- 1 We wrześniu koniec prac na Chwarznieńskiej (51 opinii)
- 2 Po alkoholu jechał motocyklem 190 km/h (60 opinii)
- 3 Od soboty spore utrudnienia na A1 (84 opinie)
- 4 Apel policji do kierowców aut i motocykli (88 opinii)
- 5 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (267 opinii)
- 6 Będzie łatwiej zaparkować na Świętojańskiej (360 opinii)
Kierowca zatrzymał autobus miejski, bo przeszkadzał mu telefon pasażera
Naszego czytelnika - pana Jacka - spotkała nietypowa przygoda w gdyńskim autobusie miejskim. Jego kierowca nie chciał kontynuować jazdy, bo czytelnik dekoncentrował go przeglądając przy nim strony internetowe w telefonie.
Interwencja wprowadziła w osłupienie nie tylko naszego czytelnika, ale także innych pasażerów. Część z nich usiłowała ustalić u kierującego miejskim autobusem podstawę jego żądania, tym bardziej, że nasz czytelnik nie oglądał stron, które uznać można by za nieobyczajne, czy też nie zakłócał spokoju głośną muzyką z urządzenia.
Niestety, pasażerowie i kierowca nie mogli dojść do porozumienia, więc autobus stał. Wreszcie ktoś z tyłu pojazdu krzyknął, aby nasz czytelnik odpuścił i wyłączył telefon, bo kierowca nie da za wygraną. Pan Jacek schował więc telefon, a autobus ruszył w dalszą podróż.
Nasz czytelnik postanowił jednak wyjaśnić całą sprawę do końca i złożył skargę na kierowcę do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. 20 kwietnia otrzymał odpowiedź sygnowaną podpisem Olgierda Wyszomirskiego - dyrektora ZKM.
W piśmie czytamy: "Po przeanalizowaniu zapisu kamer z monitoringu, zainstalowanego w pojeździe, ustalono, że powodem zwrócenia się kierowcy do Pana z prośbą o wyłączenie telefonu lub zajęcie innego miejsca było to, że wyświetlacz Pańskiego telefonu odbijał się w przedniej szybie autobusu, co negatywnie wpływało na koncentrację kierowcy podczas prowadzenia pojazdu".
Dlatego ZKM w Gdyni skargę uznał za niezasadną.
Odpowiedź zaskoczyła naszego czytelnika, który przyznał, że sprawy by nie było, gdyby kierowca wyjaśnił, o co dokładnie mu chodzi. Wszyscy zaoszczędziliby czas i nerwy.
Miejsca
Opinie (391) 8 zablokowanych
-
2017-04-21 11:08
Strasznie małe autobusy macie w tej Gdyni.
- 0 0
-
2017-04-21 11:36
Na włościach. (1)
A reklamy, czy inne neony nie oślepiają go podczas jazdy?. Czy badania dla zawodowych kierowców sprawdzają pod tym względem właściwości psycho-fizyczne kandydatów?. Może trudniej się w tedy jedzie ale to nie ludzie są dla niego tylko odwrotnie.
- 1 6
-
2017-04-21 12:03
Kolejny wypierdek urzędasek
- 2 0
-
2017-04-21 12:01
wystarczylo, by kierowca poprosił o to, by pasażer się przesiadł
- 1 3
-
2017-04-21 12:02
Pan jacek to chyba rurki nosi, biedactwo - popracowalby troche na odpowiedzialnym stanowisku to inaczej by spojrzal na swiat. Czas do roboty zamiast pisac nieuzasadnione zale
- 5 1
-
2017-04-21 12:15
Ryś
Jeżeli coś rozprasza kierowcę należy przerwać jazdę i usunąć przyczynę dekoncentracji. Następnie można kontynuować podróż. Wszystko w temacie. Amen.
- 5 1
-
2017-04-21 12:17
I tak wszystkich pasażerów o cos prosic
- 0 0
-
2017-04-21 12:25
Kierowca mógł powiedzieć że oślepia go odbicie w szybie i mu to przeszkadza w prowadzeniu pojazdu i wystarczyło poprosić o schowanie telefonu, a nie żądać. Telefon pasażera musi mieć niezły blask wyświetlacza :D
- 1 1
-
2017-04-21 12:41
tuman z telefonem...
...mogl jeszcze wlaczyc latarke....troszke techniki i sie pajac gubi;
zakaz uzywania telefonow w komunikacji miejskiej wykluczy przyglupow z obiegu:)- 2 0
-
2017-04-21 12:43
I bardzo dobrze kierowca zrobił
Pasażerowie to chamy są wiele razy widziałam jak nie szanują kierowców
Niech pasażerowie się cieszą że kierowcy są na tyle wyrozumiali i kulturalni wobec prostych pasażerów
Kierownictwo to powinni słuchać swoich pracowników- 2 1
-
2017-04-21 12:48
Chciałbym aby jakiś kataklizm unieruchomił Internet.
Albo chociaż aby zamknięto fejsbuka. Miny uzależnionych - bezcenne :)
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.