• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Było trzech dealerów Opla, pozostał jeden

mJ
15 stycznia 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (114)
Salon Opla przy ul. Miałki Szlak. Salon Opla przy ul. Miałki Szlak.

Spore roszady na motoryzacyjnej mapie Trójmiasta. Od 1 stycznia 2023 roku jedynym autoryzowanym salonem sprzedaży samochodów marki Opel pozostała firma Motor Centrum. Co stało się z Serwisem Haller i dealerem Konocar?



Ilu dealerów Opla powinno być w Trójmieście?

Już w 2021 roku informowaliśmy naszych czytelników o zapowiadanych roszadach na rynku motoryzacyjnym. Wszystko za sprawą nowej polityki przyjętej przez koncern Stellantis, który w swoim portfolio posiada takie marki, jak chociażby: Peugeot, Citroen, DS Automobiles, Opel, Abarth, Alfa Romeo, Fiat czy Jeep.

Po wypowiedzeniu umów dealerom
, wiadomo było, że na rynku ostanie się kilku z nich, którzy będą kontynuować współpracę z koncernem. Pozostali definitywnie zakończą działalność albo pozostaną autoryzowanymi serwisami.

Dealer Peugeota stracił autoryzację. Pusty salon w Sopocie Dealer Peugeota stracił autoryzację. Pusty salon w Sopocie
  • Na pylonie przy salonie Konocar pojawił się baner "serwis". Podobnie stało się przy salonie Serwis Haller.
  • Na pylonie przy salonie Konocar pojawił się baner "serwis". Podobnie stało się przy salonie Serwis Haller.
  • Na pylonie przy salonie Konocar pojawił się baner "serwis". Podobnie stało się przy salonie Serwis Haller.

Bez autoryzacji na sprzedaż, ale na serwis już tak



I właśnie taki los spotkał dwóch trójmiejskich dealerów Opla - Serwis Haller i Konocar, które pozostaną wyłącznie autoryzowanymi serwisami marki.

Przypomnijmy, że już w 2022 roku przestał działać gdyński salon Serwis Haller, który został przejęty przez Grupę Plichta (aktualnie znajduje się tam Plichta Electric, salon sprzedaży nowych i używanych aut elektrycznych). Teraz drugi z obiektów, mieszczący się przy ul. Odyseusza 20Mapka, tuż przy trójmiejskiej obwodnicy, zamienił się w serwis.

Na pylonach przy obu obiektach - Konocar i Serwis Haller - pojawiły się banery z napisem "serwis". Oprócz usług serwisowych obie firmy w dalszym ciągu będą sprzedawać samochody, ale wyłącznie używane. Poza tym, Konocar został autoryzowanym dealerem marek Dodge i Ram.

W salonie ekspozycyjnym, w którym dotychczas skupialiśmy się na sprzedaży nowych Opli, aktualnie rozwijamy sprzedaż sprawdzonych samochodów używanych z ochroną gwarancyjną. Oczywiście w naszej gamie prym wiedzie marka Opel jednak w najbliższym czasie dostępnych będzie coraz więcej pojazdów innych marek. Od niedawna jesteśmy także autoryzowanym dealerem marek Dodge i Ram. Dzięki współpracy z zaprzyjaźnionym dealerem, firmą Hornet Wrocław, nasi klienci będą mogli wybierać spośród kilkudziesięciu, dostępnych "od ręki" samochodów amerykańskich. Ponadto, w ostatnim czasie rozszerzyliśmy naszą działalność multiagencji ubezpieczeniowej, natomiast od lutego w siedzibie naszej firmy przy al. GrunwaldzkiejMapka otwieramy dział likwidacji szkód komunikacyjnych samochodów wszystkich marek - tłumaczy Rafał Konowałek z firmy Konocar.

Salony samochodowe - Gdańsk, Gdynia, Sopot



Motor Centrum jedynym dealerem Opla, ale tylko przez chwilę?



Od 1 stycznia jedynym autoryzowanym punktem, w którym klienci z Trójmiasta kupią nowe Ople, będzie firma Motor Centrum, zlokalizowana przy ul. Miałki Szlak 4/8Mapka.

Jak podkreślają sami przedstawiciele Motor Centrum - bycie jedynym dealerem Opla w Trójmieście to sytuacja przejściowa. Nieoficjalnie mówi się, że tym drugim przedstawicielem niemieckiej marki będzie Grupa Zdunek.

Rzeczywiście od początku roku jesteśmy jedynym autoryzowanym przedstawicielem Opla w Trójmieście. Ale to z całą pewnością sytuacja chwilowa, przejściowa. Nie mamy wątpliwości, że niebawem na lokalnym rynku pojawi się konkurencja. My dalej robimy swoje, przy czym zależy nam na poszerzeniu współpracy z koncernem Stellantis o kolejne marki - wyjaśnia Marek Weltrowski-Knopik z Motor Centrum.
Domy Stellantis powstaną w Trójmieście? Wiele marek pod jednym dachem Domy Stellantis powstaną w Trójmieście? Wiele marek pod jednym dachem
mJ

Miejsca

Opinie (114) 7 zablokowanych

  • (1)

    Tylko nie opel! Ni to Francuz ni to Niemiec ni to Amerykanin !

    • 10 6

    • A ja chętnie kupiłbym jeszcze raz moją NOWĄ Insignię

      Moja za chwilę osiągnie 5 lat i zdrowy rozsądek nakazuje zamienić auto na nowsze (nie mam wątpliwości co do tego, że stanie się awaryjne - dotyczy każdej marki). Dotąd bez problemów. Z przyjemnością kupiłbym to auto ponownie. Reprezentuje gatunek na wymarciu - a ma wszystko czego potrzeba do szybkiej, pewnej i wygodnej jazdy w trasę. Żaden tam S(r)UV, w którym kierowca siedzi jak na kiblu. Żadnych i**otycznych tabletów w środku. Wyposażenie pełne - w tym pamięć i wentylacja foteli, HUD, adaptacyjne zawieszenie, matrycowe LEDy. Świetny napęd 4x4. Doskonałe hamulce. Normalny hydrokinetyczny automat. Za każdym razem wsiadam i wysiadam do tego auta z satysfakcją, tak lubię nim jeździć. Doskonały towarzysz szybkich, dalekich wypraw dla kogoś, kto lubi jeździć samochodem. I swego czasu kosztowała naprawdę rozsądne pieniądze... To se ne vrati. No i zawsze obejrzę się za nią po zaparkowaniu, a to podobno świadczy najlepiej o tym, że kierowca lubi samochód, którym jeździ.

      • 4 7

  • Ja raz kupiłem w Motor center i wystarczy nigdy więcej,znajomy też. (1)

    Dzięki Bogu ,że serwis Hallera zostaje.Odbieram uruchamiam silnik i odjeżdżam bez sprawdzania,bo wiem że można im ufać.Ostatnio wymieniałem Opla to kupiłem w Olsztynie.Super obsługa bez cwaniactwa podsuwania odbioru do podpisu przed odbiorem i nie było niespodzianek że podwozie albo błotnik wgnieciony

    • 10 4

    • Potwierdzam

      Też zmieniłem serwis z Miałkiego na Hallera. Dużo lepiej.

      • 5 3

  • Serwis Haller (1)

    nie ma gorszego

    • 12 6

    • Z motor centrum jesteś,co?

      • 2 2

  • Było ich trzech, w każdym z nich inna krew ale jeden przyświecał im cel...

    wydoić nas, mieć u stóp cały świat, samochodów w bród, padło już dwóch , a ten jeden co stał , właśnie obali się, co tu się śmiać, ino rowery brać i za pedałowanie zabrać się

    • 16 7

  • Odradzam serwis Haller (7)

    Nigdy więcej tam nie pojade. Zlewka klienta zaczyna się na poziomie przyjęcia auta, przez pracowników przy biurku.

    • 79 9

    • (1)

      A mnie pomogli i to bezpłatnie

      • 5 14

      • Taaa, za darmo to dzisiaj

        Nawet w ryj nie dostaniesz, trzeba zasłużyć

        • 6 3

    • Zgadza się

      • 10 2

    • Konkurencja? (1)

      • 3 2

      • Żadna konkurencja

        Klient

        • 5 2

    • Zlewka

      Potwierdzam, byłem widziałem na własne oczy na Odyseusza. Pan koło 60 bardzo nie miły i siedzący tam chyba za karę.

      • 3 0

    • Potwierdzam

      Dramat, ludzie tam pracują chyba za karę, może mają kredyty czy alimenty, ale trochę honoru, lepiej odejść i poszukać dobrej pracy, w tym serwisie zawsze było chamstwo

      • 0 0

  • kogo to obchodzi

    • 12 3

  • Astra ii, iii, Vectra B, C, Corsa B, C, to były fajne Ople, później trochę odlecieli ze stylistyką.

    • 5 4

  • Kto dzisiaj kupuje Opla? (10)

    Jeden salon w Trójmieście w zupełności wystarczy. Dzisiaj praktycznie nie widać nowych Opli na drogach. Sporadycznie zdarzy się Corsa czy Mokka, Astr praktycznie brak. Zjazd Opla jest spektakularny, a jeszcze niedawno była to marka, która sprzedawała mnóstwo aut.

    • 83 17

    • Jeździ astra za astrą. Insigni tez troche jeździ. Ale faktucznie astry g to to nie przebije (3)

      • 12 8

      • (1)

        Astra K to był bardzo udany model, do tego sprawdził się w rent-a-car, gdzie użytkownicy katowali te samochody. Swego czasu do wyjęcia za śmieszne pieniądze - i to w wersji jeszcze z czterocylindrową benzyną i automatem.
        Insignia niestety już nie jest produkowana. Astra K i Insignia B to były ostatnie Ople bez udziału Francuzów w projekcie/produkcji.

        • 10 3

        • Ja mam Corse E jeszcze z 1.4 4 cylindty i jeszcze za Niemca.

          • 7 0

      • "Insigni"- odróżnianie kiedy jest jdno, a keidy dwa "i" to jest pierwsza klasa szkoły podstawowej.

        • 0 5

    • Mam Vectrę C 2,2dti (2)

      2005 rok 370000 km.auto rdzewieje,problemy z elektryka,Egr pada.ale nadal wozi pupę po tylu latach komfort nadal na wysokim poziomie.

      • 10 2

      • A kto dziś kupuje Opla? (1)

        • 8 18

        • konsumenci

          jakby co służę radą

          • 6 1

    • Opel do najgorszy samochód (1)

      • 8 30

      • Najlepsze silniki były.

        • 7 4

    • Kogo dzisiaj stać na Opla?

      Teraz jeździ się Dacią albo Skodą.

      • 6 3

  • Czy Zdunek zostanie monopolistą? (1)

    Chyba łatwiej wymienić marki, których nie sprzedają u Zdunka, niż odwrotnie.

    • 10 0

    • Zdunek zdunek

      Jesteśmy skazani w 3 city nabylejakość

      • 2 0

  • A po co nam w Polsce niemieckie samochody? (5)

    Za wszystko co Niemcy zrobili Polakom, nic niemieckiego nie kupuję!! Chyba że przeproszą i zapłacą odszkodowania za wszystko co zniszczyli i ukradli!!!!!

    • 18 19

    • Opel nie jest już niemiecki (2)

      W sumie to od dawna nie był

      • 5 4

      • a jak kupisz 51% akcji Opla to stanie się polski? (1)

        • 0 0

        • daniel nie zrozumiesz, kozy pasaj wójcie

          • 0 0

    • Popieram

      • 2 0

    • Z Mejzą taniej

      Wołgę se kup mały rozumku

      • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Event w Audi City Gdańsk

warsztaty, dni otwarte

Wystawa amerykańskich aut zabytkowych "Made in USA 2"

zlot

Ogólnopolski Zlot Mercedesów Rumia 2024

zlot

Sprawdź się

Sprawdź się

Co to jest CDI?

 

Najczęściej czytane