• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowa Insignia debiutuje w Opel Konocar

22 czerwca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 

Po dziewięciu latach od pojawienia się na rynku debiutanckiej odsłony Opla Insignii, w końcu doczekaliśmy się drugiej generacji flagowego modelu niemieckiego producenta. W najbliższy weekend odbędzie się ogólnopolska premiera zupełnie nowej Insignii. Auto będzie można podziwiać w gdańskim salonie Opel Konocar przy al. Grunwaldzkiej 303 zobacz na mapie Gdańska.



Podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie odbyła się oficjalna światowa premiera nowego Opla Insignii. Niemcy pochwalili się światu modelem w dwóch wariantach nadwozia: Grand Sport (liftback) i Sports Tourer (kombi). Po blisko czterech miesiącach od tamtego wydarzenia, oba samochody będzie można zobaczyć na żywo w Gdańsku. Wystarczy w ten weekend, 23-25 czerwca, wybrać się do salonu Opel Konocar. Na gości dni otwartych czekać będą atrakcje, w tym jazdy testowe nowym modelem.

- W trakcie dni otwartych nowej Insignii klienci będą mieli możliwość zobaczenia pojazdu w wariancie Sports Tourer w najbogatszej wersji wyposażenia Elite, który zaparkuje w naszym salonie. Ponadto wszystkich zainteresowanych zapraszamy do odbycia jazd próbnych samochodem demonstracyjnym w nadwoziu Grand Sport wyposażonym w jednostkę wysokoprężną. Fani większych silników benzynowych będą mogli zapisać się na testy debiutującej jednostki o mocy aż 260 KM z zupełnie nową, 8-biegową przekładnią automatyczną oraz napędem na cztery koła - zapewnia Rafał Konowałek, szef sprzedaży w Opel Konocar.
Ople Insignia w nadwoziach: Sports Tourer i Grand Sport Ople Insignia w nadwoziach: Sports Tourer i Grand Sport
Jaka jest nowa Insignia? Opel zapewnia, że pod każdym względem lepsza od swojej poprzedniczki. Rzeczywiście, należy oddać Niemcom, że odrobili prace domowe i poprawili wszelkie niedociągnięcia pierwszej generacji. Teraz nowa Insignia może pochwalić się eleganckim i dynamicznym wyglądem, ale również praktycznym wnętrzem. Auto zostało zbudowane na nowej płycie podłogowej, dzięki czemu udało się nieznacznie powiększyć jego rozmiary, ale przede wszystkim odchudzić jego masę nawet o 200 kg.

Niemieckim projektantom zależało na sportowym charakterze nowej Insignii. Dlatego zdecydowali się na kilka zabiegów, dzięki którym udało się osiągnąć zamierzony cel, to m.in. zwiększony rozstaw osi, spłaszczone reflektory przednie, obniżony grill, ciekawe przetłoczenia na drzwiach i wyraźnie opadająca linia dachu niczym w coupe.

Nowy Opel Insignia prezentuje się bardzo korzystnie. Nowy Opel Insignia prezentuje się bardzo korzystnie.
Nowa Insignia oferowana jest w trzech wersjach wyposażenia: Enjoy, Innovation i Elite. Trzeba przyznać, że już samo wyposażenie podstawowe robi wrażenie. Klienci kupujący Insingię z bazową konfiguracją otrzymają auto z m.in. systemem ostrzegania przed kolizją z funkcją wykrywania pieszych, asystentem utrzymywania pojazdu w pasie ruchu, wspomaganiem hamowania przy małych prędkościach w celu uniknięcia potencjalnej stłuczki, monitorowaniem odległości od poprzedzającego auta czy systemem automatycznego hamowania awaryjnego.

Dzięki bardzo bogatemu wyposażeniu dodatkowemu, Insignia bez żadnych kompleksów może aspirować do segmentu premium. Auto można doposażyć w ciekawe rozwiązania i gadżety, takie jak: matrycowe reflektory adaptacyjne Opel IntelliLux LED z 32 diodami o zasięgu 400 metrów, wyświetlacz przezierny (Head-Up Display), system multimedialny Navi RF900 IntelliLink, czujniki wykrywające ruch poprzeczny z tyłu oraz przeszkody z boku (rozwiązanie szczególnie przydatne podczas wyjeżdżania tyłem z miejsca parkingowego), kamerę 360 stopni, fotele z funkcją masażu i 8-kierunkową regulacją położenia, elektryczne odmrażanie przedniej szyby, kamerę "Opel Eye" rozpoznającą znaki drogowe czy adaptacyjny układ zawieszenia FlexRide.

Stonowane wnętrze nowej Insigni.

Stonowane wnętrze nowej Insigni.
W ofercie silnikowej klienci znajdą w sumie aż 15 pozycji. To trzy "benzyniaki" i cztery diesle w różnych konfiguracjach. Podstawową jednostką napędową jest 1.5-litrowy "benzyniak" Turbo Ecotec o mocy 140 KM. Na osoby szukające wrażeń czeka najmocniejszy, zupełnie nowy silnik benzynowy o pojemności 2 litrów i mocy 260 KM. Miłośnicy jednostek wysokoprężnych będą wybierać między CDTI o pojemnościach 1.6 i 2.0. Mniejsze pojemności generują moce 110 KM i 136 KM, natomiast większe jednostki odpowiednio - 170 KM i 210 KM.

Cennik nowej Insignii otwiera kwota 99 900 zł za egzemplarz w wersji Enjoy ze wspomnianym silnikiem benzynowym 1.5 (140 KM).

Dni otwarte nowej Insignii w salonie Opel Konocar

Godziny otwarcia:
23 czerwca (piątek) - od 9 do 18
24 czerwca (sobota) - od 10 do 16
25 czerwca (niedziela) - od 10 do 16

Program:
- prezentacja walorów nowej Insignii
- jazda testowa
- konfiguracja własnego egzemplarza oraz przygotowanie indywidualnej oferty
- poczęstunek dla klientów
  • Nowy Opel Insignia.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (163) 3 zablokowane

  • trzeba być dzieckiem aby kupować opla... (8)

    • 7 9

    • (6)

      Bo prawdziwy polski macho kupuje vw b5 w tdi...
      he he he

      • 9 2

      • Kupuje. I jest zadowolony. (5)

        Bo jest fajny. I nie jest to Opel.

        • 1 7

        • (3)

          Jest rok 2017, a nie 2003

          • 4 0

          • Pewne rzeczy sie nie zmieniaja tak szybko... (2)

            Nowy opel jest gorszym wyborem od 10cio letniego VW.

            • 1 5

            • Napisz wprost, że nie stać cię na jakikolwiek nowy samochód...
              Oczywiscie używki opony z Niemiec też są ok

              • 2 0

            • taa VW są jak wino, czytane po angielsku

              • 2 0

        • fajny i pełnoletni

          sory ale takie auta kupuje ktoś kto nie ma kasy na lepsze

          • 3 0

    • dziecko to moze taka opinie napisac..

      prawdziwy mezczyzna doceni kunszt izynierii.. opel ... robi coraz lepsze samochody

      • 0 0

  • Uwaga na serwis KONOKAR ! (2)

    Bardzo słaby ! Po dezynfekcji klimatyzacji cała rodzina kichała. Dopiero u halera ogarneli temat.
    Mocno nie polecam

    • 5 2

    • Jestes pewny, ze w tym drugim ogarneli?

      Watpie... moze juz sie przewietrzyl.

      • 3 0

    • Widicznie masz kiepską rodzinę.

      • 1 1

  • Piękne auto

    Samochód super. Cała moja rodzina jeździ Oplem. Wszystkie kupione w Konocarze.

    • 0 2

  • Konocar ma najlepszy i najtańszy serwis

    Bardzo uczciwa firma. Świetni fachowcy.Na Insygnie niestety mnie nie stać.

    • 4 4

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Debiut nowego Opla Insignii

    dobrze już, dobrze

    ale już przestańcie sobie sami pisać te komentarze, bo głupio to wygląda. Serio.

    • 9 2

  • (5)

    Ja mam Opla Corsę C 1.7 DTI ISUZU BEZ KOŁA MASOWEGO . Najlepszy silnik w historii motoryzacji ( oprócz 1.9 VW ). Spalanie na trasie około 3.8 w mieście 5. Polecam wersję trudno dostępna 1.7 DI tam spalanie mniejsze jeszcze o 0.5 litra.

    • 1 6

    • (3)

      Wow... nieźle go ciśniesz .... mi taki pali 2,5 litra

      • 3 1

      • (1)

        Wow2 - mi tam pali 0 ltr 100/km - stoi popsuty i rdzewieje... Ps. 1.7 DTI - to najgorszy silnik.

        • 1 2

        • Najgorszy jak się kupuje szepty z Niemiec od turasow a nie np Krajowe

          • 0 1

      • Nie możliwe

        • 0 1

    • najlepszy silnik

      A diesel Fiata,1910 ccm JTD, później multijet ? Pionier technologii nowoczesnych silników wysokopreznych .

      • 0 0

  • Czy też będzie tak kiepski (3)

    jak poprzednia wersja?...

    • 4 5

    • Czarek (2)

      Daj spokój

      • 1 3

      • Maciek (1)

        to ten od mleka z Maćkowych? ;)

        • 1 0

        • tak ten Maciek od dojenia krów

          • 1 0

  • Tak ludzie narzekają (1)

    A po ulicach jeździ cała masa opli. To nie alfy, które więcej stoją w warsztacie, królowe lawet, czy inne gnijace mazdy

    • 3 5

    • dobre auto flotowe, w miarę tanie, 2 lata pojeździ i do ludzi

      • 2 0

  • to auto debiutowało chyba jakoś w maju na biegach w Gdyni jesli dobrze pamietam

    więc w sumie żaden nius

    • 2 4

  • po co kupować opla? (4)

    a zwłaszcza nowego?
    skoro można kupić golfa albo passata?

    • 5 6

    • Ta a kto by chciał pasatem albo golfem jeździć chyba wiesniak z kartus

      • 4 2

    • No wlasnie.

      Pelna zgoda. Nie bez przyczyny firma od lat nie mogla wyjsc z dolka i trafila we francuskie rece.

      • 0 0

    • Ok
      Ale Kaszuby to nie jedyny rynek zbytu samochodów i producenci średnio się przejmują faktem, iz VW to kultowa marka tam, zwłaszcza z silnikiem tdi

      • 3 0

    • po co kupować VW albo Opla

      skoro można mieć porządne japońskie auto, albo taniego fiata

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Jakie zwierzę widnieje w herbie Abartha?

 

Najczęściej czytane