• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Debiut Peugeota 508

mJ
18 września 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Peugeot 508 to jedna z ciekawszych tegorocznych premier motoryzacyjnych. Peugeot 508 to jedna z ciekawszych tegorocznych premier motoryzacyjnych.

Ciekawie zapowiada się koniec tygodnia dla motomaniaków. Fani czterech kółek będą mieli szansę odbyć jazdy testowe debiutującymi modelami Peugeota - gorąco zapowiadanym 508 i następcą Partnera, czyli Rifterem.



W piątek i w sobotę trójmiejski przedstawiciel marki Peugeot, dealer JD Kulej, zaprasza wszystkich zainteresowanych na jazdy testowe drugą generacją modelu 508. Trzeba przyznać, że to jeden z ciekawszych tegorocznych debiutów na motoryzacyjnym rynku.

Peugeot od jakiegoś czasu - głównie za sprawą atrakcyjnie wyglądających SUV-ów - coraz głośniej przypomina o swoim istnieniu. Teraz, dzięki modelowi 508 na pewno o francuskiej marce będzie mówiło się jeszcze częściej.

Nieco futurystyczne wnętrze nowego Peugeota. Nieco futurystyczne wnętrze nowego Peugeota.
Światowa premiera Peugeota 508 miała miejsce w tym roku podczas salonu samochodowego w Genewie. Nowy model spod znaku lwa to przedstawiciel bardzo mocnego segmentu D, w którym o przychylność klientów powalczy z m.in. Mazdą 6, Kia Optimą, VW Passatem czy Oplem Insignią.

W porównaniu do swojej pierwszej generacji Peugeot 508 II zmienił się diametralnie. Przede wszystkim jest krótszy i szerszy od poprzednika. Wyróżnia go awangardowy wygląd zewnętrzny z oryginalnie poprowadzonymi, pionowymi światłami do jazdy dziennej, a także interesującą stylistyką pasa tylnego. We wnętrzu zderzymy się z futurystycznym stylem, który wyróżniają trzy elementy: duży ekran multimedialny, cyfrowe zegary i spłaszczone koło kierownicy.

W bazowej wersji Peugeot 508 drugiej generacji jest 5-drzwiowym liftbackiem. Model w tym nadwoziu trafi do salonów w pierwszej kolejności. Za jakiś czas do gamy dołączy również kombi.

  • Cennik nowego Peugeota 508 otwiera kwota 123 900 zł.
W ofercie silnikowej znajdziemy jednego "benzyniaka" i dwa diesle, w kilku wersjach mocy. Podstawowa jednostka benzynowa 1.6 THP rozwija moc 180 KM, natomiast w bardziej drapieżnym wariancie GT - 225 KM. Alternatywą są silniki diesla - 1.5 BlueHDi (130 KM) i 2.0 BlueHDi (160 KM i 180 KM). Jednostki mogą współpracować ze standardową skrzynią manualną bądź - opcjonalnie - z automatyczną przekładnią EAT8.

Ceny Peugeota 508 w podstawowej wersji wyposażenia Active z silnikiem 1.5 BlueHDI (130 KM) pod maską i manualną skrzynią biegów startują od kwoty 123 900 zł.

Trójmiejski debiut Peugeota 508 potrwa dwa dni, a przedpremierowa prezentacja w gdyńskim salonie JD Kulej przy ul. Chwaszczyńskiej 178 zobacz na mapie Gdyni zostanie połączona z jazdami testowymi dla klientów.

Jazdy próbne będą dostępne w godzinach pracy salonu: w piątek (od 8 do 18) i w sobotę (od 9 do 16). Osoby zainteresowane odbyciem jazdy testowej powinny w pierwszej kolejności wypełnić internetowy formularz dostępny tutaj.

To nie koniec nowości w JD Kulej. Jednocześnie z przedpremierowym pokazem 508, dealer pokaże następcę doskonale znanego Partnera - model Rifter.

Nowy Peugeot Rifter. Nowy Peugeot Rifter.
mJ

Wydarzenia

Premiera Peugeot 508 i Peugeot RIFTER

pokaz

Miejsca

Opinie (114) 3 zablokowane

  • bleeee

    oj nie kuppę

    • 2 1

  • Czas zmienić Atecę, na Pedzia 508 :)

    • 1 3

  • Passat oklepany wiadomo , ale za podstawową wersję 508 kupi się Passata w wersji Highline z DSG, 2.0 TDI 140 KM!!! (17)

    Ktoś kompletnie na głowę upadł. Insygnia startuje od 99 tys i to się dość kiepsko sprzedaję, 508 nie będzie hitem i to nawet w swojej ojczyźnie z taką ceną. Mimo wszystko życzę powodzenia, ale przewiduję po kilku miesiącach rewizję cen przynajmniej na poziomie - 20%. Sukcesu poprzedniej generacji 508 z taką polityką cenową z pewnością nie powtórzy.

    • 14 1

    • A tak wyglada konkurencja Peugeota 508 w cenie od 124 tys (1)

      1) Mercedes C klasa sedan 124 tys
      2) BMW 3 sedan 132 tys
      3) Audi A4 sedan 154 tys

      i cala masa innych aut jak Mazda 6, Avensis, Insignia, Passat itd

      • 4 0

      • Konkurencja?

        To inna liga.

        • 0 0

    • 2.0 TDI ma 150 koni (3)

      Passat w sensie Highline z DSG - 7 biegów .

      • 2 0

      • (2)

        Pasek B8 może i oklepany ale po 4 latach nadal stanowi wzór nie do pokonsnia dla reszty. Tu wygląda jakby wyszedł po tej „nowości”.Peżicik bardziej w segment budżetowy celuje, tylko cena lekko z kosmosu.

        • 1 2

        • (1)

          Wzór, hahaha na pewno. W kwestii bycia nijakim, czy może w kwestiach awaryjności silników?

          • 3 5

          • To podaj samochód z segmentu, który jest wg ciebie „jakiś” i co powoduje że taki właśnie jest. Tylko obiektywnie, bo nie każdego kręcą ilości kiczowatych przetłoczeń i niby agresywnych przeciągnięć.

            • 0 0

    • Sprzedaż styczeń-lipiec 2018 (10)

      Volkswagen Passat - 5505 szt.
      Skoda Superb - 4811 szt.
      Opel Insignia - 2961 szt.
      Ford Mondeo - 2255 szt.

      • 1 2

      • (9)

        No i ? Dacie tez kupuje najwiecej osob, nie oznacza ze jest to najlepszy samochod.
        Cytujac klasyka, wolałbym pchac Forda niz jezdzic VW.

        • 3 3

        • (7)

          No i tyle, że ktoś wyżej napisał, że "Insignia kiepsko się sprzedaje" - a tak nie jest.

          • 0 0

          • Kiepsko się sprzedaje , nawet bardzo kiepsko (6)

            Miałem na myśli całą Europę,miał to być model co z kopyta pociągnie całego Opla a tak nie jest. Można śmiało postawić tezę, ze na rynkach państw Europy zachodniej to samochód niszowy. Passat, Superb, później długo nic, dlaej Mondeo, Mazda 6, Avensis i dalej nie widać Insygni w zestawieniach sprzedaży.

            • 0 0

            • Insygni nie zobaczysz, fakt

              analfabeto

              • 0 1

            • Bzdura (4)

              Passat w 2017 - 183 tys. sztuk
              Superb w 2017 - 81 tys. sztuk
              Insignia w 2017 (nowy model w sprzedaży od wiosny 2017) - 72 tys. sztuk
              Mondeo w 2017 - 56 tys. sztuk
              Mazda 6 w 2017 - 23 tys. sztuk
              Peugeot 508 w 2017 - 23 tys. sztuk
              Avensis w 2017 - 25 tys. sztuk
              (zestawienie Avensisa w tym gronie jest pomyłką)

              Czyli omawiana Insignia sprzedała się w 3-krotnie większej liczbie niż Mazda 6, Peugeot 508 czy Avensis. W tym roku sprzedaż wyniesie 70-80 tys. szt. (w pierwszym półroczu sprzedano 40 tys.) Tyle w temacie

              • 0 0

              • Podaj źródło (1)

                • 0 0

              • Pokombinuj a sam znajdziejsz

                Np. http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/opel-vauxhall/
                Dla innych marek analogicznie

                • 1 0

              • Rzeczywiście przepraszam z Insignią nie maiłem racji. (1)

                • 0 0

              • no i OK

                • 0 0

        • Czego byście tu nie napisali, czego byście tu nie wymiślili to VW w Europie gniecie konkurencję sprzedażą. A ceny wcale najniższej nie ma. Teraz możecie wrócić do zaklinanania rzeczywistości.

          • 1 0

  • Wszedlem w konfigurator Peugeota i zakonczylem konfiguracje kiedy cena osiagnela ok 230 tys pln

    Sorry ale u brokera kupuje za ta kase nowa E klase Mercedesa z dodatkami i silnikiem ok 200KM

    • 7 1

  • Stracił charakter, wtopił się w dalekowschodni design, a cena z innej planety. Porażka będzie. (1)

    I po co pchać do niego silniki 1,5D? To ledwo daje radę w 308. To samo z 1,6B. No i smartfon na desce do palcowania. Dokąd zmierza motoryzacja?

    • 7 1

    • Kupić, poużywać, wyrzucić, kupić, poużywać, wyrzucić, kupić, poużywać..itd..

      acha, i jeszcze żadnej benzyny tylko na prąd z zasięgiem 300km żebyś nie mógł państwu za szybko uciec

      • 0 0

  • 1.6 THP - bedzie sie dzialo.....

    • 1 3

  • Przód copy/paste z nowej Hondy Civic

    • 4 0

  • Cena z kosmosu (1)

    tym bardziej, że to francuz, dobierając automat i 180KM dizla cena pewnie wskoczy na 170k a to już sporo bo w tej cenie można już Superb L&K 4x4 z DSG 190KM dizla mieć.

    • 3 1

    • Tia, Superba, chyba z placu, już zarejestrowanego na dealera

      Na razie żaden Superb nie ma homologacji wymaganej dla nowozarejestrowanych po 01.09.2018 aut. Nie przeszły jeszcze testu dopuszczającego dla normy EURO 6d-TEMP, ewentualnie 6c.

      • 0 0

  • peugeot????

    Mój wujek który od lat 90 jest delerem peugeota heździł tuzinem aut i żaden nie był peugeotem. Miał, ma swoje zdanie na temat tej marki

    • 2 2

  • Jestem zaskoczony

    Że przez 3 strony komentarzy jeszcze nikt nie napisał nawet słowa o warunkach pracy u tego dealera

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

W Polsce limit prędkości na drodze ekspresowej dwujezdniowej wynosi:

 

Najczęściej czytane