- 1 Mapa pożarów aut w Trójmieście (127 opinii)
- 2 Podsumowanie majówki na drogach (56 opinii)
- 3 Nowe, elektryczne Volvo EX90 w Trójmieście (67 opinii)
- 4 Auto wjechało w pieszych i w budynek (310 opinii)
- 5 "Podatek od aut spalinowych i tak będzie" (165 opinii)
- 6 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (378 opinii)
Dealer wziął pieniądze, ale auta nie wydał. Auto-Postek nie jest już przedstawicielem Citroena
Od 21 kwietnia firma Auto-Postek nie jest autoryzowanym przedstawicielem Citroena w Polsce. Gdański salon przy ul. Zawodników 2 opustoszał, a wszystkie auta zarekwirował importer. Problem w tym, że wielu klientów wpłaciło pełne sumy za samochody, których prawdopodobnie nigdy nie zobaczą na oczy.
- Kupiłem auto, które fizycznie widziałem i oglądałem na placu przy salonie Citoren Auto-Postek w Gdańsku - wyjaśnia pan Edward, poszkodowany klient.
Według zapewnień przedstawicieli salonu, Citroen miał trafić do klienta najpóźniej 30 marca. Nie trafił i tak naprawdę nie wiadomo czy kiedykolwiek trafi. W tym momencie pan Edward pozostał bez samochodu i bez pieniędzy.
- Wydanie pojazdu było co chwilę odraczane. I gdy tylko starałem się dowiedzieć czegokolwiek na temat mojego samochodu, współwłaściciel firmy informował mnie, że nie może wydać auta, gdyż Citroen Polska nie przekazał dealerowi niezbędnych dokumentów: świadectwa homologacji oraz karty pojazdu - dodaje poszkodowany.
21 kwietnia Auto-Postek, który od dłuższego czasu zmagał się z problemami finansowymi, stracił autoryzację Citroena Polska. Salon opustoszał, a wszystkie auta zostały wywiezione na lawetach do Warszawy, na parking importera. Również Citroen Jumper, za którego zapłacił nasz czytelnik.
- Wszystkie umowy z Auto-Postek dla lokalizacji Gdańsk i Elbląg zostały rozwiązane z dniem 21 kwietnia 2016 roku. Nie ujawniamy przyczyn zakończenia współpracy, gdyż była to umowa zawarta między Citroen Polska, a Auto-Postek - potwierdza Tomasz Mucha z Citroen Polska.
Auto-Postek był autoryzowanym dealerem Citroena od 1994 roku.
- Dziś spotykam się z prawnikami i podejmiemy konkretne kroki. Oczywiście nie objedzie się bez pozwu sądowego. Będziemy domagać się również wydania samochodu przez Citroen Polska. Zapłaciłem całą kwotę, więc pojazd jest moją własnością - kończy pan Edward.
Próbowaliśmy skontaktować się z przedstawicielami dealera, ale zgodnie z przewidywaniami, nie udzielono nam komentarza w tej sprawie.
Jak udało nam się jednak dowiedzieć, podobny problem może dotyczyć nawet kilkunastu klientów firmy Auto-Postek. Co w tej sprawie mogą ugrać poszkodowane osoby? Przedstawiciele Citroena nic nie obiecują.
- Nasz dotychczasowy dealer, firma Auto-Postek, jest sprzedawcą pojazdu i stroną w umowie. Na razie nie dysponujemy precyzyjnymi informacjami na temat tego przypadku, aby móc się ustosunkować. Będziemy zapoznawać się z przypadkami w tej sprawie i podchodzić do nich indywidualnie - zakończył Mucha.
Miejsca
Opinie (436) ponad 10 zablokowanych
-
2016-04-25 18:33
Miłość francuska nie zawsze wychodzi na dobre ;)) (1)
- 29 1
-
2016-04-25 19:55
Ty nigdy jej nie zaznałeś.
- 6 5
-
2016-04-25 19:50
Ci od samochodów jak ci od jachtów
francuska robota, mają nas za białych murzynów do dymania..
- 9 2
-
2016-04-25 19:40
a moją 20letnią bejcę z Niemiec sprowadziłem
i jeżdżem!
- 2 5
-
2016-04-25 17:22
problem (4)
problem to ma firma leasingowa ( ciekawe która to zapłaciła z góry za samochód ) gdyż zgodnie z umową to firma leasingowa Panu Edwardowi nie dostarczyła samochodu gdyż tak naprawdę kupującym czyli klientem dla salonu jest firma leasingowa a nie Pan Edward - więc Pan Edward stracił tylko 10% wartości samochodu - straciła firma leasingowa która zapłaciła za samochód przed otrzymaniem dokumentów czyli potwierdzenia własności samochodu lub przekazaniu własności samochodu przez importera dealerowi
oj ktoś z firmy leasingowej będzie musiał się tłumaczyć :(- 124 2
-
2016-04-25 18:17
(1)
Ten człowiek kupił auto normalnie nie w leasingu i zapłacił juz 100% ceny
- 2 14
-
2016-04-25 19:40
Dzięki za wyjaśnienie
Tak myślałem, że głupoty tu piszą w tym tekście!
- 5 0
-
2016-04-25 17:28
jaja będą jak (1)
firma leasingowa zażąda spłat rat leasingowych od pana Edka. Co z tego że nie ma auta, płacic trzeba.
- 20 3
-
2016-04-25 18:03
Niema protokolu wydania auta.
- 18 1
-
2016-04-25 19:39
#dojnazmiana
panie Edwardzie
- 4 2
-
2016-04-25 19:35
"..- zakończył Mucha"
..ZAKONCZYLA..!!!! mucha zakonczyla a nie zakonczyl.. ;)))
- 6 3
-
2016-04-25 19:15
Skoro umowa została rozwiązana 21 kwietnia to w dniu 4 marca był to przedstawiciel (1)
Citroen Polska w związku z czym wszystkie zobowiązania przed 21 kwietnia powinien pokryć Citroen Polska (zwłaszcza uregulowane)
Dobra marka sama stara się nawiązać kontakt z Klientami bez udziału mediów jak widać Citroen do takich nie należy dlatego u mnie jest skreślony.
Niestety zachowanie Citroena i jego dyrekcji w Polsce jest właśnie takie polskie.- 39 1
-
2016-04-25 19:33
"dobra marka"....
- 4 1
-
2016-04-25 19:28
Smiać mi sie chce. Bo jeżdzą często po handlarzach jakie to g.. sprzedają a często to po prostu 10-15 letnie auta. A tutaj Peeewne od dealera i zonk!
Współczuje- 11 4
-
2016-04-25 19:11
ilu jest pokrzywdzonych klientów?
- 7 3
-
2016-04-25 19:11
Na francuskich wozach to tylko się traci
- 8 11
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.