- 1 We wrześniu koniec prac na Chwarznieńskiej (38 opinii)
- 2 Po alkoholu jechał motocyklem 190 km/h (38 opinii)
- 3 Od soboty spore utrudnienia na A1 (84 opinie)
- 4 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (266 opinii)
- 5 Apel policji do kierowców aut i motocykli (87 opinii)
- 6 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (74 opinie)
Kierowca zatrzymał autobus miejski, bo przeszkadzał mu telefon pasażera
Naszego czytelnika - pana Jacka - spotkała nietypowa przygoda w gdyńskim autobusie miejskim. Jego kierowca nie chciał kontynuować jazdy, bo czytelnik dekoncentrował go przeglądając przy nim strony internetowe w telefonie.
Interwencja wprowadziła w osłupienie nie tylko naszego czytelnika, ale także innych pasażerów. Część z nich usiłowała ustalić u kierującego miejskim autobusem podstawę jego żądania, tym bardziej, że nasz czytelnik nie oglądał stron, które uznać można by za nieobyczajne, czy też nie zakłócał spokoju głośną muzyką z urządzenia.
Niestety, pasażerowie i kierowca nie mogli dojść do porozumienia, więc autobus stał. Wreszcie ktoś z tyłu pojazdu krzyknął, aby nasz czytelnik odpuścił i wyłączył telefon, bo kierowca nie da za wygraną. Pan Jacek schował więc telefon, a autobus ruszył w dalszą podróż.
Nasz czytelnik postanowił jednak wyjaśnić całą sprawę do końca i złożył skargę na kierowcę do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. 20 kwietnia otrzymał odpowiedź sygnowaną podpisem Olgierda Wyszomirskiego - dyrektora ZKM.
W piśmie czytamy: "Po przeanalizowaniu zapisu kamer z monitoringu, zainstalowanego w pojeździe, ustalono, że powodem zwrócenia się kierowcy do Pana z prośbą o wyłączenie telefonu lub zajęcie innego miejsca było to, że wyświetlacz Pańskiego telefonu odbijał się w przedniej szybie autobusu, co negatywnie wpływało na koncentrację kierowcy podczas prowadzenia pojazdu".
Dlatego ZKM w Gdyni skargę uznał za niezasadną.
Odpowiedź zaskoczyła naszego czytelnika, który przyznał, że sprawy by nie było, gdyby kierowca wyjaśnił, o co dokładnie mu chodzi. Wszyscy zaoszczędziliby czas i nerwy.
Miejsca
Opinie (391) 8 zablokowanych
-
2017-04-21 06:42
kolejna bezstresowo wychowana p*zda, ktora szuka problemow
trzeba bylo stanac dalej, jak keirowca prosil, a nie teraz afery robic. co za pokolenie............
- 8 3
-
2017-04-21 06:50
Egocentryk z tego całego Jacka. Ma szczęscie że kierowca mu nie wp . . . . . .
- 3 3
-
2017-04-21 06:56
A wielkie ekrany LED czy np. Oświetlenie mostów/wiaduktów jest ok?
- 3 2
-
2017-04-21 07:13
Kierowcy autobusów, TIRów to generalnie (z wyjątkami)
bezmózgie tępaki. Bez kultury totalnie.
- 2 5
-
2017-04-21 07:16
Zatrzymał autobus przez telefon komórkowy pasażera...
To musi być świetna aplikacja.
- 5 1
-
2017-04-21 07:17
Ciekawe co hejterzy kierowcy pisali by
gdyby doszlo do wypadku przez ten odlask telefonu na szybie kierowcy... Kogo wtedy by hejtowali, a jeszcze gdyby poszkodowanym w wypadku byl czlonek ich rodziny...
- 6 1
-
2017-04-21 07:28
Co się dzieje ?
Nie potrafimy z sobą rozmawiać. Wydajemy tylko polecenia. Wystarczyłoby aby kierowca powiedział to o czym czytamy w piśmie od dyrektora. Też nie lubię gdy ktoś wdaje mi rozkazy bez ich uzasadnienia.
- 5 4
-
2017-04-21 07:35
o tej godzinie
to się zbiera do snu albo już spi
- 0 1
-
2017-04-21 08:14
:)
Ale że o so chosi?
- 0 0
-
2017-04-21 08:39
a mnie zastanawia coś innego czy pan Jacek naprawdę aż tak nie grzeszy inteligencją, żeby nie domyślić się, że chodzi o odbijające się światło? Po przeczytaniu tytułu już domyślałem się, co było przyczyną prośby kierowcy a po przeczytaniu wstępu wszystko było jasne. Czy to byłby problem, gdyby pan Jacek przesiadł się w inne miejsce, ew. trochę obrócił się z telefonem?
Ja rozumiem, że dziennikarstwo nazwijmy to "regionalne" często zajmuje się takimi istotnymi tematami jak odmalowywanie ławek na jakimś skwerze lub problemem psich kup w Parku Oliwskim ale niektóre poruszane tutaj problemy to g****burza w czystej postaci.
Do ludzi, którzy piszą o odpornopści kierowcy albo nie macie prawa jazdy albo je znaleźliście w chipsach jak to się ostatnio mówi.- 4 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.