• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Bardzo dobre wyniki sprzedaży dealerów Toyoty

mJ
25 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Trójmiejskie salony Toyoty mają za sobą bardzo dobry rok. Trójmiejskie salony Toyoty mają za sobą bardzo dobry rok.

Trójmiejscy przedstawiciele Toyoty - firmy Walder i Carter - mają za sobą bardzo udany rok 2017. Dealerzy odnotowali spore wzrosty sprzedaży. Zdaje się, że duża w tym zasługa wprowadzenia do oferty Toyoty modelu C-HR, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.



Czy podobają ci się nowe modele Toyoty?

Firma Walder, która posiada salony w Chwaszczynie i Rumi, w ubiegłym roku sprzedała 1767 egzemplarzy, czyli średnio prawie pięć samochodów dziennie. To o 229 więcej niż w roku 2016.

- Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż niespełna 500 sprzedanych samochodów przez Toyotę Walder w minionym roku to hybrydy. Ku naszej uciesze, klienci coraz częściej inwestują w te ekonomiczne pojazdy. Szczególnie widać to na przykładzie modeli C-HR oraz RAV4 - zdradza Aneta Janczewska z Toyoty Walder.
Prius Plug-in Hybrid - mistrz oszczędzania

Salon Toyoty Walder w Chwaszczynie. Salon Toyoty Walder w Chwaszczynie.
Z kolei dealer Carter może się pochwalić sprzedażą na poziomie 906 samochodów, co oznacza 20-procentowy wzrost sprzedaży. To rekord trójmiejskiego przedstawiciela japońskiej marki. Przypomnijmy, że w 2016 roku z salonu przy al. Grunwaldzkiej 260 zobacz na mapie Gdańska w Gdańsku wyjechało 149 aut mniej.

- To nie koniec rekordów, bo rok 2017 zamknęliśmy także sukcesem serwisu, który przekroczył liczbę 10 tys. zleceń. Jesienią załoga serwisu wymieniła także rekordową liczbę 700 kompletów opon - wyjaśnia Maja Lesińska z Toyota Carter.
Tymi najczęściej wybieranymi modelami przez klientów Toyoty są: Yaris, Auris, C-HR i RAV4.

Ranking najczęściej rejestrowanych aut w Trójmieście

Toyota Carter Gdańsk w roku 2017 ustanowiła swój rekord sprzedaży. Toyota Carter Gdańsk w roku 2017 ustanowiła swój rekord sprzedaży.
mJ

Miejsca

Opinie (81)

  • Wow! (2)

    I co z tego, jak i tak połowa z tych samochodów trafia na reeksport do Europy Zachodniej :)

    • 21 3

    • eldorado na kredyt .....

      zobaczymy jak długo

      • 4 0

    • Nie rozumiem jednego,prywatnie mam corolla z 2002 roku i lepki podświetlenia i ograniczniki w drzwiach nigdy nie wymagały wymiany i naprawy,działają dalej super. W pracy mamy nowe yarisy z przebiegami 67 tyś i i już dwa razy wymieniane były żarówki podświetlenia nawiewów i raz ogranicznik? Jakość toyoty to jakość starych aut typu corolla, Starlet itp . Dzisiejsza Toyota to plastik i słabe wykonanie.

      • 8 2

  • A gdzie Pan Włodzimierz (28)

    Z tymi dyrdymalami z reklamy?Jakby nowsze benzyniaki nie miały dwumasowe,rubin itp?
    Amatorszczyzna

    • 29 3

    • (9)

      Hybryda= automat, brak dwumasy, brak turbo.

      • 7 1

      • Pytania (8)

        Pytanie do zwolenników hybryd :

        Ile przejedzie hybryda bez paliwa ?

        Ile pali mniej na trasie ?

        • 6 0

        • Głupie pytania (4)

          Hybryda bez paliwa na pewno przejedzie więcej niż benzyniak bez paliwa.
          Na trasie pali tyle co benzyniak, ale hybryd nie kupuje się na trasy tylko do miasta.

          • 2 8

          • Hybryda nie pali tyle co benzyna, bo hybryda ma dodatkowo 200-300kg akumulatorów na pokładzie, więc jest zwyczajnie cięższa. Większa masa = większe spalanie, kapujesz? Dlatego kupowanie hybrydy to totalny bezsens, bo ani to na trasy ani do miasta. No, ale marketing robi swoje i lemingi kupują. Moda, jak każda, przeminie.

            • 9 10

          • nie gadaj głupot, rozładowane baterie są balastem i taki samochód pali odpowiednio więcej (1)

            Hybryda nie jest samochodem na dalekie trasy, przy prędkościach autostradowych potrafi spalić 2x więcej paliwa od takiego samego samochodu z silnikiem diesla czego osobiście doświadczyłem na przykładzie Aurisa właśnie.
            Kiedy mój firmowy Auris był w naprawie (wbrew pozorom Toyoty psują się jak każde inne auto) dostałem w zastępstwie wersję hybrydową i na trasie z Gdańska do Łodzi hybryda spaliła mi średnio prawie 11l benzyny, podczas gdy diesel pali mi średnio 6l. Hybryda jest super w mieście, automat robi swoje, poza miastem, na długie przeloty, diesel będzie jeszcze bardzo długo niezastąpiony.

            • 15 1

            • Bawią mnie takie porównania, auris spalił 11l, przy jakiej jeździe ale wnioskuje ze spalania, że jakieś 170-180. Ciekawe czy te 6 diesel palił przy tej samej prędkości i warunkach, nie twierdzę, że diesel nie spali mniej ale napewno nie są to tak wielkie różnice.

              • 0 0

          • Nie ma głupich pytań są tylko jak widać głupie odpowiedzi .
            Dobrze jest wiedzieć że przejedzie ok. 2-3 km.
            Do diesla bez szans w jakiejkolwiek konfiguracji .
            Tylko że firma tyle wydała na badania że teraz idą w przysłowiowe zaparte reklamując korzyści które "podobno" czekają po ich zakupie nowego właściciela.

            • 5 3

        • Hybryda na trasie pali tyle samo co zwykla benzyna a nawet wiecej (2,0 benz VS 2,5 benz hybr)

          na pradzie przejedzie ok 2 km.,

          • 6 1

        • Hybryda nie jest na trasę. Nie jest też po to aby jeździć bez paliwa. Silnik elektryczny wspomaga spalinowy.

          • 3 2

        • Hybryda bez paliwa przejedzie 0 m. Jakieś paliwo musi być. Może prąd, może etylina, ale musi być :-)))

          • 5 1

    • Szkoda, że nie wspomina o wymnaie baterii co 150 tys km za minimum 25 tys PLN (11)

      Ja dieslem mam już najechane ponad 300 tys i jeszcze 5 tys nie wydałem na naprawy. Tylko materiały eksploatacyjne.
      C-HR jako hybryda okazał się bardzo paliwożerny. Zastanawiałem się niedawno nad Avensisem nowym, ale żona stwierdziła, że takim paskudztwem jeździć nie będzie. Uroda rzecz gustu, trzeba jednak przyznać, że Toyota ma dość kontrowersyjny dizajn.Kupiłem ostatecznie auto niemieckie i szerze, Toyota osiągami, materiałami wykończeniowymi ma jeszcze wiele do zrobienia. Lexus to jest to, ale to zupełnie inna półka cenowa. Dla mnie Toyota jest jak Skoda, prosta, niezawodna i wyzbyta wszelkich emocji.

      • 12 6

      • (3)

        Warto przejechać się najpierw RAV4 a później Lexusem. Różnica taka że lexus lepiej wyciszony. Lexus jak to go nazwali to owca w wilczej skórze.

        • 5 1

        • Co ty za idiotyzmy wypisujesz!!! (2)

          a jakość materiałów,a możliwość aranżacji wnętrza, rodzaje i kolor skór, drewno, metale szlachetne, a spasowanie materiałów, między Lexusem a Toyotą jest przepaść.Toyotę możesz zaaranżować na kila sposobów, Lexusa na kilkadziesiąt.

          • 3 2

          • Hyundai bije je na leb z Genesisami (1)

            • 1 5

            • nie rozśmieszaj mnie:):):):):)

              a ile tego pędzie po drogach, skoro to takie dobre auto?

              • 1 1

      • Widac malo wiesz o bateriach. (5)

        Baterie w Toyotach sa dlugowieczne a wymiana co 150 tys km to bzdura i klamstwo. Priusy I generacji jezdza dalej na oryginalnych bateriach. Owszem co jakis czas moze sie cos zepsuc ale po 1) to jest 1 na 1000 samochodow, 2) Koszt nowych baterii to ok 8 tys pln a po 3) regeneracja w ASO to ok 2 tys pln!

        Widac, ze nigdy nie miales doczynienia z Toyota ale oczywiscie jestes specem od Toyot a szczegolnie od serwisowania.

        • 7 4

        • a gdzie są takie ceny? (4)

          150 tys lub 5 lat daje Toyota gwarancji i czy Ci się to podoba czy nie, musisz wymienić, jeśli nadal gwarancję chcesz mieć. Ja w ciągu roku robię około 100 tys, czyli w całym okresie gwarancyjnym musiałbym wymienić baterie przynajmniej trzykrotnie, czyli wydać dodatkowo 45 tys PLN!!!!. Oczywiście nie kupię hybrydy, bo większość czasu spędzam na drogach poza miastem i tam hybryda jest nieuzasadniona ekonomicznie.
          Cena prawda, mnie się źle napisało, powinno być 15 tys PLN. Regeneracja baterii?...
          Trzeba być niespełna rozumu, żeby się w to bawić, nie ma czegoś takiego jak skuteczna regeneracja baterii koniec, kropka!, tylko totalny technologiczny amisz może w to uwierzyć.

          • 5 4

          • Widac, ze Twoj Gulf III ma juz chyba 3 mln km. A o bateriach i ich cenach wiesz tyle co Kaczor o demokracji.

            • 4 6

          • (2)

            Ale klamczuszek z Ciebie. Toyota daje 10 lat gwarancji, wiem bo mam hybryde a nie jak Ty gdzies cos slyszales i reszte sobie dopowiedziales.

            • 4 6

            • 150 tys kilometrów sprawdź....i na samochód hybrydowy, jako całość 5 lat (1)

              Oczywiście masz 10 lat gwarancji na baterie, ale jak dobijesz szybciej do 150 tys km, musisz je zmienić, jak chcesz mieć fabryczną gwarancję na samochód.
              Także jak będziesz jeszcze miał gwarancję fabryczną i 150 tys na liczniku, szykuj się na bardzo drogi przegląd.

              • 4 3

              • Pierwsze słyszę o konieczności wymiany akumulatorów po okresie gwarancji, jeżeli będą sprawne nikt ci napewno nie będzie ich wymeniał niby po co. Analogicznie jak masz na silnik 100 tys. gwarancji to po okresie gwarancji będą ci go wymieniać. Co do hybrydy w trasie to jak najbardziej się zgadzam, pali ona mniej więcej jak zwykła benzyna ale już więcej jak disel, za to w mieście spali mniej od diesla.

                • 2 1

      • To dlatego tak dymisz.

        • 0 3

    • (3)

      Toyota to marka dla dziadków i działkowców, których zwoje mózgowe nie pracują już tak jak u normalnego człowieka, więc Zientara może im nawijać makaron na uszy, choć każdy młody człowiek wie, że to bzdety i stek bzdur.

      • 9 6

      • jo lepiej kupic Gulfa lub Astre z 2001 roku (2)

        • 2 3

        • (1)

          Nie, lepiej kupić prawdziwy samochód, czyli BMW, Lexus, Mercedes. Te, które wymieniłeś to namiastki samochodu dla mało wymagających.

          • 2 5

          • Dla wymagajacych tylko Dacia

            • 1 0

    • Chyba zostało jeszcze dużo egzemplarzy z 2017 skoro taka promocja

      • 6 1

    • Jakoś nie mówi

      nic o cenie hybrydy za min. 170 tys. zł... He, he..

      • 0 0

  • Na yarisa jakieś dwa lata odkładania ustawowej pensji (2)

    dwa lata spania w namiocie w parku oliwskim, dwa lata jedzenia w przytułkach dla bezdomnych, no ale po dwóch latach będę mieć swój wymarzony samochodzik, potem pozostanie jakieś 10 lat spania w yarisie, 10 lat podgrzewania puszek z jedzeniem na silniku...

    • 17 8

    • A na koniec oddasz Ojcu Tadeuszowi i spoczniesz w pokoju. (1)

      • 10 2

      • Na maybacha jakieś 112 lat odkładania

        raczej nic z tego

        • 0 1

  • Słaby marketing, chwalić się ilością zleceń w dziale serwisu. Powinno ich być jak najmniej. (5)

    "2017 zamknęliśmy także sukcesem serwisu, który przekroczył liczbę 10 tys. zleceń"

    Czytaj więcej na:
    https://moto.trojmiasto.pl/Bardzo-dobre-wyniki-sprzedazy-dealerow-Toyoty-n120403.html#tri

    • 24 4

    • Prosze o wymiane zarowki. (4)

      Glupek odczyta jako awarie.

      • 2 0

      • (2)

        Na wymianę żarówki do ASO, brawo.

        • 1 6

        • ja jeżdżę, a co? (1)

          nie wolno? nie miałbym pojęcia gdzie zacząć:D pomijając fakt, że obecnie w niektórych samochodach do wymiany żarówki trzeba pół przodu zdemontować:) ale lepiej samemu przecież! a potem jadą takie buraki z źle ustawionymi światłami i świecą jadącym z naprzeciw prosto w oczy jednym światłem...

          • 4 0

          • Jest pełno warsztatów które wymienią Ci żarówkę od ręki. Serio.

            • 1 0

      • nie zmienia to faktu, że

        faktycznie słaby ruch ze strony przedstawiciela marki, której marketing, przynajmniej w naszym kraju, opiera się na legendarnej 'niezawodności' (co oczywiście jest bzdurą, niczym nie różni się od innych marek) miałem dokładnie to samo skojarzenie po przeczytaniu tego zdania.

        • 0 1

  • A jakaś informacja o hucznie otwartym salonie Citroena na Morskie w Gdyni przy Biedronce, którego już dawno tam niema.

    • 7 0

  • z grubsza to samo o sprzedaży toyot co kilka dni temu

    ale tym razem bez oznaczenia "artykuł sponsorowany"

    • 15 0

  • Tak z zycia wziete. (6)

    Przeglad w ASO Toyoty 800-1500 (maly, duzy przeglad). A w Bosch Service (Pezal) taki sam przeglad to koszt zawsze taki sam czyli ok 450 zl. Jest roznica ? W tym mam olej jaki chce (porzadny). W ASO wlewaja z beczki najtansze Castrole lub cos innego co akurat maja pod reka.

    Inny przyklad.
    Wymiana zarowki wraz z zarowka (zwykla 5 watt) 66 zl. U elektryka wymiana z zarowka 5 zl. Jest roznica?

    I tak mozna wymieniac w nieskonczonosc.

    A co do Hybryd. Jesli ktos wierzy, ze RAV4 Hybryda pali 5 L/100km to wierzy w bajki. Miasto lekko 7-8L, trasa (A1) lekko 11-13L/100km przy predkosci 130-150.

    • 34 4

    • (2)

      Bo panie w ASO godzinka roboty(a raczej stania auta na warsztacie) kosztuje już 300zł.

      • 5 0

      • W niezaleznych warsztatach ludzie tez zarabiaja i jakos tam mozna taniej. (1)

        • 3 0

        • kwestia dyskusyjna

          zależy co.
          robocizna w prywatnym warsztacie paradoksalnie zwykle kosztuje tyle samo, chyba, że na upartego i złośliwie w aso rozłożą Ci tak, by roboczogodzin wyszło jak najwięcej. różnica to koszt części. jak się stosuje najtańsze zamienniki, do wychodzi duża różnica, jak oryginały- raczej niewielka lub żadna, gdy części nie można dostać poza ASO (wtedy może nawet u prywatnego drożej wyjść, bo w aso łatwo o rabaty przy większych kwotach, u prywaciarza mniej. najmniej w aso opłaca się materiały eksploatacyjne kupować- klocki, oleje, filtry, bo duża przebitka jest- jak alkohol i napoje w restauracjach...choć z drugiej strony czasem jest to jedyne miejsce, gdzie można je dostać do danego modelu...

          • 0 0

    • (1)

      1800 kg i 197 KM i spalanie 7-8 litrow rewelacja

      • 0 0

      • to 7-8

        to chyba jeżdżąc tylko z gdańska do gdyni i z powrotem w nocy na tempomacie 70 km/h. znajomy nie schodzi poniżej 11...

        • 1 0

    • Sorki, ale nie wierzę w te 450 zł za kompletny przegląd.

      Dziś żaden w miarę porządny warsztat nie kasuje mniej niż 200 zł/h, do tego koszt oleju, filtrów. 450 zł to może kosztuje sama robocizna.

      • 2 1

  • Taaa... artykulik na zamówienie. :/

    • 12 0

  • Gratulacje dla Toyoty jako jedyni publicznie krytykują trujace diesle!!I są prekursorem ekologicznych aut!! (11)

    Reszta natomiast sprzedaje przestarzały złom wypychany do Polski bo na zachodzie spada sprzedaż.

    • 4 31

    • (3)

      Krytykują diesle bo nie są w stanie stworzyć silnika spełniającego nowe durne normy emisji.

      • 10 1

      • Dokadnie tak

        Dzisiaj diesel potrafi mniej truć od benzyny, z pewnością mniej związków siarki wydala do środowiska. Technologię najlepiej widać po osiągnięciach w sportach motorowych a tych Toyota jakość zbyt wiele nie ma. Hybryda? bardzo faja rzecz dla kogoś, kto większość czasu spędza w mieście i nie robi zbyt wiele kilometrów rocznie. W takim przypadku sam bym wybrał hybrydę. Niestety ja robię trasy po 1200-1500 km i tutaj hybryda nie sprawdza się wcale.

        • 4 1

      • Toyota nigdy nie stworzyła dobrego nowoczesnego diesla (1)

        Jakieś stare wolnossaki o wysiłku rzędu 40 KM z litra, owszem. Ale nigdy nie miała udanego diesla z nowoczesnym układem zasilania i z wysokim wydatkiem mocy i momentu. Od ich diesli wręcz należy trzymać się z daleka. No i w ogóle, wyjątkowo bezpłciowe auta z własnościami trakcyjnymi wózka sklepowego.

        • 7 2

        • wypowiedzial sie Sebix, ktory nigdy nie mial Toyoty

          • 1 4

    • Te ich hybrydy to są tak ekologiczne jak wybuch w Czarnobylu. Jest to normalny pojazd z silnikiem spalinowym vide truje tak samo jak każdy inny plus do jego produkcji zużyto dodatkowe materiały na doposażenie go o napęd elektryczny, patrz choćby na baterię akumulatorów. Tak samo spala paliwo kopalniane oraz tak samo produkuje spaliny. Gdzie jest ta ekologia?

      Pomijam już fakt, iż sprawne auta, spełniające normy to pikuś jeżeli chodzi o zanieczyszczanie środowiska. Jak myślisz jak leci samolot to wypuszcza za sobą co takiego? Ano spaliny. Wiesz ile taki jeden samolot przepala na godzinę? Tyle co wszystkie sprzedane auta przez Walder i Carter w ciągu miesiąca. Szkoda, że działania proekologiczne tak zatruwają nam życie.

      • 7 2

    • Diesel ze sprawnym DPF, EGR itd jest w pelni ekologiczny (norma E6)

      Jak powycinasz powyzsze to kazde auto bedzie trulo.
      Tutaj jest pole do popisu dla stacji diagnostycznych i ASO aby wychwytywac takie auta i zatrzymywac dowod rejestracyjny. A jak kogos nie stac na w pelni sprawne auto to jest komunikacja zbiorowa.

      • 4 2

    • hahaha Jedyne co wam pozostaje to chwalic sie głupotą na portalu :) Diesel to przeszłosc na całym świecie!! (4)

      Naturalnie bezmózg wie lepiej niż cały swiat .Tylko jest taka róznica ze diesle zostaną skasowane czy wam sie to podoba czy.Nikt nie zabroni głupiemu chwalić się głupotą .I nikt z wami sie liczyc niebedzie.pozostaje wam tylko wylewac wasze wypociny i potwierdzac głupotę.Ale najlepiej niech kazdy z was podłaczy sie do rury wydechowej będziecie mieli ekologiczne doświadczenie :) :)

      • 0 2

      • Jakbyś troszeczkę się znał, to wiedziałbyś, że silnik diesla ma większąsprawność od układu hybrydowego (3)

        a co dopiero od samego silnika benzynowego.w F1 układy hybrydowe mają już większą sprawność od diesla (nieco ponad 50%) ale w cywilu jeszcze nie.
        Dzięki dużej sprawności większemu momentowi obrotowemu, diesel jeszcze długo pozostanie niezastąpiony. Współczesne diesle o ile są odpowiednio serwisowane spokojnie osiągają normę emisji Euro 6, o czym nie można powiedzieć o wielu silnikach benzynowych.Ktoś mądrze napisał wyżej, Toyta dużo wydała na badania i rozwój hybryd i teraz mus to odzyskać, ale hybryda nie ma przyszłości w przeciwieństwie do pełnych elektryków czy silników zasilanych etanolem (etanol to jest prawdziwa ekologia a nie tylko półśrodki). Niestety lobby paliwowe jest zbyt silne, żeby dopuścić etanol, jako paliwo powszechne, więc to całe gadanie o ekologii jest psu na budę.

        • 1 1

        • diesel ma większą sprawność, (1)

          ale duży moment obrotowy jest głównie zasługa turbosprężarki, które obecnie są też montowane w benzynach. współczesne diesle może i osiągają wysokie normyemisji, ale okupują to coraz niższą trwałością i wyższym stopniem skomplikowannia- czytaj wyższymi kosztami serwisu.

          • 1 1

          • Turbo daje mu pisząc kolokwialnie większego kopa

            bez tego i tak miałby większy moment, wynika to z zasady działania diesla, czyli spalania detonacyjnego. W dieslu sprężane jest w cylindrze powietrze i na końcu wtryskiwane paliwo, przy odpowiedniej temperaturze następuje wybuch samoczynny. \W benzynie sprężana jest mieszanka zapalana iskrowo.

            • 0 0

        • Właśnie etanol. Aktualnie to najbardziej ekopaliwo, ze wszystkich pod względem emisji zanieczyszczeń.

          • 1 0

  • Artykuł sponsorowany!

    • 20 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC (1 opinia)

(1 opinia)
30 zł
zawody / wyścigi

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Sprawdź się

Sprawdź się

Jedyny w Trójmieście salon Porsche znajduje się w:

 

Najczęściej czytane