałe elementy np. zmiany w wyglądzie stacji dealerskich będziemy wprowadzać w ciągu roku - mówi Krzysztof Dietrich z firmy Plichta, trójmiejskiego przedstawiciela marki.
Mart

Opinie (8)

  • Wolę jednak logo mercedesa (1)

    niezmienne od stu lat...

    • 8 2

    • wcale nie
      różnice drobne ale były jego modyfikacje...

      • 0 0

  • A ja BMW

    Tak samo nie zmienne...

    • 5 4

  • logo Skody to emeryt w kapeluszu (1)

    .............

    • 7 5

    • Logo VW

      to kopnięta sfastyka
      Hail Hitler

      • 0 0

  • vw

    skoda ales gut

    • 0 4

  • haha ZIELONA KUREA hahahah

    ...

    • 0 0

  • Boże
    ale wiadomość
    ale się ten projektant napracował.... współczuję tyle pracy

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Patrol to terenówka marki:

 

Najczęściej czytane