- 1 Burza o "nowy" parking, który już istnieje (162 opinie)
- 2 Dodatkowy lewoskręt odkorkuje Trasę WZ? (179 opinii)
- 3 Mapa pożarów aut w Trójmieście (132 opinie)
- 4 Po majówce podwyżki na stacjach paliw? (44 opinie)
- 5 Podsumowanie majówki na drogach (58 opinii)
- 6 Auto wjechało w pieszych i w budynek (311 opinii)
Usługa door-to-door w salonach samochodowych
24 kwietnia 2020 (artykuł sprzed 4 lat)
Najnowszy artykuł na ten temat
Nowy obiekt Mazdy BMG w Gdańsku
W celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa w większości salonów samochodowych wprowadzono usługę door-to-door. To duże ułatwienie dla klientów i potencjalnych nabywców, którzy nie muszą osobiście odwiedzać dealera, ponieważ to dealer odwiedza ich.
To dzięki niej klient nie musi tak naprawdę wychodzić z domu. Wystarczy, że przekaże kluczyki kierowcy, który przyjedzie po jego auto. Wyjątkiem jest oczywiście jazda testowa.
Najpopularniejszą opcją door-to-door są usługi serwisowe. Pracownik firmy dealerskiej najpierw odbierze auto spod domu klienta, następnie dostarczy je do serwisu, a po zakończonej naprawie odstawi samochód w to samo miejsce.
Door-to-door to także wspomniane jazdy testowe nowymi, ale i używanymi samochodami oferowanymi przez dealerów. Jak to wygląda w praktyce? Klient dzwoni do dealera, wybiera egzemplarz, który go interesuje, a następnie doradca handlowy podstawia auto pod wskazany adres.
Niektóre firmy dostarczają swoje samochody lawetami. Jazda testowa odbywa się z reguły indywidualnie, bez obecności doradcy handlowego. Taka przejażdżka trwa zazwyczaj około 30 minut.
Salony samochodowe w Trójmieście
Trzecią możliwością jest zakup samochodu bez wychodzenia z domu. To bardzo proste: klient najpierw konfiguruje swój egzemplarz on-line, następnie zdalnie dopełnia wszelkich formalności z doradcą, no i czeka na dostarczenie auta lawetą pod dom. Oczywiście w przypadku indywidualnej personalizacji - czas oczekiwania na swój samochód będzie dłuższy niż w przypadku zamówienia egzemplarza dostępnego "od ręki".
Oczywiście w każdym z powyższych przypadków zachowywane są wszelkie środki ostrożności. Auta każdorazowo są dezynfekowane i zabezpieczane foliami ochronnymi (koło kierownicy, drążek zmiany biegów i fotele).
Dealerzy z reguły nie pobierają za tę usługę dodatkowych opłat.
mJ