• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Debiut Peugeota 508

mJ
18 września 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Peugeot 508 to jedna z ciekawszych tegorocznych premier motoryzacyjnych. Peugeot 508 to jedna z ciekawszych tegorocznych premier motoryzacyjnych.

Ciekawie zapowiada się koniec tygodnia dla motomaniaków. Fani czterech kółek będą mieli szansę odbyć jazdy testowe debiutującymi modelami Peugeota - gorąco zapowiadanym 508 i następcą Partnera, czyli Rifterem.



W piątek i w sobotę trójmiejski przedstawiciel marki Peugeot, dealer JD Kulej, zaprasza wszystkich zainteresowanych na jazdy testowe drugą generacją modelu 508. Trzeba przyznać, że to jeden z ciekawszych tegorocznych debiutów na motoryzacyjnym rynku.

Peugeot od jakiegoś czasu - głównie za sprawą atrakcyjnie wyglądających SUV-ów - coraz głośniej przypomina o swoim istnieniu. Teraz, dzięki modelowi 508 na pewno o francuskiej marce będzie mówiło się jeszcze częściej.

Nieco futurystyczne wnętrze nowego Peugeota. Nieco futurystyczne wnętrze nowego Peugeota.
Światowa premiera Peugeota 508 miała miejsce w tym roku podczas salonu samochodowego w Genewie. Nowy model spod znaku lwa to przedstawiciel bardzo mocnego segmentu D, w którym o przychylność klientów powalczy z m.in. Mazdą 6, Kia Optimą, VW Passatem czy Oplem Insignią.

W porównaniu do swojej pierwszej generacji Peugeot 508 II zmienił się diametralnie. Przede wszystkim jest krótszy i szerszy od poprzednika. Wyróżnia go awangardowy wygląd zewnętrzny z oryginalnie poprowadzonymi, pionowymi światłami do jazdy dziennej, a także interesującą stylistyką pasa tylnego. We wnętrzu zderzymy się z futurystycznym stylem, który wyróżniają trzy elementy: duży ekran multimedialny, cyfrowe zegary i spłaszczone koło kierownicy.

W bazowej wersji Peugeot 508 drugiej generacji jest 5-drzwiowym liftbackiem. Model w tym nadwoziu trafi do salonów w pierwszej kolejności. Za jakiś czas do gamy dołączy również kombi.

  • Cennik nowego Peugeota 508 otwiera kwota 123 900 zł.
W ofercie silnikowej znajdziemy jednego "benzyniaka" i dwa diesle, w kilku wersjach mocy. Podstawowa jednostka benzynowa 1.6 THP rozwija moc 180 KM, natomiast w bardziej drapieżnym wariancie GT - 225 KM. Alternatywą są silniki diesla - 1.5 BlueHDi (130 KM) i 2.0 BlueHDi (160 KM i 180 KM). Jednostki mogą współpracować ze standardową skrzynią manualną bądź - opcjonalnie - z automatyczną przekładnią EAT8.

Ceny Peugeota 508 w podstawowej wersji wyposażenia Active z silnikiem 1.5 BlueHDI (130 KM) pod maską i manualną skrzynią biegów startują od kwoty 123 900 zł.

Trójmiejski debiut Peugeota 508 potrwa dwa dni, a przedpremierowa prezentacja w gdyńskim salonie JD Kulej przy ul. Chwaszczyńskiej 178 zobacz na mapie Gdyni zostanie połączona z jazdami testowymi dla klientów.

Jazdy próbne będą dostępne w godzinach pracy salonu: w piątek (od 8 do 18) i w sobotę (od 9 do 16). Osoby zainteresowane odbyciem jazdy testowej powinny w pierwszej kolejności wypełnić internetowy formularz dostępny tutaj.

To nie koniec nowości w JD Kulej. Jednocześnie z przedpremierowym pokazem 508, dealer pokaże następcę doskonale znanego Partnera - model Rifter.

Nowy Peugeot Rifter. Nowy Peugeot Rifter.
mJ

Wydarzenia

Premiera Peugeot 508 i Peugeot RIFTER

pokaz

Miejsca

Opinie (114) 3 zablokowane

  • Reklama na głównej, udająca artykuł. Kupa, wielka kupa. I samochód i redakcja.

    • 8 9

  • (14)

    Szczerze za 124k wybrałbym full opcje skody octavi RS 230km sedan i niebieski kolor piekne auto

    • 5 21

    • (4)

      Octavia i piękne auto.. buahaha
      Zajrzyj sobie do środka i na jakość materiałów A następnie porównaj z pezotem. Niebo A ziemia

      • 14 3

      • biedny i biedniejszy

        spierali się który biedowóz lepszy

        • 2 7

      • (2)

        Prawda troche plastikowa ale żona nie narzeka choć tu się zgodze jak przesiadam się z rsa do mojego Arteona różnica jest

        • 0 2

        • (1)

          Arteona... 1.5 TSI :)

          • 4 4

          • 2.0 280km ;)

            • 3 0

    • za 124k nie kupisz rsa (1)

      po za tym zawsze chyba będą jakieś rabaty;)

      • 2 3

      • za 124

        rs to już z automatyczna skrzynią dostaniesz.
        za to jeśli chodzi o rabaty, obecnie największy minus peugeota to super wysokie ceny i brak rabatów. na wiosnę oglądałem 3008 benzyna, max wyposażenie- cena ok. 170k. pan zaproponował rabat 2k. na moją uwagę, że za ta cenę mam podobnie wyposażone x1 po rabacie>10% myślał, liczył i zaproponował rabat 6k...podziekowałem i więcej nie wróciłem. ich nowe samochody są super, ale za drogie o jakieś 20% w stosunku do konkurencji.

        • 5 0

    • Mazda 6 (2)

      Ale to inna liga niz pezot

      • 5 7

      • jaka ciężka bzdura (1)

        to jest dokładnie ta sama liga i ten sam segment. i mówię to jako osoba właśnie kupująca mazdę:)

        • 3 1

        • A ja jezdzilem pezotem i mazda

          Podtrzymuje

          • 0 0

    • nie ten segment aut to raz...a dwa proponuję najpierw Skodą się przejechać (2)

      jeździłem VRS z 184 konnym dieslem i większego g...a nie widziałem za takie pieniądze.

      • 0 1

      • rs z dieslem (1)

        to oksymoron. to nie jest zły samochód, ale za ta cenę jest masa lepszych. w tym ten peugeot:D

        • 0 1

        • Dokładnie fatalny samochó za 40 tys €....tyle w Niemczech kosztuje

          i dolewki litr oleju na każde 3-5 tys km to standard w Octavii RS 2.0 TDI 184 KM..

          • 0 2

    • Szkoda

      Skodziarze to inna nacja.

      • 2 1

  • Nareszcie !!!

    Nareszcie liftback !!!
    Nie potrzebuje kombi bo po cholerę mi, mam busa i inne duże wozy. Ale sedan do tej pory miał tak mały otwór bagażnika że wsadzić wózek i poukładać trochę innych gratow po ludzku i mieć do tego jakiś ludzki dostęp to no... poprostu nie dało się. Teraz w końcu klapa z szybą do góry i można ładnie w bagażniku wszędzie elegancko grzebać...

    • 8 1

  • Kilka pewnie sprzedadzą

    I czym się tu podniecać Polacy w 90% jeżdżą starymi autami z niemieckich szrotów , na takie nowinki nas nie stać .

    • 7 3

  • Uczciwy człowiek nie zarobi na taki samochód. (4)

    • 4 13

    • jak masz dział gosp (3)

      to bierzesz w najmie i rata robi koszt odliczenie vat...

      • 1 4

      • No i co? (2)

        W najmie spłacasz utratę wartości + odsetki. Przez 3 lata spłacisz mniej więcej równowartość połowy ceny samochodu.
        Odliczenia? Przy użytku mieszanym i podatku liniowym z każdych zapłaconych 100 zł wydajesz realnie 73 zł. Czyli np. rata 3500 zł/m-c (leasing+serwis+ubezpieczenie), a ponad 2500 zł trzeba realnie wydać miesięcznie. Cudów nie ma, trzeba mieć pieniądze, przynajmniej te 2500 zł miesięcznie, by leasingować (wynajem) samochód średniej klasy w dobrej specyfikacji.

        • 2 3

        • I co to te 2,5k? (1)

          Nie mierz wszystkich swoją miarą

          • 2 2

          • No to, że trzeba je mieć

            A nie "bierzesz w najmie" i wydaje się, że problem znika. Tak mogliby niektórzy pomyśleć. Poza tym trzeba pracować na DG, a to może 10%. Pozostałe 90% zaraz otworzy usta, że to "nieuczciwe".
            Czwarty rok wynajmuję, teraz już drugi samochód, o wartości katalogowej ok. 200 tys. zł brutto, więc dobrze wiem jakie są zalety i wady takiego podejścia. Niektórzy sądzą, że "odliczam", więc mnie stać. No nie wiem czy dlatego - 90 tys. zł wydane przez 3 lata i zostanie bez samochodu - chyba nie każdy by się zdecydował na taki wydatek. Inna sprawa, że w tej cenie jest ubezpieczenie i pełen serwis, to zalety. No i jeździ się nowym, a nie wytłuczonym. A niektórzy za takie 2500 zł to muszą przeżyć, tak więc "najem długoterminowy" nie jest rozwiązaniem magicznym. No ale dla takich są auta używane. Ale ogólnie nowe samochody, w relacji do zarobków, są bardzo drogie - nawet w klasie średniej (nie premium). Taki Peugeot jest tego przykładem. A i premium czasem cztery litery ściska, bo co to za premium za 200 tys. gdy pod maską 150 KM, koła 17", a fotele płaskie i powleczone tkaniną.

            • 1 0

  • A gdzie głupia sonda na koniec artykułu?

    Wolisz tego peżota czy passata? Kciuk do góry na peżota!

    • 9 2

  • Bardzo ładny ale i drogi

    Żeby zrobić dobre auto niestety musi kosztować .Kiedyś francuskie były wyraźnie tańsze od konkurencji .Teraz 124 kafle za wersje podstawową w sedanie ?Wydaje się być wysoką ceną jak za Peugeota który chce doszlusować do najlepszych ale jednak nie jest jeszcze marką postrzeganą tak jak Honda ,Toyota ,Kia czy Hyundai .Ja mając tyle kasy wybrałbym np nowa Kię Optima albo wszystko mającego ProCeeda ,Tuscona albo Mazdę .

    • 2 7

  • Nie ma bata piękny jeżdżę 508 od roku I nie zamienił bym na żadnego niemiaszka ten nowy to cacko

    • 3 3

  • Ceny Peugeota 508 w podstawowej wersji wyposażenia Active z silnikiem 1.5 BlueHDI (130 KM) pod maską i manualną skrzynią biegów

    startują od 123 900.....życzę powodzenia....cena to żart.

    • 11 0

  • plastikowe głano na ... (1)

    ...5 lat ...

    • 3 5

    • Masz chyba na myśli wszystko prócz audi co stoi u dealera co ma nazwisko na P, a kończy się na A ? :)

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Sprawdź się

Sprawdź się

Nissan Leaf to samochód z napędem:

 

Najczęściej czytane