• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Zwężona obwodnica na Węźle Karczemki

Maciej Naskręt
15 grudnia 2010 (artykuł sprzed 13 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Najdłuższa ulica w Trójmieście widziana z góry

W środę drogowcy niemal na cały dzień zwężą Obwodnicę Trójmiasta w obu kierunkach na wysokości Węzła Karczemki.



Drogowcy z gdańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad informują, że z uwagi na montaż elementów przęsła wiaduktu w ciągu ul. Kartuskiej zobacz na mapie Gdańska na węźle Karczemki nad ranem 15 grudnia br. jezdnie Obwodnicy Trójmiasta zostały zwężone do jednego pasa ruchu w każdym kierunku.

Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała ok. 24 godzin.

Miejsca

Opinie (44) 2 zablokowane

  • Znowu ktoś bez wyobraźni? (13)

    Jak małą trzeba mieć wyobraźnię by nie przewidzieć skutków tego zwężenia.
    Nie można było tego zrobić w niedzielę lub w 3 kolejne nocki po 8 godzin?

    • 40 36

    • (7)

      budują to źle, nie budują to też źle, co za ludzie w tej Polsce.... wyjedź se na Anglii albo do szkopów, tam masz już wszystko pobudowane

      A tak na marginesie zastanów się zanim coś napiszesz na temat technologi wykonywania obiektów budowlanych, przeczytaj pare książek i będziesz wiedział co kiedy można robić, kiedy przerywać prace a co wymaga ciągłej pracy i kontroli.
      Poza tym firma ma swoj harmonogram i jak by miała czekać do weekendu to pewnie każdego dnia traci ileś tam tyś. zł, wiec ludzie troche pokory, bo przynajmniej coś się zaczęło dziać w Polsce od paru lat i wszystko idzie w dobrą stronę, nie narzekać tylko się cieszyć

      • 30 18

      • Budować, ale z głową (4)

        Wiesz wystarczy wyjechać z tego zaścianka by się dowiedzieć, że jednak można inaczej.
        Każdy remont czy przebudowa powinien zawierać analizę ruchu drogowego w czasie przebudowy i plan minimalizacji negatywnych skutków powinien być uwzględniony już na etapie projektu. Wtedy jest gwarancja, że nikt nie powie 'niedasię'.

        • 16 8

        • (3)

          ok, ale moze to jest ten etap prac że poprostu nie da się tego podzielić na 3x8h tylko wymaga to ciągłej pracy 24h i wtedy taka sytuacja jest nie nieunikniona. Nie wiadomo co oni tam bedą montować więc po co się spinać niepotrzebnie

          • 10 4

          • W niedzielę też 'niedasię' (2)

            Jeśli się nie da podzielić to czy również 'niedasię' w tego robić w niedzielę?
            Dzisiaj korek jest do węzła Kowale, około 5 km, co najmniej dododatko pół godziny stania. Skutki dość wymierne i kilka rzędów wielkości większe niż ewentualna praca kilkunastu osób w niedzięlę.

            • 9 5

            • (1)

              To postoisz 30 min dłużej. Zbawi Cię? A jeśli nie możesz czekać, to wyjedź 30 min wcześniej. Marudy, malkontenci, tak źle, tak niedobrze. Jakby w niedzielę budowali też byś pisał, że w niedzielę na wycieczkę jechałeś i musiałeś stać.

              • 6 9

              • Chętnie wyjadę tylko niech poinformują kierowców łaskawie dzień wcześniej o zamknięciu pasa ruchu korek byłby na pewno mniejszy

                • 1 0

      • nie remont i korek jest problemem

        Problemem jest brak informacji, ani w radio, ani w prasie, ani w necie, ba, nawet przejeżdżając wczoraj przez Karczemki nie widziałem tam żadnej informacji o zwężeniu. W nocy budowlańcy postawiły znaki i mamy sobie radzić. Heloł, mamy XXi wiek, społeczeństwo informacyjne, tak trudno wysłać parę maili do mediów z odpowiednim wyprzedzeniem?

        • 11 1

      • ooo, zakuty politechniczny łeb?

        wszyscy macie założonego przez polibudę raka na mózgu. Raka postaci: NIE DA SIĘ

        • 1 2

    • sluchaj (2)

      żeby robić nocki czy sobotę-niedziele trzeba dać zarobić pracownikom a myślisz ze inwestor da???? w pysk umowy SA robione aby najtaniej taka jest specyfikacja do póki w PL nie będzie godziwych zarobków będziemy się brandzlować remontami wieczność.

      • 5 2

      • To niech dadzą (1)

        Dodatek za pracę nocną to ułamek promila kosztów przebudowy. Również jest to ułamek promila kosztów jakie generuje 5 km korek i wydłużenie czasu przejazdu o ponad pół godziny. Czyli uwzględniając natężenie ruchu jakieś 10 tys godzin spędzone w korku przez samych tylko kierowców i kilka tysiący litrów paliwa zużyte na podgrzanie atmosfery).

        • 5 0

        • tych kosztów nie ponosi inwestor...

          • 2 0

    • polska - lud ogłupiały wiecznie niezadowolony

      widocznie nie można było skoro nie zrobili

      • 2 6

    • łapów.czka

      pytanie powinno być inne - ile to kosztuje, żeby dostać zezwolenie na takie roboty w środku tygodnia....
      ach... czy normalny człowiek zawsze będzie śmieciem w tym kraju...

      • 1 0

  • ? (2)

    Czy taka informacja nie powinna być podana wczoraj.. ? Bo dzisiaj to już za późno.. korek jest gigantyczny.

    • 70 2

    • ej chłopie nikt o tym wczoraj jeszcze nie wiedział!

      GDDKiA nie chciała straszyć, że mimo trudnych warunków oni zwężają drogę!

      • 8 0

    • ALE OCZYWIŚCIE POSTULAT O POSZERZENIE OBWODNICY DO MIN. 3 PASÓW TO FANABERIA KIEROWCÓW...

      • 3 0

  • Heh, trochę spóźniona wiadomość (3)

    Wcześniej o zwężeniu już powiedział nam Autopilot, chociaż dobrze wiedzieć z jakiego powodu ludzie znowu stracą kilka godzin w drodze do pracy.

    • 20 1

    • kto straci, ten straci (2)

      jak ktoś się zbudował lub zamieszkał z dala od komunikacji szynowej i ma także położone miejsce pracy, to traci codziennie więcej niż mu się wydaje, bez względu na skalę robót drogowych.

      swoją drogą informacja powinna być podawana z większym wyprzedzeniem

      • 5 1

      • (1)

        A gdzie w mieście jest dostęp do komunikacji szynowej?
        Wąski pas wzdłuż skmki i praktycznie dublujących ją tramwajów, plus Nowy Port i Chełm. Coś pominęłam?

        • 4 1

        • Kloszardzi mają miejsce pracy i zamieszkania blisko komunikacji szynowej.

          sm to pewnie jeden z nich - wyśmiewa tu wszystkich mieszkających na osiedlach w Gdańsku Południe.

          • 0 0

  • o kur.a!

    Ale będą jaja!!!!

    • 14 2

  • Slabo oznaczone...jak zwykle!

    jak bym wiedziała wcześniej, nie próbowałabym dziś staranować barierek....
    Slabo oznaczone...jak zwykle!

    • 5 3

  • szkoda, że wcześniej nikt nie podaje takich informacji to nie spędziłbym niepotrzebnie 35min w korku

    • 19 1

  • NIE JEST ZLE

    U NAS JUZ DAWNO FUNKCJONUJA MOSTY PONTONOWE I PRZEPRAWY PROMOWE
    eUROPA JEST DALEKO W TYLE

    • 2 3

  • NOOOO TO TERAZ KORKI BĘDĄ NA POTĘGĘ!!!!!!

    • 5 1

  • co za nowość? korki są codziennie, w miastach wg prof. Suchorzewskiego będą codziennie (5)

    bez względu na skalę inwestycji drogowych.

    miasta kładące nacisk na komunikację publiczną (szynową), strefy piesze i pieszo-rowerowe w centrum oraz komunikację rowerową mogą przetrwać i się rozwijać

    w miastach "samochodowych" jest i będzie coraz gorzej
    czy jest wyjście z tego koszmaru?

    Popatrzcie jak to się robi w Ameryce (Północna naśladuje Południową - hahaha)

    www.streetfilms.org

    • 3 12

    • Bzdury (4)

      Proponuję wycieczkę do Indii. Tam można się przekonać co znaczy rozwój bez inwestycji drogowych. Wybacz, ale jeśli miałbym wybierać 100 razy wolę Los Angeles niż Bombaj.

      • 2 2

      • San Francisco wybiera Kopenhagę, a nie Bombaj (3)

        Bombaj i Sajgon to już często u nas jest

        Ciekawe, jakbyś ocenił władze miasta, które zbudowałyby sześciopasmową drogę szybkiego ruchu przez środek miasta opowiadając, że to udrożni jego system komunikacyjny
        a codziennie byś na niej zakwitał w korku

        tak właśnie zrobiły władze Moskwy, a nie Bombaju

        • 1 1

        • Licealista teoretyk (2)

          San Francisco można powiedzieć, że znam lepiej od Warszawy. Więc nie pisz mi tu takich bzdur.

          • 0 1

          • Mimo szerokich dróg Warszawa jest zakorkowana jak mało które miasto (1)

            w SF nie byłem jeszcze, ale byłem w wielu miastach, gdzie z korkami skutecznie się walczy nie poszerzając dróg, a nawet je zwężając.

            W SF po trzęsieniu ziemi rozebrano estakadę szybkiego ruchu zbudowaną w latach 50-tych i mieszkańcy odetchnęli.

            Los Angeles ma niskie miejsce w rankingach jakości życia, przoduje za to w zużyciu energii na mieszkańca (przez marnotrawne spalanie paliw w korkach na wielopoziomowych drogach szybkiego ruchu).
            Nie byłem tam, ale w wielu innych miejscach USA traciłem czas w korkach na drogach "szybkiego" ruchu w centrum.
            Nie pisz o bzdurach tylko przedstawiaj argumenty.

            Aby rozpoznać temat, wystarczy skorzystać z internetu, ale jak nie akceptujesz oczywistości, to Twój problem

            • 1 0

            • Ja tam byłem długo nie potrzebuję Internetu by 'rozpoznać temat'

              Te korki nie są takie straszne. Na ogół średnia prędkość wychodziła mi 30 km/h. Ale te korki są przez godzin-dwie w ciągu doby. Poza tym się jedzie stówą i nawet odległość 50 km nie jest problemem czasowym. Wszystko od drzwi do drzwi. Nie ma konkurencji z innymi środkami komunikacji.
              Chcesz porównywać jakość życia w LA to porównuj z podobnymi aglomeracjami Bombajem, Seulem, Tokio, Meksykiem lub Nowym Jorkiem.
              Jeśli idzie o SF to przez środek miasta przebiega autostrada US-101, która przechodzi w I-80 przez Bay Bridge do Oakland, Berkley, itd. 10 pasów ruchu, po 5 w każdą stronę na dwupiętrowej estakadzie dojazdowej.
              A ta odnoga, którą zburzyli to zarzucony projekt, więc nie wiem na czym miał polegać ten oddech. W dodatku SF to tylko mniej niż 10% aglomeracji. I warto spojrzeć na mapę ile tam jest autostrad. Amerykańska aglomeracja jak każda inna.

              • 0 0

  • Nie można było poinformować o tym chwilę wcześniej? (2)

    40 minut spóźnienia do roboty.
    Tragedii nie ma, ale gdybym wiedziała, to bym sobie inaczej zorganizowała poranek.

    • 13 5

    • jak nie Świętokrzyska to obwodnica...

      obawiam się, że poranki to trzeba sobie będzie codziennie reorganizować ;)

      • 3 0

    • a wczoraj tak kozaczyłaś jak to słodziutko i bez masła sie jeżdziło :)) he he he

      • 2 3

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Levante to pierwszy SUV w historii marki:

 

Najczęściej czytane