• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Be Smart!

21 kwietnia 2008 (artykuł sprzed 16 lat) 
Smarty na Głównym Mieście w Gdańsku. Smarty na Głównym Mieście w Gdańsku.

Wielu mieszkańców Trójmiasta w ostatnich tygodniach miało okazję zobaczyć na naszych drogach kolumny smartów reklamujących produkty jednego ze sklepów internetowych.



Fakt ten zainteresował miłośników motoryzacji, fanów nowinek technologicznych a także... bacznych obserwatorów trójmiejskiego rynku reklamowo - medialnego.

Od początku roku na Pomorzu rozpoczęła swoją działalność agencja beSmart. BeSmart, czyli agencja innowacyjnych nośników reklamy mobilnej oraz niestandardowych form ambient marketingu oferująca kompleksowe, profesjonalne i precyzyjnie sprofilowane kampanie na środkach mobilnych oraz szerokie wsparcie promocji poprzez eventy, samplingi, ulotkowanie czy inne akcje przygotowywane na indywidualne życzenie Klienta.

Powstanie nowej agencji cieszy potencjalnych reklamodawców, a także władze administracyjne.

Kampanie na smartach, fiatach 500, segway"ach czy innych pojazdach połączone z ciekawymi formami promocji proponowanymi przez besmart to pomysł świeży, nowatorski i dotychczas niespotykany na wybrzeżu. Ta niekonwencjonalna forma może stanowić świetną atrakcję turystyczną. Szczególnie, że kampanie besmart nie ograniczają się wyłącznie do Trójmiasta a odbywają się również na innych atrakcyjnych terenach np. w popularnych kurortach nadmorskich.

Firma przywiązuje szczególną uwagę do precyzyjnie zaplanowanych tras kampanii idealnie odpowiadających profilowi Klienta. Osiągnięcie satysfakcjonującego poziomu odbioru reklamy zawartej na pojazdach beSmart zapewnia poprzez wykorzystywanie do planowania tras najnowszych osiągnięć techniki (systemu nawigacji satelitarnej) oraz geomarketingu (z danymi o występowaniu grup docelowych charakteryzujących się konkretnymi cechami demograficznymi).
BeSmart zanim rozpoczął działalność indywidualną działał jako podwykonawca dużych, najczęściej warszawskich agencji jednak ma już na swoim koncie kilka autorskich kampanii.

Jedną z ważniejszych i większych akcji przeprowadzonych w kilku miastach równolegle jest kampania wspomnianego już sklepu internetowego przeprowadzona w dniach od 01 do 20 kwietnia Br.
Była to kampania wizerunkowo reklamowa sklepu oferującego nawigację samochodową o nazwie tylkoGPS.pl.

Kampania adresowana była do kierowców. Osób używających samochodów zarówno w celach prywatnych jak, i służbowych, do ludzi dynamicznych i zainteresowanych nowinkami technologicznymi.

Głównym celem kampanii było zbudowanie świadomości marki tylkoGPS.pl, wzbudzenie zainteresowania sklepem internetowym www.tylkogps.pl oraz skojarzenie go ze sklepem oferującym atrakcyjne cenowo produkty.

Krótki opis kampanii: W związku z wysoką aktywizacją grupy docelowej, zdecydowano się wykorzystać wyłącznie niekonwencjonalne środki reklamy outdoorowej. W kampanii wykorzystano flotę oznakowanych samochodów smart, służących jako mobile nośniki reklamy, poruszających się w kolumnie po 4 samochody.

Samochody zostały oklejone zgodnie z filozofia i barwami sklepu internetowego tylkoGPS.pl. Miały one na celu przyciągnięcie uwagi kierowców oraz klientów centrów handlowych w pobliżu których przejeżdżały czy parkowały.

Kampania odbywała się w godzinach, w których możliwość dotarcia do grupy celowej jest najwyższa - średnio między 15.00 - 18.00 w dni robocze, i 8.00 - 16.00 w weekendy.

W kampanii zostały wykorzystany system geomarketingu.

W jego oparciu stworzono różnorodne trasy przejazdów samochodów - największa ilość przejazdów przez punkty wzmożonej intensywności ruchu publicznego. W szczególności skoncentrowano się na punktach w bezpośrednim pobliżu centrów handlowych i sklepów będących główną konkurencją tylkoGPS.pl.

Największą siłę oddziaływania kampanii mobilnych stanowi element ruchu. Dodatkową zaletą smarta jest możliwość dotarcia w rejony, w których brak jest innych nośników reklamy zewnętrznej, miejsc o szczególnym natężeniu ruchu, wyselekcjonowanych regionów lub dzielnic, w których znajduje się grupa docelowa.

Mobilna, niekonwencjonalna reklama, nie tylko jest lepiej zauważalna, ale również intryguje i zachęca do samodzielnego poszerzenia informacji o reklamowanym produkcie.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

 

Wydarzenia

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Distinguished Gentleman's Ride (1 opinia)

(1 opinia)
w plenerze, zlot, imprezy i akcje charytatywne

Event w Audi City Gdańsk

warsztaty, dni otwarte

Sprawdź się

Sprawdź się

Jakiej kolorystyki są autobusy nr 171?

 

Najczęściej czytane