Fiat Panda III (2013-teraz) (produkowany od 2012)

Panda to samochód który daje Ci to, co najlepsze, oferując innowacyjne rozwiązania, wyposażenie i technologie stworzone by ułatwiać życie na co dzień - z nutką radości i spontaniczności.

"Kwadrokoło" albo "squircle" to nowy symbol identyfikujący Pandę. Ten unikalny kształt geometryczny odwzorowany jest w każdym detalu stylistycznym Pandy aby stworzyć wrażenie jedności kwadratu (synonim efektywności i solidności) oraz okręgu (odzwierciedlenie przyjemnego charakteru i zdolności adaptacji).
W kategoriach wyglądu zewnętrznego, Panda przeszła elegancką restylizację polegającą na zmiękczeniu i zaokrągleniu kształtów regularnej i praktycznej bryły nadwozia tak, aby maksymalnie wykorzystać przestrzeń wnętrza.
Nadwozie

Silna osobowość Pandy emanuje już od przodu nadwozia. Nieco wypukła pokrywa komory silnikowej łączy się płynnie z eleganckim, poziomym grillem i zaokrąglonymi reflektorami, których zręczne podkreślenie tworzą niżej umieszczone klosze świateł do jazdy dziennej (DRL).
Nowa Panda Zmianie uległy także elementy stylistyczne wyróżniające Pandę drugiej generacji, m.in. pionowe tylne lampy i trzecie okno, którego narożniki złagodzono, tworząc efekt ciągłej powierzchni oszklonej. Gładkie i wyoblone kształty nadano także listwom ochronnym zderzaków i błotników, akcentując uterenowiony styl nowego modelu.
Szyba tylna jest zagłębiona w płaszczyźnie tylnej klapy nadwozia. Patrząc z boku, trudno oprzeć się wrażeniu lekkości zawieszenia dachu nad tylnymi słupkami nadwozia.
Wnętrze

Panda to idealny wybór dla osób poszukujących wygody: jest obszerna i funkcjonalna, poczynając od 14 schowków - aż do przestrzeni bagażowej o pojemności 225 litrów (oparcia siedzeń tylnych w normalnym położeniu) rosnącej do 260 litrów po przesunięciu kanapy do przodu oraz do 870 litrów po złożeniu oparć.

Obszerny i komfortowy przedział pasażerski nowej Pandy zapewnia ogromną swobodę użytkowania ponieważ Nowa Panda zdolność adaptacji do potrzeb i wszechstronność zastosowań to znane, "mocne" strony miejskiej Pandy. Otoczona kolorową ramą deska rozdzielcza posiada obszerną półkę na wszystko, co należy mieć pod ręką. Poniżej półki znajduje się już bardziej klasyczny, zamykany schowek. Komfort prowadzenia zapewnia umieszczony wysoko w konsoli centralnej drążek zmiany biegów. Dla ułatwienia ruchów kierownicą jest ona okrągła od zewnątrz lecz "kwadratowa" od środka, co sprzyja pewności uchwytu (bardziej ergonomiczna) oraz widoczności instrumentów na panelu wskaźników.
Kolejną zmianą stylistyczną i funkcjonalną jest nowa dźwignia hamulca ręcznego, której niewielki kształt, przypominający trochę "mysz komputerową" pozwala bardziej racjonalnie wykorzystać miejsce na tunelu centralnym pomiędzy przednimi fotelami.

Nowa Panda ma także obszerniejsze, lepiej wyprofilowane i wygodniejsze fotele typu slim o szerszym zakresie regulacji (21 cm w poziomie i 6 cm w pionie), zapewniające zwiększoną ilość miejsca na nogi dla pasażerów tylnych, a więc wyższy komfort jazdy.
W opcji wyposażenia dostępny jest fotel kierowcy z regulacją wysokości oraz fotel pasażera z składanym na płasko oparciem (w stolik). Po złożeniu oparć siedzeń tylnych powstaje płaska podłoga ładunkowa na długości przedziału pasażerskiego (ponad 2 metry) pozwalająca na maksymalne wykorzystanie przestrzeni wewnątrz.

Dane techniczne:

Silniki: 1.2/69 KM, 09 Twinair/85 KM, 1.3 Multijet/75 KM

Foto Moto

    Opinie

    Dodaj opinię

    Dodaj opinię

    Odpowiedz

    Klikając "wyślij", akceptujesz regulamin dodawania opinii.
    zamknij

    Wydarzenia