• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Poznaj ceny Alfy Romeo Giulia

Michał Jelionek
20 maja 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Trzeba przyznać, że Alfa Romeo Giulia prezentuje się doskonale. Trzeba przyznać, że Alfa Romeo Giulia prezentuje się doskonale.

Bez dwóch zdań, Alfa Romeo Giulia to jedna z ważniejszych i najbardziej wyczekiwanych premier tego roku. Krajowy importer uchylił rąbka tajemnicy i zdradził, ile będzie kosztował włoski sedan w polskich salonach. Ceny rozpoczynają się od 139 tys. zł.



Alfa Romeo Giulię już teraz można zamawiać w kilku krajach Europy, m.in. we Włoszech, Niemczech, Francji, Hiszpanii czy Austrii. Klienci z Polski na złożenie pierwszych zamówień będą musieli poczekać do 23 maja, wówczas oficjalnie ruszy krajowa sprzedaż. Auto do trójmiejskich salonów wjedzie na przełomie czerwca i lipca.

Włoski sedan będzie oferowany w trzech wariantach wyposażenia: Giulia, Super oraz topowym Quadrifoglio.
ALFA ROMEO GIULIA
WERSJAPOJEMNOŚĆPALIWOKMPRZEKŁADNIACENA
Gulia2.2diesel150manualna139 000
Gulia2.2diesel150automatyczna149 000
Super2.2diesel150manualna145 500
Super2.2diesel150automatyczna155 500
Super2.2diesel180manualna153 300
Super2.2diesel180automatyczna163 300
Quadrifoglio2.9benzyna510manualna359 000
*ceny brutto
Bazowym silnikiem nowej Alfy Romeo będzie 2.2-litrowy diesel o mocy 150 KM współpracujący z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów. Za tę opcję klienci zapłacą 139 tys. zł. A za dopłatą 10 tys. zł będą mogli wyposażyć auto w ośmiostopniowy automat.

Osoby decydujące się na zakup bogatszej wersji Sport będą wybierać pomiędzy 150- a 180-konnym dieslem o tej samej pojemności. Ceny Giuli z mocniejszym silnikiem rozpoczynają się od 153 300 zł.

Wisienką na torcie w ofercie tylnonapędowej Alfy Romeo Giulia będzie najbardziej wyżyłowana opcja Quadrifoglio z benzynowym silnikiem V6 o pojemności 2.9 litra i mocy bagatela 510 KM. Auto będzie wyposażone w manualną, sześciostopniową skrzynię biegów. Cena to 359 tys. zł.

Dodajmy, że włoska Giulia będzie rywalizowała przede wszystkim z reprezentantami niemieckiej motoryzacji: BMW serii 3, Mercedesem-Benz Klasy C oraz Audi A4.

Przyjrzeliśmy się cenom konkurencji. Za BMW 318 z 2-litrowym silnikiem diesla o mocy 150 KM zapłacimy 144 tys. zł, ceny Audi A4 również z 2-litrowym, 150-konnym dieslem pod maską rozpoczynają się od 150 tys. zł, natomiast Mercedes-Benz Klasy C z 2-litrową jednostką wysokoprężną o mocy 136 KM to wydatek rzędu 144 900 zł.

W Trójmieście Alfę Romeo Giulię będzie można kupić w salonach: Auto Plus oraz Auto-Mobil.

  • Alfa Romeo Giulia w mocarnej wersji Quadrifoglio.
  • Włoski koncern wiąże z modelem Giulia ogromne nadzieje.
  • Trzeba przyznać, że Alfa Romeo Giulia prezentuje się doskonale.

Miejsca

Opinie (49)

  • Ta benzynka 510km chętnie bym kupił :) (6)

    Ale.... Moze za 30 lat odkładania

    • 28 3

    • Nie odkładaj (1)

      Nie odkładaj marzeń na później. Kup sobie na kredyt. A spłatą będziesz się martwił później. Jakoś to będzie :) Najważniejsze, żeby sąsiad zzieleniał :)

      • 21 1

      • wez we frankach

        a pozniej ci umorza

        • 8 3

    • Załóż start-up, poświęć się mu

      i rozwijaj. Jak jak się uda, to po 2 latach będziesz mógł taki wziąć sobie w leasing.

      • 7 1

    • (2)

      W tej cenie to można mieć m3/4, MB C amg

      • 1 4

      • bo to bezpośrednia konkurencja, (1)

        do tego ładniejsza. i na pewno nie wolniejsza:)
        ja mając taką kasę nawet bym sie nie zastanawiał i wziął alfę. albo dorzucił 2 czy 3 razy tyle na wraitha/dbs/continentala:D

        • 2 0

        • A za 5 lat (niestety) wartość drastycznie w dół w porównaniu z m3 ...

          • 0 1

  • Hejt start (2)

    Piękny model, zacieram rączki :D no i oczywiście czekam na komentarze zawstydzonych posiadaczy aut z przebłysku "geniuszu" niemieckich inżynierów w stylu; pojeździ ale na lawecie, pod a nawet obok i że kierowcy witają się dopiero w serwisie.

    • 23 3

    • Nie witają sie w serwisie (1)

      Tylko sie nie witają bo wiedzieli sie rano w serwisie

      • 2 2

      • Dokładnie

        Tak to leciałoooo

        • 1 2

  • 140 tys. zł za Alfę ? (1)

    Przesada.

    • 14 24

    • To nie kupuj

      • 12 2

  • Od czasów Alfy 75, 155 czy 164 (1)

    ... jedno z ładniejszych aut tej firmy.

    • 12 1

    • a 159?

      • 12 0

  • (2)

    Ładne. Kupiłbym.

    • 19 1

    • Ładne ???

      Z której strony?

      • 1 10

    • Janusze jeżdżą skodami!

      • 4 0

  • mazda 6 wyglada lepiej (6)

    choc nadal alfa ladniejsza od niemieckiej konkurencji

    • 11 31

    • Mazda 6? Przereklamowana (4)

      Hałaśliwa, siermiężna, ot, taka japońska prosta zabawka. Co z tego, że ładna? Godzinę temu uśmiechnąłem się na parkingu, widząc taką jedną - felgi 19 cali, a za nimi tarcze hamulcowe wielkości talerzyków z serwisu kawowego. Dawniej taki MPS budził szacunek, a dzisiejsza "6" GJ to samochód o wyglądzie dalece przewyższającym faktyczne możliwości.

      • 12 4

      • Najlepszy kilo dla Mazdy to rudy.

        • 0 4

      • Talerzyki kawowe

        Jhhaaahhhaaaaa

        • 3 1

      • Ale facet pitoly piszesz (1)

        Jezdziles?
        Mazda w testach z silnikiem 2.2 175 koni i 400nm przy swojej wadze w testach redakcji AS czy Motor ale i Bild czy Motor sport UK w przeciwienstwie do twojej opini zyskala wiecej niz dobre recenzje .
        Te talerzyki" na tylnych kolach tak hamuja jak w nowym passacie o srednicy patelni dla szescioosobowej rodziny.Awiesz dlaczego tak jest ?Masa!!!! Dzis to najwazniejszy aspekt !Dlatego tez Mazda 6 przyspiesza ponizej 7sec
        Poczytaj ,poje

        • 5 1

        • Chyba nie

          Ta Mazda ma poniżej 8 sekund do setki a nie jak piszesz

          • 0 0

    • przecież to wygląda jak audi i standardowo kopia swistel

      • 3 2

  • Diesel? W Alfie?!? Pewnie jeszcze z AdBlue... (2)

    Tak, wiem, że Fiat robi najlepsze diesle, sam zresztą 5 lat cieszyłem się Vectrą z silnikiem wysokoprężnym z Fiata i Alfy 159, no ale to była niemiecka taczka, a nie piękna, subtelna Alfa Romeo. Brakuje wersji benzynowej, takiej 2.0-2.2 i ok. 250 KM, oczywiście manual, koniecznie z opcją 4x4.

    • 27 4

    • Nie martw się w najbliższym czasie ma się pojawić i takie cudo ;)

      • 6 0

    • podobno będzie w okolicach września

      • 0 0

  • (2)

    Dramat z tą paletą silników żadnej benzyny oprócz topowej wersji.. Miałem 147 i 159 to dobre auta.

    Jak pojawi się jakaś wersja 280-400 koni to biorę w ciemno.

    • 8 2

    • (1)

      Dobrze prawisz. Europa odchodzi od diesli, a oni walą praktycznie same diesle, bo ten V6 to będzie promil sprzedaży. Brakuje jakiegoś 2.0 200KM. Może niech poproszą VW o jakiś silnik, jak sami nie mają?

      • 2 1

      • Sam se odpowiem. Ponoć będzie 2.0 200KM oraz 280KM. Ale i tak dziwnym jest startowanie z ofertą z silnikami diesla.

        • 5 0

  • 150KM z 2.2, czemu tak mało? To jakiś błąd? (4)

    ?

    • 1 11

    • Po co więcej.

      W dieslu liczy się moment obrotowy a nie moc.

      • 8 1

    • (2)

      Norma u dzisiejszych producentów aut. Po prostu zdławiona programowo żeby se Mirki w leasingu przytulili. Pojedziesz do jakiegoś v-techa albo innego tunera i ci za tysiąc pinćset zrobi ci te 180 a nawet i 220 kuni jak ładnie poprosisz ;)

      • 10 3

      • (1)

        Potem pewnie wytniesz DPF, zamienisz dwumasę na zwykłe sprzęgło i może jeszcze pojeździsz te 70 tys.

        • 8 4

        • 2.0 TDI 225 tkm- Fabryka 148 koni 332 nm

          Takie parametry zza nowosci mial moj TDI z roku 2008.
          Po s-hamowaniu w Wawie w jednym z profesjonalnych warsztatow zrobilo sie 175 koni i 370nm .Tak mialo byc.Niektorzy maja wiecej lub mniej jak kto woli i do czego ma sluzyc auto.
          Efektem tych zabiegow przesunięto moment obrotowy przy czym turbo dziura zrobila sie mniejsza oraz przyrost mocy sie wyplaszczyl w niskim zakresie obrotow.A ma to ogromny wplyw na zywotnosc podzespolow o ktorych napisales kolego...
          Dzis mam 226 tkm...bez naprawy zadnej z powyzszych wymienionych przez ciebie czesci!!!! Ba, od nowosci jest ta sama turbina!!! Na szczescie fabrycznie nie bylo jeszcze DPFu.
          Umiejetny tuning oraz olej w glowie podczas jazdy ma ogromne znaczenie.
          Dlatego tez tacy jak ty zawsze bede mieli takie opinie i awaryjne samochody.Poduczyć należało by sie sie jeszcze troszke zanim innych wprowadzisz w blad.

          • 1 0

  • czy w tych dieslach trzeba lać adblue ?

    • 1 3

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Event w Audi City Gdańsk

warsztaty, dni otwarte

Wystawa amerykańskich aut zabytkowych "Made in USA 2"

zlot

Ogólnopolski Zlot Mercedesów Rumia 2024

zlot

Sprawdź się

Sprawdź się

Jakiego koloru są "zabytkowe" tablice rejestracyjne?

 

Najczęściej czytane