- 1 Burza o "nowy" parking, który już istnieje (230 opinii)
- 2 Dodatkowy lewoskręt odkorkuje Trasę WZ? (205 opinii)
- 3 Mapa pożarów aut w Trójmieście (132 opinie)
- 4 Po majówce podwyżki na stacjach paliw? (60 opinii)
- 5 Podsumowanie majówki na drogach (62 opinie)
- 6 Nowe, elektryczne Volvo EX90 w Trójmieście (79 opinii)
Alfa Romeo Giulia przyjechała do Auto Plus w Gdańsku
Ta urodziwa "włoszka" wyobraźnie fanów motoryzacji rozpala w zasadzie od samego początku, czyli od pierwszych hucznych zapowiedzi turyńskiego producenta. Mowa o najważniejszym modelu Alfy Romeo od wielu lat, a kto wie, być może w całej historii marki. Poznajcie ją, poznajcie piękną Giulię.
Powrót do napędu na tylną oś, prawdziwie sportowy charakter, a w najbardziej atletycznej wersji Quadrifoglio 510-konny "zabójca" najmocniejszych rywali w segmencie. Już nie tylko BMW M3 czy Mercedes C63 AMG mogą czuć się poważnie zagrożone. Wspaniałe właściwości jezdne i zaledwie 3,9 sek. do "setki" dotychczas zarezerwowane były dla samochodów pokroju Porsche 911. Ceramiczne hamulce potrafią zatrzymać rozpędzoną do 100 km/h, ważącą 1524 kg cudowną "włoszkę" na 32 metrach.
Do tego pełne pięć gwiazdek bezpieczeństwa w teście Euro NCAP. Giulia egzamin z ochrony dorosłych pasażerów zdała na 98 proc., a to najlepszy wynik uzyskany przez samochód w tych prestiżowych testach. Czego zatem potrzeba więcej, aby rozbudzić rajdową fantazję w każdym miłośniku motoryzacji?
W gdańskim salonie Auto Plus przy al. gen. Józefa Hallera 132 można już podziwiać jeden z pierwszych dostępnych w Polsce egzemplarzy Alfy Romeo Giulia. Samochód w wersji Super ze 180-konnym, 2.2-litrowym turbodoładowanym silnikiem diesla wkrótce będzie dostępny do jazd testowych.
Alfa Romeo to marka o sportowym charakterze i ponad 100-letniej historii. To marka, która od zawsze wzbudzała wielkie emocje. Alfa Romeo to styl życia i pasja, zapach rozgrzanych opon i adrenalina rodem z torów rajdowych południowej Europy. To powiew świeżości w przesyconym niemiecką, nieco nudnawą motoryzacją rynku. Sam Enzo Ferrari ścigał się w Alfach... nie mógł się mylić.
Kwintesencją DNA Alfy Romeo jest najnowszy model Giulia. Po raz pierwszy od wielu lat włoska marka konkuruje nie tylko elegancją i stylem, ale również bezkompromisowymi osiągami i przede wszystkim jakością na najwyższym poziomie. Konstruktorzy Giulii garściami czerpali z technologii Ferrari i Maserati, a szczodrze użyte włókna węglowe oraz aluminium zapewniły unikalny w tej klasie aut stosunek mocy do masy. To po prostu nie mogło się nie udać.
Giulia - oprócz najmocniejszego silnika - może być wyposażona w nowy, w pełni aluminiowy silnik diesla, współpracujący z manualną skrzynią biegów lub z nowoczesną ośmiostopniową przekładnią automatyczną. O bezpieczeństwo i komfort podróżowania dbają: unikalny układ hamulcowy (Integrated Brake System wraz z Autonomous Emergency Brake, system ostrzegania o możliwości kolizji (Forward Collision Warning) oraz opatentowane zawieszenie Alfa Link. Całości obrazu dopełniają ekskluzywne materiały użyte do wykończenia wnętrza.
Czy charakterna "włoszka" sprosta oczekiwaniom? Zachęcamy do podjęcia wyzwania i sprawdzenia na własnej skórze, jak sportowe DNA pulsuje w żyłach. Doradcy Auto Plus są do Państwa dyspozycji: autoplus.com.pl (nr. tel: 58 344 72 71).
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (90) 3 zablokowane
-
2016-07-08 08:10
To tylko kawałek blachy i tworzywa sztucznego ! (2)
- 2 19
-
2016-07-08 08:15
Jak każdy samochód
Pewnie wieśwagen to że złota i diamentów...
- 8 1
-
2016-07-08 09:50
Może i masz racje...
ale jak byś posiadał i mógł sobie polatać tą najmocniejszą wersją to pewnie byś orgazmu szybciej dostał niż Ci się wydaje...
- 6 0
-
2016-07-08 08:10
Tył ładny natomiast przód brzydki. (1)
- 3 21
-
2016-07-08 23:43
raczej odwrotnie
przód ok, tył nudny
a z boku jak bmw- 1 0
-
2016-07-08 09:02
Alfa Romejo to moja ulubiena firma
Kurna biere!
Z Grażyna na bazar bendziem po kartofle jeździć.- 6 13
-
2016-07-08 09:49
Śliczna i ciekawe czy umie gotować
Fajna d*peczka z tej Giulii
- 6 3
-
2016-07-08 09:59
Jest ok ale jak to z alfą bywa d..Y nie urywa (3)
tę markę trzeba lubić. jak na alfę to trzeba przyznać,dobrze wygląda.
- 7 12
-
2016-07-08 10:13
(2)
nie to co pasek w tdi - milosc do niego kazdy janusz ma zapisana w dna
- 10 2
-
2016-07-08 10:21
vw tak,janusz jest mi obcy (1)
tdi to staroć i mało kto konkretny już o tym wspomina.mam nowego passata i jakoś mi to nie przeszkadza.wypisujesz głupoty a nie jesteś partnerem do poważnej wymiany zdań,to się czuje.zadaj sobie pytanie,być może prawdziwym januszem właśnie jesteś ty.. a alfa uwierz mi psuje się i naprawdę d..y nie urywa.miałem dwie praktycznie nowe i zawsze coś się psuło,tu nie spodziewam się wielkiej rewolucji.ale by o tym popisać musisz mieć doświadczenie januszku.
- 1 11
-
2016-07-08 23:46
co znaczy "praktycznie nowe"???
albo coś jest nowe, albo nie jest- 2 0
-
2016-07-08 10:01
(1)
Kiedyś miałem Alfę Mito, zaprzyjaźniłem się z chłopakami w serwisie w Wejherowie, średnio 2 razy w tygodniu tam bywałem, sprzedałem jak się skończyła gwarancja, nigdy więcej.
- 3 21
-
2016-07-08 21:33
Ale co? Z powodu Mito czy ..zaprzyjaźnionych chłopaków?
- 5 0
-
2016-07-08 10:04
trochę bmw,trochę audi i vw,w środku trochę vw trochę seata i skody,ogólnie kundel mieszaniec.
- 3 13
-
2016-07-08 10:09
Rajd to nie wyścig ;) (3)
"i adrenalina rodem z torów rajdowych południowej Europy" - chyba z "torów wyścigowych" ;) :) :)
- 8 5
-
2016-07-08 10:14
(1)
Właśnie! Alfa Romeo to wyścigi, a nie rajdy ;-)
- 4 3
-
2016-07-08 11:49
A do tego rajdy - rozgrywane są na "drogach publicznych", a wyścigi na torach ;)
Rajd - np. Kormoran, wyścig - np. F1, lub górski ;)- 1 3
-
2016-07-08 21:05
pb
Dobrze, że przeczytałeś i wiesz o co chodzi, 3/4 pisze na temat awaryjności w nie widzi typowego błędu merytorycznego.
- 0 0
-
2016-07-08 10:36
Wygląda jak BMW serii 3.
Jak na Alfę, to słabiutko.
- 2 12
-
2016-07-08 10:44
A kiedy będzie rozsądna benzyna 220-250KM ? (1)
- 9 2
-
2016-07-08 11:58
dobre pytanie
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.