- 1 Mapa pożarów aut w Trójmieście (112 opinii)
- 2 Auto wjechało w pieszych i w budynek (305 opinii)
- 3 "Podatek od aut spalinowych i tak będzie" (146 opinii)
- 4 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (203 opinie)
- 5 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (378 opinii)
- 6 Nowy Ford Mustang już w Trójmieście (113 opinii)
Giulia Quadrifoglio zawitała do Trójmiasta
W obu trójmiejskich stacjach Alfy Romeo można już podziwiać długo wyczekiwaną Giulię Quadrifoglio. Ceny tego piekielnie szybkiego auta rozpoczynają się od niespełna 360 tys. zł.
Pierwszy egzemplarz Alfy Romeo Giulia Quadrifoglio pojawił się w Trójmieście w grudniu ubiegłego roku. Urodziwa "włoszka" zaparkowała w gdyńskim salonie Auto-Mobil przy ul. Wielkopolskiej 241 . Nieco dłużej na swoją premierową koniczynkę czekał dealer z Gdańska. Giulia Quadrifoglio do stacji Auto Plus przy al. gen. Józefa Hallera 132 przyjechała w pakiecie z Veloce, czyli Giulią w najbogatszym wariancie wyposażenia z napędem na wszystkie koła.
Przypomnijmy, że topowa wersja Giulii została wyposażona w benzynowe podwójnie doładowane V6 o pojemności 2,9-litra, które generuje moc 510 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Silnik opracowany przez inżynierów Ferrari pozwala na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 3,9 s. A to oznacza, że Quadrifoglio jest szybsze od m.in. BMW M3 (4,3 s) czy Mercedesa-AMG C 63 (4,1 s). QV jest w stanie rozpędzić się do prędkości aż 307 km/h. Dodajmy, że Giulia z koniczynką wykręciła na Północnej Pętli doskonały czas - 7 minut i 39 sekund. To dokładnie taki sam wynik, jaki osiągnęło na tym torze Ferrari 430 Scuderia.
Ceny Giulii Quadrifoglio rozpoczynają się od 359 tys. zł (wersja z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów). Za automatyczną 8-stopniową przekładnię należy dopłacić 10 tys. zł. Póki co, w Trójmieście nie sprzedano jeszcze najmocniejszej wersji Giulii.
Warto dodać, że cennik bazowej Alfy Romeo Giulia rozpoczyna się od ceny 139 tys. zł za egzemplarz wyposażony w silnik wysokoprężny o pojemności 2,2 litra i mocy 150 KM.
Czytaj także: Alfa Romeo Giulia otwiera nowy rozdział
Nasz test Alfy Romeo Giulia.
Miejsca
Opinie (134) 5 zablokowanych
-
2017-01-17 08:22
silnik "2,9-litra, które generuje moc 510 KM" (3)
Kurcze, taka duża moc z takiego silniczka? bałbym się, że mi tłoki przez maskę wyskoczą...
- 0 3
-
2017-01-17 08:48
ale to nie VW
- 2 0
-
2017-01-17 15:40
(1)
Raczej nie będzie dane ci tego sprawdzić.
- 0 0
-
2017-01-17 16:58
racja :-)
nigdy nie kupię VW
- 0 0
-
2017-01-17 09:20
poczekam na wersję Sportwagon z mocną benzyną (1)
- 2 0
-
2017-01-17 10:13
ciekawe czy będzie taka piękna jak 159
- 0 0
-
2017-01-17 12:14
jeszcze 4 miesiace bede odkladal kase z 500 plus i bede mia calosc na nowke
- 0 0
-
2017-01-17 14:48
bella
- 0 0
-
2017-01-17 18:03
Brak
3 lata i niema do tego alta części i to jest nie do wiary lipa na maksa pozdrawiam
- 0 0
-
2017-01-17 20:43
dla krytykantów marki Alfa tak się składa, że większość samochodów, którymi jeździcie nawet tymi niemieckimi zostały zaprojektowane przez włoskiego projektanta samochodów tak się składa, że bez niego jeździli byście dalej moskwiczami. Dla niedouczonych Pan na literę G z imienia i nazwiska.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.