- 1 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (60 opinii)
- 2 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (232 opinie)
- 3 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (197 opinii)
- 4 Światła na ostatniej zebrze na Grunwaldzkiej (146 opinii)
- 5 W trakcie jazdy odpadło mu koło (89 opinii)
- 6 OMT: bajpas nie dla ciężarówek (85 opinii)
Weź udział w premierze elektrycznego Audi Q8 e-tron
Audi Plichta zaprasza na kameralne pokazy w pełni elektrycznego modelu Q8 e-tron. Prezentacje odbędą się w dniach 20-27 kwietnia w Audi City Gdańsk. Aby wziąć udział w pokazie auta należy wypełnić krótki formularz i zarejestrować się elektronicznie.
ELEKTRONICZNA REJESTRACJA NA POKAZ Q8 E-TRON
W przypadku Q8 e-tron dealer zaplanował łącznie 12 prezentacji dla zainteresowanych osób (20-22.04 i 25-27.04). Każdego dnia odbędą się po dwa pokazy - do wyboru dwie godziny: 10 i 14:30. Liczba miejsc jest ograniczona. Otwarta prezentacja poprzedni dzień dla mediów i prezentacja dla kluczowych klientów.
Audi Q8 e-tron to tak naprawdę zmodernizowany... e-tron. A to z kolei pierwsze w pełni elektryczne Audi, które mieliśmy okazję przetestować w 2019 roku. Teraz już nie ma e-trona, jest Q8 e-tron. I tego się trzymajmy. Po czterech latach SUV został odświeżony.
Tak naprawdę pod względem wizualnym nie widzimy zbyt dużo zmian. To raczej korekty kosmetyczne. Grill ma większe otwory, a dodatkowo otrzymał listwę LED, która rozciąga się między matrycowymi reflektorami. Przemodelowano także boczne wloty powietrza w przednim zderzaku i dyfuzor z tyłu.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – auta używane
Ciekawe zmiany zaszły tam, gdzie ich nie widać. To chociażby większa moc, z którą baterie droższych wersji Q8 e-tron mogą być ładowane. Wcześniej było to 150 kW, a teraz 170 kW. Przy takiej mocy elektryczny SUV potrzebuje zaledwie 31 minut, żeby jego akumulatory naładowały się z 10 do 80 proc.
Co więcej, niemieccy inżynierowie w baterii o tych samych wymiarach, co wcześniej, umieścili więcej ogniw. Pojemność użytkowa akumulatorów zwiększyła się o 23 proc. (w wersjach Q8 55 i SQ8 e-tron) oraz o 39 proc. w Q8 50 e-tron. A to już znaczna różnica. Zasięg w wersji 55 może wynieść nawet 578 km na jednym ładowaniu.
Dzięki czemu słabsza odmiana dysponuje bateriami o pojemności 89 kWh netto, a mocniejsza - 106 kWh netto.
Cennik Audi Q8 e-tron stratuje od kwoty 345 tys. zł. Z pewnością więcej szczegółów i ciekawostek zostanie przedstawionych podczas kameralnych prezentacji modelu w Audi City Gdańsk.
Audi RS e-tron GT: niewyobrażalnie szybki "elektryk"
Mercedes EQS SUV: "elektryk" za ponad 800 tys. zł
Koncepcyjne Audi skysphere i A6 e-tron w Gdańsku
Wydarzenia
Miejsca
Opinie (45) 1 zablokowana
-
2023-04-13 14:03
kolejny SUV jakby nie mozna zrobić normalnego auta... Zajmuje to kupę miejsca na parkingu
a do tego z ekologia ma tyle wspólnego co stary ikarus.
- 8 4
-
2023-04-13 14:43
Będzie można wygrać takiego w konkursie? To byłby świetny pomysł, reklama na całe Trójmiasto :)
- 2 0
-
2023-04-13 14:59
Nie wdajac sie w dyskusje o ekologii
To auto jest po prostu okropne. Nie wiem czy wiecie jak glupio byscie w czyms takim wygladali.
- 5 1
-
2023-04-13 15:55
Gdyby cena wynosiła 90% spalinówki, to ci wszyscy specjaliści pożarnictwa rzuciliby się do zakupów :D
- 1 3
-
2023-04-14 10:47
Spalinowy od elektryka rozni sie spalaniem (1)
Ten spala 7 Litrow a ten drugi pali sie 7h
- 4 0
-
2023-04-15 03:26
Raczej 21 godzin...
- 0 0
-
2023-04-14 11:35
zrobili was w bambuko bo przez te elektryki beda podnosic ceny pradu,zmniejszac sie bedą dochody podatkowe z paliwa
wiec odbija to sobie ww cenie Energi. Kazde panstwo ma gigantyczne zyski ze sprzedarzy benzyny ropy ,jak przestawi sie wiekszosc na zuzycie pradu to musi sobie te straty odbic w cenach prądu
- 2 0
-
2023-04-14 23:25
Ile trzeba spalić węgla, żeby jeden raz naładować samochód elektryczny?
- 1 0
-
2023-04-15 10:04
Przyczepkę pociągnie czy producent nie daje takiej opcji?
- 0 0
-
2023-04-15 17:10
a jak długo się pali ?
i jak długo się ładuje zimą przy -10 z gniazdka 240V ?
- 1 0
-
2023-04-19 19:34
Jaka premiera?!
Przecież to tylko zmiana nazewnictwa. Czym on się różni od dotychczasowego modelu e-tron? Chyba tylko wyższą ceną. Poza tym co jest ciekawego w tych elektrośmieciach, wszystkie poza taycanem prowadzą się jak lodówki, w (za)mocnych wersjach z przyczepionymi rakietami. Różnią się nazwami i materiałami wnętrza.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.